Lauren
''Harry θα σου τα πώ όλα,σε παρακαλώ μην με σταματήσεις''Του λέω αφού έχουμε μπεί στο δωμάτιο μας και καθόμαστε στο κρεβάτι.
Δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε να μάθει αλλά όταν ο Jamie μίλησε μπροστά τουκατάλαβα οτι δεν μπορώ να του κρύβω το παρελθόν μου για πάντα.
''Εγώ πριν κάποια χρόνια είχα μια σχέση με τον Ian.Ήμασταν στην ίδια ηλικία και είχαμε γνωριστεί σε μία δεξίωση που είχε οργανώσει ο πατέρας του.Εκείνη τη μέρα μιλήσαμε και με τον καιρό γίναμε φίλοι.Έξι μήνες αφου είχαμε γίνει παρέα μου είπε τα πραγματικά του συναισθήματα για εμένα και εγώ παραδέχτηκα οτι νιώθω τα ίδια,έτσι γίναμε ζευγάρι.Περνούσαμε υπέροχα μαζί,κάναμε βόλτες,ταξίδια ό,τι μας ερχόταν στο μυαλό.Μετά απο έναν χρόνο σχέσης έμαθα οτι ήμουν έγκυος.Γεμάτη χαρά έφτασα στο σπίτι να του το ανακοινώσω όμως αυτός μου έκανε την έκπληξη.Ανέβηκα τις σκάλες του σπιτιού και έφτασα έξω απο το δωμάτιο,τον άκουσα να μιλάει στο τηλέφωνο και περίμενα να τελειώσει για να μπώ,όμως αυτά που είπε με κατέστρεψαν.Δεν ξέρω με ποιόν μιλούσε,δεν με ένοιαζε εκείνη τη στιγμή,ήθελα μόνο να φύγω μακριά του,το μόνο που ένιωθα ήταν αηδία.Όλα ήταν ένα σχέδιο.Με πλησίασε και έμεινε μαζί μου για να κάνει την μεγάλη του αγάπη οπως την αποκάλεσε να ζηλέψει.Έμεινε μαζί μου για να με χρησιμοποιήσεις''
''Μόλις τα άκουσα αυτά έτρεξα να φύγω μακριά του,θα έμενα εγώ και το μωρό μου,αλλά η μοίρα είχε άλλα σχέδια.Καθώς κατέβαινα έκλαιγα και δεν έβλεπα καθαρά,σκόνταψα σε ένα σκαλί και έπεσα απο ολόκληρη τη σκάλα.Άκουσα τα βήματα του και τον είδα τρομαγμένο απο πάνω μου αλλά δεν ήθελα να του μιλήσω,κατάλαβε οτι τα είχα ακούσει όλα.Πονούσα τόσο πολύ και δεν μπορούσα να μείνω ξύπνια έτσι έκλεισα τα μάτια μου''
''Μετά απο δύο μέρες ξύπνησα στο νσοκομείο και αυτός ήταν εκεί,δίπλα μου.Του φώναξα τόσο πολύ,τον έβρισα,τον χτύπησα όμως ήξερα οτι το παιδί μου είχε χαθεί και αυτός έφταιγε για όλα.Έκλαιγε και έλεγε πως με αγαπά,οτι θα αρχίσουμε ξανά,έκλαιγε και φώναζε οτι αυτός έφταιγε για την απώλεια του παιδιού μας όμως εγώ δεν διαφώνησα.''
Ξεφυσάω και σκουπίζω τα μάτια μου.
''Του φώναξα να φύγει απο τη ζωή μου,είχε καταστρέψει ήδη ένα κομμάτι μου και δεν μπορούσα να γίνω ξανά όπως πρίν.Έφυγε όμως δεν τα παράτησε,ακόμη και σήμερα με παρακαλάει να είμαστε μαζί αλλά εγώ τον μισώ,με σκότωσε Harry''
Κλαίω δυνατά και με αγκαλιάζει.Δεν ήθελα να τα μάθει όλα αυτά,δεν χρειαζόταν όμως ένα κομμάτι του εαυτού μου ήθελε να τα βγάλει απο μέσα του,δεν άντεχα να πνίγομαι απο τις αναμνήσεις.
''Lauren μωρό μου αυτός ο άνθρωπος ήταν ένα κάθαρμα,δεν θέλω να σε σκέφτομαι έτσι μωρό μου,δεν θα το έκανα ποτέ αυτό σε εσένα''
''Δεν θέλω να με λυπάσαι,ήθελα απλά να ξέρεις τι έγινε,να γνωριζεις για τι μιλούσε ο Jamie.''
''Που τον γνώρισε αυτός;''
''Όταν ήμασταν μαζί με είχε πλησιάσει ξανά και ο Jamie έμαθε τι είχε γίνει στο παρελθόν και τον έστειλε μακριά μου''
''Έκανε και κάτι σωστό ο προδότης.Μωρό μου ας ξεχάσουμε το παρελθόν μαζί θα προχωρίσουμε στο μέλλον''
''Μία καινούρια αρχή''Λέω και χαμογελάω
''Τι θα έλεγες να κάναμε πράξη τα σχέδια μας;'' Με ρωτάει και με ρίχνει πίσω στο κρεβάτι καθώς σκουπίζει τα δάκρυα μου.
Για ακόμη μια φορά γίναμε ένα.
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
3 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΚΟΜΗ ♥