Κεφάλαιο 46ο

421 56 6
                                    

Harry

Βρισκόμαστε στον δρόμο για το σπίτι του Jamie και είμαι γεμάτος άγχος.Μπορεί ο Lou να είπε πως δεν ήθελε να συμβεί κάτι τέτοιο μα για να συνεργάζεσαι με μία γυναίκα και σαν εκείνη κάτι θέλεις να κερδίσεις.

Ξευσάω και καθαρίζω το μυαλό μου,πρέπει να είμαι ήρεμος για να προσέχω την Lau.Δεν ξέρω τι παραμύθια θα της πουλήσει όμως εγώ θα είμαι εκεί να τη σώσω.

Κατεβαίνουμε απο το αυτοκίνητο και το κλειδώνω.Μετά το αστυνομικό τμήμα πήγαμε σπίτι για να ηρεμήσει η Lauren γιατί δεν ένιωθε καλά.Ξέρω πως συνεχίζει να φοβάται όμως είμαι σίγουρος ότι θα ζήσουν την υπόλοιπη ζωή τους στη φυλακή.

''Παρακαλώ;''Η φωνή του ακούγεται απο τη μέσα πλευρά της πόρτας και αμέσως νιώθω τον θυμό να γεμίζει το σώμα μου.

''Εμείς είμαστε Jamie,η Lauren και ο Harry''

Η πόρτα ανοίγει και τον βλέπω να την αγκαλιάζει,φίλε μακριά τα χέρια σου απο τη Lau,είναι δική μου ακόμη κι αν κρατήσει αυτό για λίγο.Με κοιτάει με συγκρατημένο βλέμμα καθώς προσπαθεί να καταλάβει τι σκέφτομαι.

Μπαίνουμε στο σπίτι και καθόμαστε στον καναπέ.

''Lauren δεν ήθελα να γίνει κάτι τέτοιο,σε αγαπούσα και σε αγαπώ,δεν ήξερα τι ήθελε να κάνει''

Την αγαπάει λέει,θα σε πνίξω προδότη.

''Γιατί συνεργάστηκες μαζί του;''Τον ρωτάει.

''Μου έταξε πολλά χρήματα και τα είχα ανάγκη.Το μόνο που ήθελε να κάνω ήταν να σε έχω κοντά μου και μακριά απο τον πατέρα σου.Πίστευα οτι το μόνο που ήθελε ήταν να σας χωρίσει,δεν ήξερα τι ήθελε''

''Και με τον Ian γιατί μιλούσατε;''

''Τον πλησίασε κι αυτόν,εκείνη τον κάλεσε στη δεξίωση του πατέρα σου,ήθελε να σε αποπροσανατολήσει,μίλησα με τον Ian για να φύγει μακριά σου Lau''

''Ποιός είναι ο Ian;''Ρωτάω,με κοιτάνε παράξενα και δεν καταλαβαίνω τον λόγο.

''Δεν του το έχεις πεί;''Τη ρωτάει

''Όχι,όχι δεν ήθελα αλλά μάλλον θα πρέπει να το ξέρει''

''Τί θα πρέπει να ξέρω;''Ρωτάω θυμωμένος

''Θα σου πώ όταν πάμε σπίτι μας Harry''Κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου

''Συνέχισε Jamie''

''Μόλις έμαθα τι ήθελε να κάνει προσπάθησα να σταματήσω αυτή και τη κόρη της αλλά με απείλησε,όταν είδα οτι δεν είστε σπίτι κατάλαβα οτι κάτι δεν πήγαινε καλά''

''Τα έκανες όλα αυτά για τα λεφτά;''

''Lau ήμουν σε δύσκολη θέση,έπρεπε να βοηθήσω τον πατέρα μου οικονομικά αλλιώς θα καταστρεφόμασταν,δεν θα σου έκανα ποτέ κακό,το ξέρεις''

''Jamie,δεν ξέρω συγγνώμη αλλά είμαι μπερδεμένη και φοβάμαι όλη μου η ζωή καταστράφηκε σε λίγα λεπτά''

''Σε καταλαβαίνω μα σε παρακαλώ πίστεψε με,δεν θα σου έκανα κακό''

Η Lauren τον κοιτάζει και ξεφυσάει,τον πλησιάζει και τον αγκαλιάζει.

''Πρέπει να φύγουμε Lau''

''Εντάξει,αντίο Jamie''Λέει και τον κοιτάζει,της χαμογελάει και φεύγουμε.Δεν είχα όρεξη να τον χαιρετήσω.

Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και τη κοιτάζω.

''Τί είναι αυτός ο Ian Lauren;''

''Harry πάμε στο σπίτι μας,θα σου τα πώ όλη την αλήθεια''

Στο αυτοκίνητο δεν μιλάει κανείς,ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά πράγματα.Ξέρω οτι σκέφτεται όσα θέλει να μου πεί,ζυγίζει τα λόγια της και νιώθει περίεργα που θα ανοιχτεί σε κάποιον γιατί όπως μου είπε είναι λίγοι αυτοί που ξέρουν την ιστορία.

Εγώ σκέφτομαι τι μπορεί να μου κρύβει όμως σκέφτομαι και τη δική μου ιστορία που πρέπει να μάθει όμως δεν το θέλω.Θα φύγει μακριά μου και αυτό θα είναι η μεγαλύτερη τιμωρία για τις πράξεις μου.Μου αξίζει αλλά δεν θέλω να την χάσω,ακούγεται εγωιστικό αλλά έχει γίνει μέρος της ζωής μου,κομμάτι της καρδιάς μου.

Δεν θέλω να την χάσω γιατί θα χαθώ κι εγώ.

Γεια σας!

Θα βάζω πολύ συχνά κεφάλαιο γιατί τώρα πια η ιστορία φτάνει στο τέλος της.

Παρακαλώ ΨΗΦΙΣΤΕ και ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ τώρα που έχουμε μπει στην τελική ευθία.

Τί λέτε να γίνει στο τέλος;

4 κεφάλαια ακόμη ♥

Φιλάκιαααα

HumanМесто, где живут истории. Откройте их для себя