Κεφάλαιο 11ο

1.3K 182 7
                                    


*Να διαβάζετε πάντα το σημείωμα μετά το τέλος του κεφαλαίου.

Lauren's P.O.V.

Οι επόμενες δύο μέρες περνάνε αρκετά γρήγορα.Η μόνη μου ασχολία ήταν η δουλεία μου.Ο Jamie με πήρε πολλές φορές τηλέφωνο αλλα δεν μπήκα στον κόπο να το απαντήσω.

Η Jesy αποφάσισε να πάει στην οικογένεια της αυτές τις μέρες και η μόνη μου συντροφιά είναι ο Sam που τις περισσότερες ώρες της ημέρας δουλεύει.

Με τον Harry μιλήσαμε μία φορά και αποφασίσαμε να βγούμε για φαγητό αύριο το βράδυ μιας και είναι Σάββατο.Η κατάσταση μεταξύ μας με μπερδεύει.

Είμαστε φίλοι και τίποτα παραπάνω,λέω καθημερινά στον εαυτό μου για να το πιστέψω.

Αλλα μάταιος κόπος,δεν τον βλέπω τόσο φιλικά.

Περπατάω στους βρεγμένους δρόμους μαζί με το γκρινιάρικο σκυλάκι μου.Πρέπει να περνάω και λίγο χρόνο μαζί της.

Καθώς γυρνάω στο σπίτι με περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη.Μπροστά στην πόρτα μου βρίσκεται ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα.

Αφού τα μυρίσω ανοίγω την πόρτα και τα τοποθετώ σε ένα βάζο.Καθώς πετάω το χαρτί που ήταν τυλιγμένα πέφτει ένας μικρός φάκελος

Τον ανοίγω και αυτό που διαβάζω με σοκάρει

Η αλήθεια θα σε πονέσει,είσαι σίγουρη οτι θλεεις να την μάθεις?

Τι σημαίνει αυτο? Ο φόβος έχει εξαπλωθεί σε όλο μου το σώμα,ποια αλήθεια?
 Ποιός είναι αυτός που μου έστειλε το μήνυμα και τι θέλει απο εμένα?
Τα ερωτήματα γυρίζουν στο μυαλό μου ψάχνοντας μία απάντηση που δεν βρίσκουν

Ταραγμένη αποφασίζω να κάνω ένα μπάνιο για να χαλαρώσω και να ξεκαθαρίσω την κατάσταση.
Μόλις μπώ στο μπάνιο η μυρωδιά της βανίλιας τρυπάει τη μύτη μου.

Μετά απο πολύ ώρα χαλάρωσης αποφασίζω να βγώ.Καθώς στεγνώνω τα μαλλιά μου μου έρχεται μια ιδέα.Θα ζητήσω απο τον Harry να κοιμηθεί εδώ,φοβάμαι να καθίσω μόνη μου την νύχτα μετά απο αυτό που έγινε.
Αφού ντυθώ αρπάζω το τηλέφωνο απο το κομοδίνο.

Μετά απο δύο χτυπήματα ακούω την φωνή του.

-Παρακαλώ
-Γειά σου Harry η Lauren είμαι

-Γειά σου όμορφη

-Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη?

-'Ο,τι θέλεις,πές μου

-Μπορείς να έρθεις να κοιμηθείς σήμερα μαζί μου? φοβάμαι!

-Lauren τι έγινε? είσαι καλά?

-Ναί είμαι καλά απλώς φοβάμαι,συγγνώμη αν σε ενόχλησα

-Δεν έχω πρόβλημα αλλα ο φίλος σου που είναι?

-Έχουμε μαλώσει και δεν θέλω να του μιλήσω,ξέρω ότι ήταν χαζή ιδέα να σε πάρω και πάλι συγγνώμη

-Lauren σε μισή ώρα είμαι εκεί,περίμενε με. Λέει και το κλείνει

Δεν αποκάλυψα τι συνέβη σήμερα στο Harry  γιατί θέλω πρώτα να μάθω την αλήθεια.
Μετά απο μισή ώρα ακριβώς το κουδούνι της ςξώπορτας χτύπησε και έτρεξα να ανοίξω.

Harry's P.O.V.

Οι τελευταίες μέρες πέρασαν αρκετά γρήγορα.Λόγω της πολλής δουλειάς μου δεν κατάφερα να βγώ έξω αλλά οι φίλοι μου αποφάσισαν να μου φτιάξουν τη διάθεση φέρνοντας ταινία στο σπίτι.

Φοβάμαι πως κάτι κακό θα γίνει αλλα δέν ξέρω τι.
Καθώς βλέπω τηλεόραση το τηλέφωνο μου χτυπά.

Η Lauren,μόλις βλέπω το όνομα σηκώνω αμέσως το τηλέφωνο.

Βρίσκομαι στο αυτοκίνητο και οδηγώ προς το σπίτι της.Μου φάνηκε ταραγμένη αλλα η ίδια δεν το παραδέχτηκε.Δέν ξέρω τι την έκανε να φοβάται να μείνει μόνη της αλλα αυτό είναι μια ευκαιρία να την δώ.

Χτυπάω το κουδούνι και σε λίγα δεύτερα η πόρτα ανοίγει και η μορφή της εμφανίζεται.

''Πέρνα μέσα''Μου λέει χαμογελώντας και την ακολουθώ

Το βράδυ αυτό θα είναι αξέχαστο.

Γειααα σαςς! Τι κανετε?

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:Επειδη πηγαινω δευτερα λυκειου και εχω ενα φορτωμμενο προγραμμα κεφαλαιο θα μπαινει ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Ή ΑΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Αρχικα: Πατηστε VOTE και κάντε ένα COMMENT με την γνώμη σας
Επισης διαδωστε την ιστορια γιατι οσοι περισσοτεροι τοσο πιο γρηγορα μπαινει κεφαλαιο

Δειτε τις αλλες μου ιστοριες DIFFERENT,DISASTER

Η τελευταια ειναι καινουργιες και πολυυυ ενδιαφερουσες

Και τωρα στα δικα μας,ποιος εστειλε τα λουλουδια?
Μαντεψτε

Τα παιδια θα κοιμηθουν παρεουλα *μουαχαχαχα*

Αυτααααα

Μεχρι την επομενη φορα

Φιλακια
Νασια xx




HumanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora