Yakında!

1.8K 53 3
                                    

Ben salaktım, düşüncelerim fikirlerim hislerim salaktı benim. Çocuksu toz pembe belki de ben öyle görmek istedim kim bilir.Hayat benim için önce kötü başladı tam alıştım mutluyum artık derken yeni bir belayı başıma sardı. Herkes için böyle mi yoksa ben bela mıknatısı mıyım? Her şey o eve girmemle başladı o gün aklıma gelince kendime küfürler ediyorum. Neden bu kadar meraklıyım? Tamam bir kaç kez silahların içinde kaldım. Ot içenlerin mekanına gizlice girdim-ki nasıl kaçtığımı ben bile hatırlamıyorum- ama bu, bu çok fazla benim için bile çok fazla. Evlenmek nedir? Ben seneye üniversiteye gidip gazeteci olup hayatıma devam etmek istiyordum. Sizce çok mu? Her neyse bu konuyu ne yapıp edip halletmem gerekiyor. Eski beni tekrar ortaya çıkarma vakti geldi. Her nasıl olacaksa olacak. Ama bu beladan kurtulacağım. Adım kadar emindim. 

 Karanlığı karanlıkla yok edemezsin, ancak ışık onu yok edebilir. Nefreti nefretle değil, ancak sevgi ile yok edebilirsin. 

**************************************************************************************

Hepinize Selam umarım iyisinizdir. Yeni bölüm olmadığı için bende çok çok üzgünüm Ygs çalışmam gerekiyor. Aslında bahane arıyorum bazen yazmak içimden gelmiyor. Hikayem baya baya 53k olmuş hepinize teşekkür ediyorum. Artık yazmaya çalışacağım söz veriyorum. Hikayeye gelirsek, kimileriniz "bu kızın neresi meraklı ya" tarzında diyorlar eminim ki. Asıl hikaye bundan sonra başlıyor diyebiliriz. Severek okumanız dileğiyle. Hepinizi çok çok ama çok seviyorum. Hepiniz değerlisiniz benim için. Eğer bir sıkıntınız üzüntünüz olduğunda mesaj atarsanız kesinlikle cevap veririm emin olabilirsiniz. Tekrar hepinizi öpüyorum.... 

XXX

MAFYA VE MERAKLI | DEVAM ETMEYECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin