Lauren
''Καλωσήρθες στο Παρίσι''Μου λέει ο Harry
''Αγαπώ αυτη τη πόλη''
Αφού πάρουμε τις αποσκευές μας μπαίνουμε στο αυτοκίνητο που έχει νοικιάσει ο Harry για τις μέρες που θα είμαστε εδώ.
''Είναι πανέμορφο''Λέω καθώς μπαίνω στο δωμάτιο.
Βαμμένο σε γήινες αποχρώσεις με ένα διπλό μέγαλο κρεβάτ στο κέντρο.
Φρούτα και δώρα απο το ξενοδοχείο είναι πάνω στο τραπέζι του δωματίου.
''Πόσα ξόδεψες;''Ρωτάω,έδωσε μια περιουσία.
''Μην σε ανησυχεί αυτό,ξέρεις οτι θέλω τα καλύτερα για εσένα ειδικά μετά απο αυτό που έγινε''
Χαμογελάω και βγαίνω στο μπαλκόνι.
Μένω με το στόμα ανοιχτό.
Απέναντι μου στέκεται καμαρωτός και λαμπερός ο Πύργος του Αιφελ ενώ όλη η πόλη είναι στολισμένη με φώτα δείχνοντας τη χαρά της για την μεγάλη γιορτή.
''Αύριο είναι Χριστούγεννα''Λέω σαν μικρό παιδί.
''Θα περάσουμε υπέροχα''Χαμογελάει
''Πάμε για ύπνο,αύριο είναι μια μεγάλη μέρα'' Λέει και συμφωνώ.
Ανοίγω τα μάτια μου καθώς νιώθω το κρύο να χτυπάει τα πόδια μου.
Κοιτάω απορημένη απο που έρχεται ο κρύος αέρας και βλέπω τη πόρτα του μπαλκονιού ανοιχτή.
Προχωράω προς τα εκεί και τον βλέπω να χαζεύει τη θέα.
''Καλά Χριστούγεννα Harry'' Γυρνάει τρομαγμένος και με κοιτάει.
''Καλά Χριστούγεννα όμορφη,με τρόμαξες''Γελάει.
''Πάω για μπάνιο και μετά πάμε να φάμε,πεθαίνω για κρουασάν''Λέω και γελάει.
''Είμαι έτοιμη''Ανακοινώνω καθώς βάζω τη τελευταία πινελιά του κραγιόν μου.
Αφού τελειώσουμε το πρωινό μας πηγαίνουμε βόλτα στο χιονισμένο Παρίσι.
''Harry κοίτα,πάμε σε αυτό το καφέ''Λέω ενθουσιασμένη.
Ανοίγω την πόρτα και το καμπανάκι ακούγεται.Καθόμαστε σε ένα γωνιακό τραπέζι και ο σερβιτόρος παίρνει την παραγγελία μας.
''Είναι πεντανόστιμο''Αναφωνεί ο Harry με γεμάτο στόμα απο κρουασάν
''Το ξέρω,λατρεύω τα γλυκά της Γαλλίας''
Τελειώνω την κρέπα μου και φεύγουμε απο το ζεστό καφέ.
Είναι οχτώ το βράδυ και γυρνάμε στο ξενοδοχείο.O Harry θέλει να μου κάνει μια έκπληξη και έτσι πρέπει να ετοιμαστώ.
''Σε περιμένω κάτω σε μισή ώρα,μην αργήσεις''Τον ακούω να μου φωνάζει.
Ντύθηκε και κατέβηκε στην είσοδο του ξενοδοχείου.
Διαλέγω το φόρεμα που θα βάλω και αρχίζω να ετοιμάζομαι.
Το ασανσέρ έρχεται και σε λιγότερο απο ένα λεπτό είμαι στην είσοδο.
''Πως είμαι;''Ρωτάω χαμογελαστή.
''Πανέμορφη,όπως πάντα''
''Θα μου βγάλεις το μαντήλι;''Ρωτάω με αγωνία.
''Σε ένα λεπτό,περίμενε''
Ακούω φασαρία οπότε υποθέτω οτι βρισκόμαστε σε ένα κεντρικό μέρος της πόλης.
''Θα σου βγάλω το μαντήλι'' Ανακοινώνει και νιώθω τα δάχτυλα του να λύνουν τον κόμπο.
Μένω άναυδη με αυτό που αντικρίζω.
Βρισκόμαστε στον Πύργο του Αιφελ σε ένα τραπέζι γεμάτο φαγητά και ένα βιολιστή να παίζει Χριστουγεννιάτικες μελωδίες.
''Harry,είναι πανέμορφα''Καταφέρνω να ξεστομίσω.
Αφου έχουμε τελειώσει το φαγητό μας ο Harry σηκώνεται και έρχεται προς το μέρος μου.
Μου προσφέρει το χέρι του και εγώ το δίνω.
Σηκώνομαι όρθια και τον βλέπω να γονατίζει μπροστά μου.
''Lau ξέρω οτι όλο αυτό το διάστημα σε μπέρδευα με τη συμπεριφορά μου όμως τώρα θα ξεκαθαρίσω τη κατάσταση,θέλεις να είμαστε μαζί;''Ρωτάει και είμαι έτοιμη να κλαψω.
''Φυσικά,περίμενα καιρό να το πείς αυτό''Λέω και με φιλάει.
Αυτά είναι τα καλύτερα Χριστούγεννα.
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΧΑΡΕΙΤΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
ΑΑΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ again