Capitolul 18

65 2 0
                                    

Rossie POV:
-Aaaaaaa.......pai stii tu,un tatuaj?am adresat drept intrebare.
-Ce?!a tipat Colin si mai tare.
-Un tatuaj! Esti surd?am tipat spre el.
-Da-mi sa vad. Awwww Rossie,ce dragut!a spus.
-Mda...am aprobat mormaind.
Am urcat scarile castelului pana la mine in camera.
Ma apucasem sa imi fac bagajul deoarece maine plecam inapoi acasa. Am lasat doar niste haine de pijama si lucrurile din baie pentru seara asta.
Am si facut rezervarile pentru avion si tocmai ma pregateam sa merg prin oras si dupa sa iau biletele.
Coboram silentios scarile ca sa nu ma prinda nimeni. Dupa perioada asta dificila,Colin nu ma lasa sa ies din casa pentru ca "cine stie unde te duci si ce faci" dar rezulta dandu-mi ochii peste cap si lasand-ul in pace cu prostiile lui.Dar cum sa scap eu de o camera de supraveghere de performanta 1 ca el? Zici ca e bunica-mea cand statea pe banca in fata portii si se uita la mine cum ma joc cu un afurisit de copil dintr-o "familie slab financiara". Pff saracul copil.
-Ce crezi ca faci?l-am auzit pe Colin din spatele scarilor.
Am strans din ochi si m-am intors lent spre el.
-Ma gandeam sa merg prin mall sau la piata si dupa sa iau biletele de avion pentru maine.am spus ca o soapta.
-Hmmm,ai grija ce faci.
-Da da. Am inteles!am dat ochii peste cap si am iesit pe usa.
-Nu stiu ce sa ma mai fac cu fata asta.l-am auzit bolborosind.
Am zambit intr-un colt al gurii si mi-am continuat drumul ce ducea spre piata mare din Sevilla,un loc unde toata lumea era fericita,plina de entuziasm,dansau si cantau fara sa le pese parerea celorlalti.
In piata era o mare zarva,muzica data la maxim pe bineinteles,minunata noastra melodie "Despacito"(N/A:nu m-am putut abtine :)))nu ma judecati)si fiecare dansa dansul nostru specific flamenco. M-am alaturat si eu langa cercul de dansatori,integrandu-ma rapid in coregrafie. A asa frumos cum dansul asta te invata sa te misti armonios si iti da interes in ceea ce construieste el. Te atrage sa te alaturi,sa inveti si sa te distrezi. E minunat. Cand melodia s-a terminat,toti am aplaudat si ne-am imbratisat. Erau persoane bogate,sarace si normale. Pe noi nu ne intereseaza daca esti descult sau incaltat,negru sau alb,pur si simplu nu facem diferenta.Doar bunica mea facea diferente. Se credea tot timpul mai presus. Doamne cat ma enervam din cauza asta. Dar ea nu era de origine spaniola,era de origine nemteasca si era diferita.
Am mancat niste pepene verde si am baut o limonada. Am plecat de acolo si m-am dus la mall sa fac niste cumparaturi. De la sepci pana la pantofi. A fost distractiv,m-am eliberat de tot doliul asta trist. M-am mai amuzat. Plecasem rapid dupa aceasta sesiune spre firma wizz de unde am luat biletele.
Am ajuns la castel pe la ora 18:27. M-am pus sa dorm putin. La noapte iar nu dorm asa ca daca tot sunt obosita sa profit de asta.
*Peste 2 ore*
20:27. Seara ma prinsese rapid si abea ce ma trezisem. Am luat laptopul si am intrat pe serialul "13 reasons why" pur si simplu ador serialul asta. Pacat ca abea are 13 episoade. Eram captivata de faptul ca Clay o iubeste pe Hannah nespus,dar nu fusese nimic intre ei inafara de niste saruturi banale. Nimic altceva. As dori si eu un baiat ca si Clay. Frumos,amuzant,copilaros dar si matur si el mai important sa ma iubeasca asa cum sunt,nu dupa faima ca sunt printesa.
-Vise,Rossie,vise.am soptit aproape indescifrabil de auzit.
Olivia,mama Hannahei,apare pe ecran. Mi-a cazut o lacrima pe obrazul palid. O vreau pe mama inapoi. Si pe tata.
Am scapat un suspin si am inchis laptopul.
Am iesit pe balcon sa fumez o tigara dar am dat peste ceva complet scarbos. Harry si Cara si-o trageau pe masina in fata castelului. Am facut o fata crispata si am tipat in gura mare:
-Camerele sunt la etaj,nu pe masina. Si ewwwww!m-am strambat la ei.
Au tresarit si s-au uitat urat la mine.
-Geloasa?a ranjit Cara la mine.
-Pfffff,pe tine si pudelul asta,niciodata.am zambit fals.
-Ba eu cred.
-Crezi gresit draga mea. Acum,i-ati fundul ala jegos de tarfa si scula lui papitoiul de langa tine si carati-va dracu din fata portii!am tipat nervoasa.
M-au privit nervos si ciudat dar s-au carat rapid.
Am zambit satisfacuta si am aprins o tigara sa o savurez linistita.
-Si,ce ai cumparat?am auzit o voce in urechea mea.
Am tresarit violent si m-am intors speriata.
-Care dracu e problema ta?am intrebat nervoasa. Am crezut ca fac un atac de inima.raspiram tare.
-Niciuna. Deci,ce ai cumparat?a intrebat.
-Nimic.am dat din cap in semn de nu.
-Mbine. Pa.
-Ciao.am spus tragand un fum.
****************************
Iar s-a lasat seara,eu facand ceea ce fca tot timpul:sa beau si sa fumez. Deja nu mai gandesc lucid.
Mi-am continuat activitatea pana am auzit pasi pe scari. Era Harry.
-Ce faci aici,Rossie?Ar trebui sa dormi.
-Mmmm,nu vreau. As vrea altceva in schimb.am spus muscandu-mi buza de jos.
Priveam captivata abdomenul sau lucrat,simtindu-ma ca o catea in calduri. Fiind doar intr-o pereche de pantaloni scurti si o bustiera,acesta a observat tentatia pe care o am. Ne apropiam incet unul de altul pana am facut prima miscare. M-a luat in brate si m-a carat pana la mine in camera. Ma saruta lung pe gat,coborand tot mai jos,satisfacand fiecare particica a pielii mele goale. Am avansat,dandu-mi pantalonii si chilotii jos,eu maraind de placere si prinzandu-i buclele perfecte,am scapat un geamat fierbinte. I-am dat jos pantalonii,care nu aveau nici un folos,atingand cu buricele degetelor pieptul sau. Mi-a dat jos bustiera,jucandu-se cu fiecare san in parte,coborand jos pana la feminitatea mea. O masa incet si placut,scotand de la mine cate un geamat prelung.
I-am dat jos boxerii,madularul sau intrand cu mare impact in mine,provocand un adevarat razboi in stomacul meu. Ma simteam ca in al noualea cer. Era nemaipomenit. A iesit usor din mine,rasufland usurat,asezandu-se pe partea cealalta a patului si cazand amandoi intr-un somn adanc.

N/A:Deci imi pare foarte foarte rau. Stiu ca nu am postat de mult dar aici e o mica revansa. Va anunt ca voi lasa cartea asa pana la inceputul vacantei de vara,cand voi avea mult mai mult timp sa postez. Am o idee geniala. Vreau sa fac un grup pe whatsapp pe cartea asta sau celelalte pe care le am. Cele care vor,sa imi trimita mesaj in privat cu numarul si numele vostru. Va iubesc si ne vedem in vacanta.
Kisses

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum