Oradan olabildiğince hızlı çıktım. Kimsenin birşey anlamaması işime gelmişti, aceleyle bizimkilerin olduğu yere gittim hepsi sarhoş olmuşlardı. Yanlış anlamayın sürekli içen bir arkadaş grubum yok. İyiki de yok olmasını istemezdim zaten onları malesef orada bırakmak zorundaydım, çünkü buradan çıkmak durumundayım yoksa o lastik kafalı beni bulur ve yakalar.
Kah aslında beni her türlü bulabilirdi . Ama ben işimi garantiye alıp yinede buradan uzaklaşa bildiğim kadarıyla uzaklaşmak istiyordum. Bana yakınlığı aklıma gelince içime dolan ateşe engel olamadım, olamıyordum. Sanki beni içine çekiyor karanlık derin çukurunda gözlerimi kapatıp, onun karanlığında kayboluyordum.
Gelen taksiyle birlikte evin yakınlarına geldim. Parayı verip dışarı indiğimde soğuk hava yüzüme ben burdayım dercesine çarptı. Yüz felci geçirmek istemiyorum ilerlerken bir arabanın altında siyah beyaz bir şey gördüm, dizlerimin üzerine çöküp bakmak için eğildim. Bu yavru minnacık bir kediydi. Uzun tüyleri olmasına rağmen üşüdüğü belliydi. Pisi pisi diyerek onu yanıma çağırdım. Kuyruğunu sallayarak bana sürtündü. Başını okşadım, kirli tüyleri ona hiç yakışmıyordu. Kucağıma alıp okşamak başladım. Arkamdan ayak sesleri gelince arkama döndüm, kimse yoktu. Önüme dönüp yürümeye başladım. Tabi ki onu bu soğuk havada dışarıda bırakacak değildim. Daha dün gibi aklımda anneannemin evine getirdiğim kediler tabi hepsi kaçıyordu ya da anneannem evden atıyordu. Ama bu sefer böyle bir şey olmayacaktı ona odam da güzel bir yatak yapacaktım.Eve girdiğimde annem beni karşıladı. İçeri bir kediyle girdiğimi görünce bakışları değişti. Bu tatlı kediye bakışlarını indirince bende tatlı tatlı gülümsedim. Annem 'ne tatlı bir kedi böyle' deyince sevindim. Kısaca bu geceden bahsettikten sonra yukarı odama çıktım. Hızlıca bir sepet bulup içine bir yastık koydum. Sonra mutfaktan süt ve birkaç parça kemik bulup bir kapın içine koydum. Odaya girip küçük beyaz kirli kediyi kucağıma aldım, elimde ki ıslak bezle kirlerini temizledim. Biraz da olsa temizlenmişti. Yemeğini de yedirdikten sonra sepete koydum, ve okşadım onu birkaç dakika sonra uyuya kalmıştı.
Banyoya girip üzerimdekileri çıkardım, ılık bir suyla dolan küvete anlamsız bakışlarımı yollladıktan sonra içine köpük için olan sabunlardan doldurdum. Küvete oturup yanda bulunun telefonumdan. Aurora-Murder song 5 4 3 2 1 açarak kendimi mayıştırdım.
Bugün olanlar aklıma doluşunca istemsiz yanaklarım da bir yanma hissettim, aptalca sırıttığımı fark edip kendime bir tokat attım. Evet tokat attım.O gerizekalı kendini bilmez ile işim bitmişti. Artık ne yapacağımı bilemiyorum, bilmemekte canımı sıkıyor. Ama benim ona yapacaklarım daha bitmedi.
Bunlar yanına kar kalamaz, sinirleniyordum, sinirlendikçede tırnaklarımı avuç içlerime bastırıyordum acıyordu. Ama acı bizleri iyileştiren ilaç değil miydi zaten?
Kendimi garip hissediyorum, kasıklarımdan karnıma doğru giden bir acı bu sanırım regl olacağım. Hayatımın ne anlama geldiğini çözmeye çalışıyorum, saçma bir boşluktayım sanki.
Umarım bu boşluk bir an önce biter, yoksa ben kendimi o boşluktan aşağı atarım. İntihar mı? Hayır tabiki, intihar güçsüzlerin işidir intikamsa güçlü olanların.
Öncelikle yapmam gereken şey bu adamın ailemle ilgili ne sorunu olduğunu bulmam ve ona göre yaklaşmam, sonra ki adımlarım da buna göre gerçekleşecek. Evet evet kesinlikle bu yoldan ilerlemeliyim. Ama nasıl? İnternet tabi ya nasıl aklıma gelmez bu.
Öncelikle ailemin geçmişini biraz araştırmam sonra Yiğiti biraz stalklamam gerekiyordu. Ama öncelikle şu sudan çıkmalıyım, su da biraz daha fazla kalırsam eğer yaşlı ninelere dönecektim.
Üzerimi giyinip yatağa yattım. Uyku, uykudan güzel bir şey varsa o da yine uykudur. En sevdiğim kısımsa rüyadır. Çünkü orası size ait olan en güzel yer,ister uçar, ister prenses olursunuz. Benim rüyalarım ise bir acayip aslında geçen sene Twd izlerken uyuya kalmıştım. Rüyamda da zombi avlıyordum. Aslında size küçük bir sır vereyim mi? Zombilerden çok korkarım, umarım dünyaya zombi virüsü yayılmaz, eğer yayılırsa da neler yapacağımı öğrendim. Kafam güzel mi oldu? İçki içmeden güzel olan bir ben varım galiba. Bu kadar konuşma yeter sanırım kendimden yeterince bahsettim. Kulaklıklarımı taktım ve uykunun kollarına kendimi bıraktım.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. BU BÖLÜM GEÇİŞ BÖLÜMÜ GİBİ BİR ŞEY OLDU AMA OLSUN. OKUYUP VOTE VERENLERE ÇOK TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN SİZLERİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE MERAKLI | DEVAM ETMEYECEK
Romanzi rosa / ChickLitKafamdaki çuvalı çıkardığında, gözlerim karanlığa alıştığı için önce karşımdakini tam göremedim sonra tam bağıracakken ağzımda bant olduğunu fark ettim. Ellerim ve ayaklarım bağlanmış bir şekilde eski bir sandalyede oturuyordum. Karşımda kini tam gö...