♣16. BÖLÜM♣

2.2K 77 4
                                    

Öncelikle merhaba uzun bir aradan sonra sizinleyim. Umarım beni özlemişsinizdir. Çünkü ben sizi özledim.. Fazla bekletmeden bölüme geçmek istiyorum,iyi okumalar...

Doğum günümün üzerinden tam 1 ay geçmişti, ona dair ne bir iz, ne bir ipucu bulabilmiştim ta ki bugüne kadar. Söylediklerinden sonra kanım donmuştu. Böyle şeyler olamazdı değil mi? Sakin kafayla iyice bir düşündüm arada annemin ağzını yokluyor düşmanları var mı onu kontrol etmeye çalışıyordum. Belki bir şakaydı ama şaka olmayacak kadar gerçekti. Ne yapmam gerektiğini inanın bilmiyorum. Kafam karışmış düşüncelerim birbirine girmiş ve beynimin içinde bana oyun oynuyorlardı. 

Bugün olan olaya gelirsek yarın İpek yani en iyi arkadaşımın doğum günü var. Ve onlar birlikte bunu bir bara giderek kutlamak istiyorlar. Ama öyle kötü bir bar değil, şöyle fiyakalı bir bar. Bana kalırsa saçma ama yine de gitmek zorundayım. Esas olaya gelirsek; ben internetten yaşadığım yerde ki en iyi barların nerede olduğunu nasıl ortamı olduğunu araştırıyordum. İnstagramdan resimlere bakarken bir resim dikkatimi çekti.

3 çocuk vardı ellerinde içki kameraya kısık gözlerle gülümsüyorlardı. Arkalarında koltukta rahatça oturmuş bir erkek vardı yüzünün yarısı çıkmış olmasına rağmen onun olduğu bariz bir şekilde ortadaydı kameraya attığı sert ama bir o kadarda etkili bakış onu çekici kılıyordu. Yorumlarda ise bir sürü kız vardı. Yorumları sallamayarak etiketlere tıkladığımda onun hesabının da etiketlendiğini gördüm kalbim bir anda anlamdıramadığım bir sıcaklıkla doldu. Profiline tıkladığımda isminin YAĞIZ olduğunu gördüm. YAĞIZ YAĞIZ YAĞIZ içimden tekrar edip duruyordum. Fazla resmi yoktu. Takip ettiği kişiler çok azdı ama takipçisi bir o kadar fazlaydı. 

Bir anda aklıma gelen fikirle gözlerim parladı. Hemen fake hesaba girip takip etmeye başladım.-Hadi ama hepimizin bir fake hesabı vardır- Takip ettikten sonra mesaj atmayı düşündüm ama bunu aklıma gelen diğer planla yapmaya karar verdim. Yarın akşam için gideceğimiz mekan buydu ve harika planımı uygulamaya başlamak için güzel bir yöntemdi. 

Mekana 7 kişilik rezervasyon yaptık dan sonra İpeği arayıp yarın için haber verdim. Odamdan ayrılıp aşağı indim. Mutfaktan turşu alıp yemeye başladım. Cuma günü olduğu için evde şuan kimse yoktu. Bahçeye çıkıp biraz salıncakta sallanıp planımı kafamda tamamen oturttum. Planım ne mi? Onu da sonra öğreneceksiniz. 

Odama geçip üzerimi giyindim. Kot pantolon Yanıma kredi kartını aldıktan sonra avmye gitmek için hazırdım. Şoföre gitmek istediğim avmyi söyleyip arabaya bindim. Kulaklıkları takıp uzun geniş ağaçlık yolda ilerlemeye başladık. Kafamda ki düşünceleri uzaklaştırmaya çalışsam da bir boka yaradığı yoktu. Avm'ye geldikten sonra efe ile buluştum. 

Beraber İpeğe hediye aldık. Ona baktıkça huzur bulduğunu biliyordum, bana böyle bakan biri olmamıştı hiç. Hayat garip değil mi? Önce hep annem ve babam olsun gerçek bir aile olalım yeter isterdim. Ama insanoğlu bencil, her zaman ister bir fazlasını. Şükretmeyi bilmez elindekiyle. Ancak anlar kaybedince. Bende böyleydim herkes gibi beni seven biri olsun istiyordum. Bende onu seveyim. En azından şu kalbimdeki boşluk gitsin istiyordum. Bazen kendi kendime hiç sevenim olmayacak diye düşünür hüzünlenirdim. Kafamda ki düşüncelerden Efenin sesiyle sıyrıldım. "Neyin var Mel" "Hiç bir şeyim yok, dalmışım sadece. Her neyse sen yarın açılacaksın dimi artık İpeğe yeter artık ben bile sıkıldım şu bakışmalarınızdan onunda seni sevdiğini biliyorum. Artık birlikte olmalısınız." "Bilmiyorum ya hayır derse o zaman ne yaparım." "Öyle bir şey olmayacak efe biliyorum. Siz birbiriniz için yaratılmışsınız." "Umarım öyledir." "Öyle."

Alışverişi bitirdikten sonra o kendi evine gitti bende aldıklarımı şöföre verip biraz sahilde oturup kafamı dağıtmaya karar verdim. Sahilde kayalıkların üzerine oturdum. Hava kararmaya başlamıştı. Gökyüzünde oluşan o kızılımsı turuncu renge baktım. Biraz fotoğraf çektim. Hava güzeldi bugün, ama kış geldi hava soğuyor. Kışın gelmesi bir yandan güzel bir yandan kötü aslında ne kadar soğuk olursa o kadar üşüyen küçük bedenler olacak dışarıda. Elimden gelen yardımın hepsini yapacağım. Eskiden de yapardım ama eskiden maddi durumum fazla yoktu. Şimdi ise öyle bir problemim yoktu ve elimden geldikçe insanlara yardım etmeye çalışaktım. 

Yolun kenarına gelen pamuk şeker satan amcadan bir pamuk şeker alıp yürümeye başladım. Kulaklıklarımı alıp-daha doğrusu çantamı deşerek bulduğum kulaklıklarımı demeliyim- şarkı dinlemeye başladım. (Aşağıda şarkı var) Sahil boyunca yürüdüm,yürüdüm,yürüdüm.

*******************************************************************************************
Yağız

Onun yüzünü görünce anlamdıramadığım duygular vücudumu ele geçiriyordu. Her ismi geçtikçe sigara yakıyordum. Olmadı kafayı buluyordum. Uyuşturucu ticareti yapmanın güzel tarafı da kokain bedava geliyordu. İşim buydu. Küçüklüğümde anne ve babam öldürüldükten sonra Murat abi beni yetiştirmişti büyütmüştü.  İntikam için yanıyordum. Onlar benim ailemi almıştı. Bende onların tek varisi olan kızlarını alacaktım. Siyahlarla donatılmış odanın aksine beyaz olan kapı iki defa vuruldu. İçeriye giren adam Murat abinin beni çağırdığını söyledi. Çıktıktan sonra loş koridorda yürümeye başladım. yine benden bir adam temizlememi istiyordur. Genellikle böyle olurdu. İstemesem bile yapmak zorunda kalıyordum. Çünkü ben kimseye acımazdım. Ya da kendimi böyle kandırıyordum.

Merhamet duygusu vücudumdan çekilmişti ama onunla karşılaştığımda hissettiklerim yeniydi. Bunların olmasını istemiyordum. Murat abinin odasına geldikten sonra kapısına vurmadan içeri girdim. Murat abi deri sandalyesinde oturmuştu beni görünce kafasını oturmam için koltuklara çevirdi. "Şu bir hafta yokum yurt dışından malları getireceğim, ben yokken burası sana emanet." "Tamam abi merak etme sen, biliyorsun senin yüzünü hiç kara çıkarmadım." "Biliyorum yağız biliyorum. 1 saat sonra uçağım kalkıyor çıkabilirsin." 

Odadan çıktıktan sonra koridorda yürümeye başladım. Bazen murat abi yurt dışına çıkardı o zaman buraları bana bırakırdı. Bende tabi burayı yönetirdim. Odama gittiğimde kapının önünde duran adama akşama bara gideceğimi ve benim yerimi hazırlamalarını söyledim. Adam gittikten sonra odamdaki mini bardan bir kadeh viski aldım, en iyi mallarımızdan birini de döküp içime çekmeye başladım. Normalde kullanmasam da bazen iyi geliyordu. Unutuyordum. Unutmak iyiydi.

*****************************

Ertesi gün olmuştu. Aldığım hediyeyi çok beğendiğimi söyleyebilirim. Çünkü onu ben aldım, saçmalamayın. Saçmalamam bittiğine göre hazırlana bilirdim. İpek bize gelecekti ve o ben Efe birlikte bara gidecektik, diğer 4 kişi ise İpeğin orta okul arkadaşlarıydı. Bir tanesi bana abayı yakık olsada ben teklifini geri çevirmiştim. Aslında yakışıklı biriydi.Fakat o sıralar bir sevgili düşünmüyordum. Aklıma bu akşam gelince pişkince sırıttım. Yağız, onun sert şekilli yüzü gözümün önüne gelince kafamı sallayarak düşüncelerimi dağıtmaya çalıştım. Odamdan çıkıp uzun merdivenden inmeye başladım ne kadar uzunmuş bu da böyle ya. Merdivenden indiğimde kapı çaldı hemen solumda olduğu için kapıyı açtım. Gelen bir kuryeydi. Babama bir zarfvari bir paket gelmişti. İmzalayıp kuryeyi gönderdim. Üzerinde babamın adı ve başka şeyler yazıyordu. İçini açtığımda gizli belge olduğunu gösteren bir mühür vardı, umarsamayıp içini açtığım anda babam girdi, elimdeki zarfı uzatıp "Bu sana geldi baba" "Ah evet bende onu bekliyordum çok sağol" "Neden gizli yazıyor içinde ne var" "Adı üstünde gizli şirketimiz ile ilgili ufak tefek şeyler işte." "Peki." diyip mutfağa gittim. Kahvaltımı bitirdikten sonra İpeği aradım konuştuktan sonra bize geldi. 

Akşam olmuştu. İpekle kıyafetlerimizi giyip hazırlanmıştık ve ikimizde çok güzel olmuştuk. Efe'nin ipeği görünce gözleri kamaşmıştı doğrusu. Şuan da ise arabaya binmiş gidiyorduk. İpeğin diğer arkadaşları bizi barda bekliyorlardı. Barın önüne geldiğimizde içimi bir heyecan duygusu kapladı, uzun zamandır böyle hissetmiyordum. Bardan içeriye girdik ve bize ayrılan yere geldik. ipeğin arkadaşları. Nisan, Ecem, Sevim ve benden hoşlanan Burak oturmuş bizi bekliyorlardı. Ama bekleyen sadece onlar değildi...

Herkese merhabalar Umarım beğenmişsinizdir. Yakın zamanda bir bölüm daha yazmayı düşünüyorum. Bu arada okuma sayısı 56.3k o kadar mutluyum ki sizleri seviyorum ama votelarda biraz yüksek olsa fena olmazdı. Okuduysanız vote ve iyi veya kötü yorumlarınızı bırakın hepinizi seviyorum. Hep iyi ve mutlu olun...

MAFYA VE MERAKLI | DEVAM ETMEYECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin