Partiye gelmiştik sonunda çok güzel bi mekandı denize kıyısı bulunuyordu. Hava kararmıştı. Ay bütün güzelliğiyle karşımızdaydı. İçeri geçtik. İçerde tahmin ettiğim gibi benim yaşımda insanlar yoktu. Burdaki insanlar annem ve babam ile yaşıt gibi duruyorlardı. Annem beni yanına çekerek ilerlemeye başladık. Tam o sırada kapı açıldı. İçeri en fazla 22 23 yaşlarında erkeksi yüz hatları olan bi erkek girdi. Ne sandınız ki erkeksi yüz hatları olan bi kızın gireceğini mi? Çok komiksiniz.
Ben çocuğa aval aval bakarken onu daha önce görmüş olduğum izlenimine kapıldım. Onu du önce gördüm ama nerde gördüğümü hatırlayamıyorum. Ahh evet! Bu yakışıklı yüzü nasıl unutabilirim. Bu gecelerin playboy'u magazinin başını çeken ünlü Egemen di.
O bize daha çok yaklaşırken bende ona daha dik dik bakıyordum. Gözlerimiz buluştu. Beni şöyle bir süzdükten sonra gözlerime baktı. Bu yaklaşık olarak tam 5 saniye sürmüştü. Babamın yanına gelip durdu. "Hoşgeldiniz Kerim abi Nilgün abla yine yakıyorsun" diyerek annemle babama sarıldı. Bana dönerek kısa bir süre baktı. Anneme dönerek "Yoksa bu o mu?" dedi. Annem başıyla onaylayıp. "Evet bu bizim kızımız." dedi. Bana dönerek "İsmin neydi?" diye sordu. "Melodi" dedim elimi sıkarken. Ellerimiz birbirine değdiğinde biraz garip oldum. Bakışlarından hoşlanmadım benide o ağına düşürdüğü kızlardan sanmasını istemiyordum. "Ne kadar ilginç bir isim ve ayrıca çok güzel." dedi çarpık bir gülümsemeyle. Bana dönüp tekrar konuşmaya başladı. "İstersen bize katıl yan taraftaki salondayız burada sıkılmışsa benziyorsun hem orda senin ve benim yaşlarımdakiler var." dedi beni ikna etmeye çalışır gibi. Anneme kısa bir bakış attım. Kafasıyla beni onayladı. "Tanıştırma için gel" dedikten sonra o çocukla birlikte yürümeye başladık.
Yan tarafta bir kapıdan içeri girdik. Burda dans eden içki içen kızlar ve erkekler vardı. Bana bakarak "Keyfine bak bir sorun olursa bana seslen" dedi yine bana o şekilde bakarak. "Bekle, ismini bilmiyorum." dedim. Bana yaklaştı ve yaklaştı müzik çok gürültülü olduğu için duyamamıştı. "Ne dedin" diye anlamayarak sordu. "Dedimki ismin ne onu bilmiyorum" dedim yalancıktan– İpek ve diğer kızlar sayesinde öğrendiğim gerçeğini sizden saklayamam–sonra bana daha da yaklaştı. Kulağıma doğru "Egemen ismim Egemen." dedi. Ve uzaklaşıp gitti. Arkasından ona baktım yanına 2 kız geldi bi tanesi dudaklarından sömürürcesine öpmeye başladı. Bu görüntüye daha fazla dayanamayarak bara doğru yürüdüm. Barmen olan çocuk bana ne istediğimi sorduğunda bir meyveli soda dedim.
Sodamı yudumlarken yan tarafımda bir hareketlilik hissettim. 20 yaşlarında bayağı yakışıklı bir çocuktu. Barmenden bir bira istedi. Bende etrafa bakınıyordum. Bana baktığını hissediyordum. Ama çaktırmadım. Bilmem kaçıncı içkisini içtikten sonra bana baktı. Bunu gördüm çünkü onun arkasından piste bakıp dans edenleri izliyordum. Bana yaklaştı. "Boş musun bu gece" diye sordu. Bunu nasıl sordu lan pis ıyk sapık sana mı kaldım. "Ne dediğinin farkında mısın?" diye anlamayarak sordum. "Evet farkındayım söylediğim şeyin sen farkında mısın?" dedi. "Sapık mısın nesin git başka birine sataş" diyerek ayağı kalktım. Tuvalet sandığım bir odaya girdim. Arkamdan kapıyı kapatıp tuvalete oturdum. Telefonumu çıkarıp müzik dinlemeye başladım. Sonra sıkılıp annemle babanın yanına gitmeye karar verdim. Kapıyı açtım karşıma o çocuk çıktı. Beni içeri ittirdi. Klozete sertçe oturdum. Bana yaklaşıp "Bugün benlesin güzelim" diye üstündeki ceketi çıkardığı sıra şeyinin olduğu yere var gücümle tekme attım acıyla eğilip orasını tutarken çenesine de tekme atıp dışarı çıktım.
