Bugün perşembe doğum günüme saatler kaldı. Annem herşeyi hazırlamıştı, bende arkadaşlarımı çağırdım. Genellikle onun arkadaşları ve babamın iş yeri çalışanları davetliydi. Ben bizim sınıfı ve ilk okuldan bir kaç arkadaşımı çağırmıştım. Parti evde olucağı için annem evin içini ona göre hazırlatıyordu.
Bende bugün kıyafet alışverişine çıkacaktım, İpekle birlikte tabiki bu işlerden iyi anlamıyorum ben. Kalktım üzerimi giyindim. Okula hazırlandım. Şoför beni bırakacağı için arabaya yöneldim. Gidene kadar kıçım dondu desem yeridir. Bu ne soğuk be.
Okuldan sonra İpekle alışveriş merkezine gittik. Kendimizi bir mağazaya attık. Beğendiklerimi elime aldım. İpekde kendine seçiyordu.
Elime aldıklarımla kabine girdim. Kabinde kıyafetleri denedikten sonra çıktım. Üzerime güzel olmuştu. Karşı yan tarafımda ipek vardı. O da üzerine kıyafet deniyordu. Üzerimdeki siyah derin sırt dekoltesi olan hafif mini bir elbiseydi. Çok cesur bir elbiseydi. Bacaklarımı ortaya çıkarmıştı. Beğenmiştim aslında. Sanırım bunu alıcam.
"İpek napıyorsun deliğe mi düştün çık üstündekine bakayım."
"Ay tamam be çıktım, çıktım. İşteee yakışmış mı kız. Vaov sen fena seksi olmuşun. Lezbiyen olsaydım. Seni çoktan götürürdüm valla ama şansına küs değilim bebek."deyip göz kırptı.
"Sağol canım, eh sende fena olmamışsın hani." Gözlerini devirdi. "Biliydim böyle olacağını, cidden yakışmamış mı bu bana ya?"
"Salak mısın kızım sen çok güzel olmuşsun."
"Teşeke cnm knkm"
"Öde cnm knkm."
"Tamam yeter ben bunu alacağım. Sende onları alacaksan al karnım açlıktan ağlıyor, anasını satayım ya"
"Tamam bende bunu alıyorum."
Üzerimizi değiştirmek için kabine girdik. İpek'in elbisesi dizinde uçuş uçuş eteği olan üstü seksi bir elbiseydi. İçinde de çok güzel olmuştu.Kıyafetleri alıp mağazadan çıktık. İpek kendi kıyafetinin parasını vermek istese de izin vermedim. (Zengin olmak güzel şey kanka benimde olsa o kadar param bende verirdim). Bir yerde oturup yemek yedik. Sanki birileri bizi izliyormuş izlenimine kapıldım. Etrafıma bakındığımda kimseyi göremedim. Bende amaaann koy göte gitsin kanka deyip umursamadım.
O kendi evine ben kendi evime yola koyuldum. Taksiden inip yürümeye başladığımda arkamda birinin olduğunu hissettim. Hislerin çok güçlü herhalde kanka. Sokakta kimse yok bence hadi yürü mal mal konuşma.
İç sesime hak verdim. Yürümeye devam ettim ama sanki gerçekten biri beni izliyordu. Köşe başında durup uzun bir ağacın arkasına gizlendim. Eve gelmeme bir kaç ev kalmıştı. Durup kim geliyor diye baktığımda kedi olduğunu gördüm. İç sesim benle alay ediyordu. 'Ğkdjksjdjdjdj salak evet senin hislerin çok güçlü öyle güçlü ki kedileri bile fark ediyor. Allahım hönküreceğim. Yahu.'
İç sesime küfür ettikten sonra yürüyüp eve geldim.Yatağıma yattım. Yarın 18 olacaktım. Hayatımın en mükemmel günü olacaktı. Tüm sevdiklerim orada birlikte olacaktık. Bundan başka Allahtan ne isteyebilirdim ki? Gözlerimi kapadım. Uykunun beni karanlığına sürüklemesine izin verdim.
*********************
Onu takip ediyordum. Biliyorum bu riskliydi beni görebilirdi plana uymalıydım. Onunla çok işim vardı. Masum bir yüzü vardı. Ama o, benim hayatımı mahveden düşmanlarımın kızıydı. Ailesinin yaptığı hataları o yaşayacaktı. Tıpkı benim yaşadığım gibi. Bu sefer kazanan ben olacaktım.-----MELODİ----
Uyandım bu gün harika olacaktı. Ve kimse buna engel olamayacak. Üstümü giyinip kahvaltıya indim. Kahvaltımı ettikten sonra okula gitmek için çantamı aldım. Bugün otobüsle gitmek istiyordum. Şoföre söyledikten sonra durağa yürümeye başladım. Durakta arabayı beklerken gözüme yaşlı bir kadın takıldı. Karşıdan karşıya geçmeye çalışıyordu, ama pek başarılı olduğu söylenemezdi. Bende tabi koşarak yardım ettim. Kadın bana gülümseyerek baktı. "Allah razı olsun kızım, bu güzel yüzün hiç üzülmesin. Seni üzmeye çalışan olursa da seni sevsin kızım, bak o kadar insan vardı durakta ama sen bana yardım ettin. Sağol evladım."
"Ne demek teyzecim asıl ben teşekkür ederim."deyip yanından ayrıldım. Otobüsüm gelmişti, bindim ve boş koltuk bulmak için arka tarafa geçtim. Birinin yanı boştu. Oturan kişi yakışıklı mı, yakışıklı çok tatlı bir çocuktu. Yanına oturduğumda bana baktı. Bende ona üzerinde bir deri ceket vardı, içinde galiba kazak vardı. Pantolonu siyahtı. Bunlarla nasıl duruyor lan benim totom bunlarla donuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE MERAKLI | DEVAM ETMEYECEK
ChickLitKafamdaki çuvalı çıkardığında, gözlerim karanlığa alıştığı için önce karşımdakini tam göremedim sonra tam bağıracakken ağzımda bant olduğunu fark ettim. Ellerim ve ayaklarım bağlanmış bir şekilde eski bir sandalyede oturuyordum. Karşımda kini tam gö...