Chapter 25

15.1K 894 14
                                    

"Nasri?" Panggil Sha.

"Ye."

"Kau pernah ada girl friend?" Soal Sha.

"Tak."

"Ouh."

"Kau?"

"Tak juga."

"Sekarang ni, kita buat apa kat dok ngintai orang ni. Kau ngintai siapa?" Soal Sha.

"Aku nak siasat."

"Siasat apa pula?"

"Cikgu gila tu dengan Hanis dan Masya." Jawab Nasri.

"Ouhh.."

Dah masuk 2 jam diorang mereput dalam kereta ni. Haih, dua-dua sama je.

"Sha?" Nasri menepuk bahu Sha sambil matanya tidak lepas memandang apa yang dia nampak.

"Apa dia?" Soal Sha bengang.

"Tu bukan Cikgu Yana ke? Awat masuk serumah dengan Hanis? Lesbian ka apa ni?" Kata Nasri.

"Wait wait wait. Satu rumah? Entah-entah diorang serumah tak?" Sha terus menerpa ke rumah Hanis.

Sha ni kan! Nasri turut mengejar Sha dibelakang. Aduh minah ni!!!!

Kini, Sha betul-betul berada di hadapan Hanis dan Cikgu Yana.

Pucat lesi wajahnya tatkala bertentangan dengan Sha.

"Explain dari A ke Z! NOW!" suara lantang Sha bergema.

"Err.. kita orang ... err. Kak Ngah lah jawab." Hanis menyiku pinggang Cikgu Yana.

"Aku tersilap dengar ke macam mana ni? KaK Ngah? Damn. Tak sangka ada cikgu yang perangai macam ni. Kau keluarkan aku dari bola tampar semata-mata nak masukkan si muka berlobang ni? F*** sial. Kau ni tak layak pegang gelaran 'cikgu'. Kau patut digelar sampah masyarakat. Selfish! Profesional konon. Puih! Aku akan lapor pada guru besar. game kau dah over. O.V.E.R." Kata-kata Sha memang tajam.

"Cikgu minta maaf. Jangan bagitahu guru besar. Ini cita-cita cikgu." Rayu Cikgu Yana.

"Sha calm down honey." Ucap Nasri.

Sha cuba meredakan api amarahnya.

"Okey. Kau masukkan aku dengan Laila semula. Muka berlobang dengan partner dia boleh blah." Tutur Sha.

Cikgu Yana mengangguk faham. Hanis berpeluk tubuh. Dia merengus geram.

"Kau pehal? Tak puas hati ke macam mana?" Soal Sha dengan keras.

"Memang. Memang aku tak puas hati. Asal? Nak gaduh?" Hanis tersenyum sinis.

"Kau jangan cabar aku. Aku tumbuk muka kau nanti." Bidas Sha.

"Tumbuk? Tumbuklah. Tumbuk. Tumbuk!" Hanis betul-betul mencabar kesabaran Sha.

Bukk!

Satu tumbukan terkena pada rahang Hanis. Nasri tergamam. Aku yang ketua gengster pun fikir dua tiga kali. Dia ni? Bagi terus. Dasyat betul.

"Aku dah cakap. Don't try my patient dumbass." Sha terus berlalu pergi.

"Kau memang dasyat." Kata Nasri lalu menghidupkan enjin kereta.

" Aku dah warning awal-awal. Dia yang tak faham bahasa." Bidas Sha.

"Nanti dah jadi bini aku, jangan garang sangat. Mampus aku nanti dari atas katil, bangun-bangun dah bawah katil." Gurau Nasri.

Mereka berdua bergelak ketawa. Haha.. sweet nohh..

411 words? Okay? Hehe. Harini Syirah update banyak2 sebab dah lama tak update. Kesian dengan reader2 cite ni tunggu. Okeyyy teruskan membaca you alls.😘😘

5 L O V E SWhere stories live. Discover now