Hızlı hızlı yürürken birine çarptım. Egemeni karşımda görmemle rahatladım. Bana ne oldu dercesine baktı. "Senin yanında kalabilir miyim?" diye sordum. "Ne oldu bu halin ne senin biri bişi yapmadı ya sana" diye baktı. "Yok bişi olmadı sadece senin yanında kalsam iyi olur burayı pek bilmiyorum" diye geçiştirdim. Pek inanmamış şekilde bana baktı. Sonra onu takip etmem için yürüdü. Koltukların olduğu yerde 2 3 kızın yanına oturdu. Bana bakıp "Davetiye mi bekliyorsun hadi geç otur" dedi. Kızlar bana bakıp gülüşmeye başladılar. Çakma sarışın olduğu bariz belli olan kız ağzını gere gere "Aşkığğğmm buu kieem?" diye sordu. Egemen ona baktı ama cevap vermedi. Bi kız boynunu emiyordu. "Aşkığğğmm buu neden bizim yanımızda duruyor kim buuu" diye sorusunu yineledi. Egemen boynunu yalayan kızı iterek doğruldu. "Bu ortağımız olan Kerim abinin kızı ve senin ismin neydi ya?" diye sordu. Kız bozularak koltuklardan kalktı. Bana tip tip bakmaya başladı. Bense ona sadece gözlerimi devirdim.
Annemle babam beni çağırmıştı. Egemenle birlikte partinin olduğu yere geldik. Doğum günü çocuğu ya da adamı geldi. Bi kaç teşekkür konuşması yaptı. Sonunda babam ve annemin adını söyledi. Birlikte isminin Salih olduğunu öğrendiğim adamın bulunduğu platforma çıktık. Annem ve babam ona hediyesini verdikten sonra beni göstererek "Kızımız Melodi bazı şartlar onu bizden ayırmıştı ama artık bizimle kalacak" dedi. Herkes beni alkışlamaya başladı.
Ne yalan söyleyeyim gururum okşandı. Bende 32 diş sırıtarak herkese gülümsemeye başladım. Etrafta göz gezdirirken orda durup bana alayla bakan o çocuğu gördüm. Gözlerimiz buluşunca gülümsemem yüzümde soldu. Bana alaylı bakışlarını atarak pis bir şekilde göz kırptı. İğrenerek yüzümü buruşturdum. Kalabalığın arasından aşağı indim ona doğru yürümeye başladım. Annem nereye diye sorduğunda lavaboya diye kestirip attım. Ne cürretle bana bunu yapabiliyor aklım almıyor ne kadar pis bi herif bu böyle. Yaklaştıkça öfkem daha da çok artıyordu. Önünde durdum. Yüzüne okkalı bir tokat attım. Sonrada ağzımdaki tüm tükürükleri onun suratına yolladım. Gözlerini kırpıştırdı. Bana sadece alayla gülümsedi. Ve ağzından beni şok eden şu sözler çıktı.
"Ortağımın kızı olman çok güzel bir şey"DÜZENLENMİŞTİR...
İYİ OKUMALAR..
SİZLERİ SEVİYORUMXxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE MERAKLI | DEVAM ETMEYECEK
ChickLitKafamdaki çuvalı çıkardığında, gözlerim karanlığa alıştığı için önce karşımdakini tam göremedim sonra tam bağıracakken ağzımda bant olduğunu fark ettim. Ellerim ve ayaklarım bağlanmış bir şekilde eski bir sandalyede oturuyordum. Karşımda kini tam gö...