1.2

97 2 1
                                    


Man bežaidžiant atėjo kelios žinutės, tačiau nekreipdama dėmesio žaidžiau toliau.

Staiga į kambarį įvirto Cody, vienas iš Dean draugų.

-Kayla! Matei savo telefona? Aš tau rašiau!-susinervinęs garsiai kalbėjo jis.

-Ahaa, turiu jį rankose,-pamojavau juo vaikinui prieš veidą,-kas buvo?

-Tavo brolis. Manau jam jau laikas namo.

-Ką jau padarė?-paklausiau jo susidomėjus. Mano broliukas tikrai vakarių pažiba kai būna girtas.

-Ateik,pati pamatysi,-šyptelėjo jis

Nusileidom į apačia. Dean radau dainuojantį ant sofos.

-juoda orchidėja, kaaaaaip aš mylėjau!-traukė jis.

Staiga mane pamatęs sušuko:
-Kayla! Mieloji! Ateik čia!- man priėjus jis atsistojo ir apkabino mane per liemenį ir pasiremdamas, ir tuo pačiu lyg sakydamas, kad jis atsakingas už mane, nors iš tiesų buvo atvirkščiai.

-Taigi,asilai,-pradėjo jis,- čia mano sesuo Kayla, ji yra hot kaip matot,-sukikeno jis,- tik pabandykit prie jos lyst, tai bus blogai! Ir dar ką noriu pasakyt,-Dean atsisuko į mane,- noriu tokios merginos kaip tu, sesute.

-Gerai gerai,eime,-pasakiau jį temdama durų link.

Įsodinau jį į mašinos gala.
-Kaylute,- kreipėsi jis į mane,- paimk mano draugus, juos tėvai rimtai užmuš, jei pamatys tokius.

Jis,nors ir girtas šnekėjo visai protingai.

-Palauk,-pasakiau ir nuėjau ieškot jo bičiulių.

-Codyyy! Jack! David!

Radau David, kuris sakė, kad miegos čia, todėl palikau.

Po to su Cody ieškojom Jack, o antrasis buvo girtas ir kalbėjo nesąmones.

Visi nuėjom į mašina. Dean buvo smigęs todėl reikėjo klausyt tik Jack sapalionių. .

-Kaylaaaa,-nutęsė Jack,- tu šiandien gražiai atrodei.

-Dėkui,-pasakiau sukdama vaira į dešinę

-Kaylaaa,-vėl kreipėsi į mane Jack,- kur važiujam?

-Namo,-atsakiau

-Pas ką?-paklausė jis, vos apversdamas liežuvį.

-Pas mus su Dean,-atsakau, ir atsisukus pamačiau, kad jis smigo.

-Pagaliau,-nusišypsojus pasukau vaira į kairę

-Mes namie,pijokai,-sukikenom su Cody.

Dean nuvedžiau į kambarį,nuaviau batus, kelnes ir apklojau. Išėjus į svetainę pamačiau Jack kuris bandė susigaudyt ir Cody,kuris jam bandė viska paaiškint. Galiausiai Jack smigo.

-Tai aš jau eisiu,- sumurmejo Cody

-Gali pasilikt,-nusišypsojau.

-O tai kur aš miegosiu?

-Ai,-numojau ranka,-rasim.

Nuėjus paklojau jam lova svečiu kambary. Visi nuėjom miegot.

Vidury nakties mane prižadino BUM. Nuėjus į svetainę pamačiau ant grindu gulintį Jack. Pradėjau siaubingai juoktis, tai netyčia prižadinau draugelį.

-Kas čia vyksta?-paklausė manęs apsimiegojęs vaikinas

-Tu pažiūrėk į Jack,- Cody priėjo prie manęs ir pamatęs ant grindų gulintį ir besiseilėjantį pijoką irgi juokėsi iki ašarų.

Coming out strongWhere stories live. Discover now