Hayatımıza birden giren insanlar vardır. Hiç ummadığınız zaman ortaya çıkar. Ve etrafınızı değiştirir. Sıradan insanlar için fazlasıyla değişik olaylar bunlar. Ama bütün sıradan kişilerin bile hayatında bir kerede olsa tuhaflıkların olduğu zamanlar olur. Ben sıradan bir kızdım. Ve birden bire hayatım çok değişti. Hemde çok.
Defterime karalamayı bitirdiğimde kapağını kapadım. Sırama kafamı gömdüm. İpek geldiğinde ona yaşadığım bütün şeyleri anlattım. Gerçekten hala inanamıyorum. Bunlar gerçek mi? diye. Karnım acıkmıştı. Kantine gidip tost alıyım bari deyip kalktım sıramdan. Kapıdan çıktığımda düşünceli düşünceli ilerlerken alt sınıflardan bir kıza çarptım. Yüzünü bana dönüp önemli değil dediğinde yüzü çok dikkatimi çekti. Gözleri çok güzeldi. Giyimi vs. gerçekten güzel bir kızdı. Ben mi ? Ben kendimden bahsettim mi size hatırlamıyorum. Bu düşüncelerle kantine inmiş, tostumu yeyip, lavaboya gelmiştim. En son lavaboya gittiğimde tecavüze uğrayacaktım. İçerisi makyaj yapan kızlar ve onlara yardım eden kızlarla doluydu. Kendime aynada baktım, sonra dönüp onlara baktım. Benden kat be kat güzel duruyorlardı. At kuyruğu yaptığım sarıya yakın uzun saçlarım, kahverengi gözlerim, burnumun üstündeki çiller ve tek yanağımda gamzem le bu bendim. Sağ tarafımda ki kız ise makyajdan gözükmüyor bile ben dışarıda yapmam okulda asla yapamam bunlar bu cesareti nereden buluyorlar yahu.Neyse kendime bakmaya devam ettim fazla uzun denmeyecek, fazla da kısa denmeyecek bir boyum vardı.
İnsanlar beni böyle tanıyorlardı. Ve ben böyle bir insandım. On kilo makyaj yaparak mutlu değildim ve asla da olmazdım. Bunları neden düşünüyorum onu bile bilmiyorum.
Sınıfıma döndüm. Sırama oturdum. Başımı ellerimin arasına aldım. Kafam çok karışıktı. Neler oluyor anlamak gerçekten güçtü. Çantamdan bir "Sherlock Holmes" kitabı çıkardım. Telefonumdan müzik açtım. Ve kendimi kitaba kaptırdım. Çünkü ancak böyle gerçeklikten uzaklaşa bilirdim.
Okuldan çıktım. Babam bana bir şoför göndermişti. Birlikte eve doğru yola koyulduk. Yolda giderken camdan dışarıyı seyretmek çok keyifliydi.
Müzikle bu daha güzel bir hal alıyordu. Trafik biraz fazlaydı. Kırmızı ışık yanıyordu. Birden arabaların arasında dolaşan 2 kız çocuğu gördüm. Mendil satmaya çalışıyordu birisi diğeri de elinde su şişesi dolaşıyordu. Bazı şoförler onları kovdu. Sonra bir kız çocuğu geldi. Bir arabadan inip yanlarına elinde bir paket çikolata vardı. Hepsini onlara verdi ve uzaklaştı. Çocuklar çok sevindiler. Birbirlerine bakıp gülümsüyorlardı. Belki günlerdir bir şey yemiyorlardı. Bu aklıma gelince şoföre beklemesini söyledim, çocukların yanlarına gittim. Bana baktılar uzun bir süre sonra da Bir su alır mısın abla? dedi. Diğerinden biraz büyük olanı. Yüzü çok güzeldi. Üstündeki kıyafet çok eski gözüküyordu. Çantamdan tüm harçlığımı çıkardım ona verdim. Suyun sende kalsın tatlım karnınız aç mı? diye sordum. İkisi de kafasını olumlu şekilde salladılar.
Arabaya bindirdim ne kadar masumdular. Bu yaştaki bir kız sokaklarda olması ne kadar kötü keşke bu gibi bütün çocuklara yardım edebilsem diye geçirdim içimden. Bir lokantaya geldik, çocuklar karınlarını tıka basa doyurdular evimize yakın bir yerdi burası şoföre çocukları aldığı yere bırakmasını buradan sonra kendimin gidebileceğini söyledim. Gitmeden bu güzel 2 kızı öpmeyi unutmadım tabi ki. Onlar beni çok sevmişlerdi. Bende onları kah ben her çocuğu severim o ayrı bir konu.
Yürümeye başladım. Kulağımda kulaklık vardı. Yürürken önümde yürüyen kalabalığa baktım. Biraz daha yürüdükten sonra yan tarafımda bir araba belirdi. Arabanın bana bakan camı açıldı. Hem yürüyüp hem cama bakıyordum. Cam sonuna kadar açıldığında bana bakan Fırat'ı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE MERAKLI | DEVAM ETMEYECEK
Chick-LitKafamdaki çuvalı çıkardığında, gözlerim karanlığa alıştığı için önce karşımdakini tam göremedim sonra tam bağıracakken ağzımda bant olduğunu fark ettim. Ellerim ve ayaklarım bağlanmış bir şekilde eski bir sandalyede oturuyordum. Karşımda kini tam gö...