1.16

73 2 0
                                    

-Sveiki svetainės gyventojai,- kreipiausi į visus žiūrinčius TV kai Niall pagaliau mane nunešė iki svetainės.
Jie atsisuko patrūkčiojo pečiais ir vėl susitelkė ties rungtynėm.

Blondinas mane nunešė iki fotelio ir tiesiog įvirto į jį mane prispausdamas.

-Lipk nuo manęs,-bandžiau jį nustumti, bet man nelabai išėjo. Galiausiai pasidaviau ir tiesiog leidau gulėti jam ant savęs.




Po daug laiko, kai visi vėl buvo susirinkę mūsų svetainėj.

-Tarp kitko,kuri šiandien diena?-paklausiau, nes buvau pamiršus futbolo treniruotes.

-Antradienis,-atsakė kažkuris iš vaikinų.

-Kuri valanda?-pašokau iš vietos.

-16:48,-atsakė Louis pažiūrėdamas į telefoną.

Nusikeikiau. Pirma diena ir aš veluosiu. Greit nubėgau persirengiau trumpus sportinius šortukus, nes buvo šiltai ir užsimečiau lengva maikute.

-Adios!-pasakiau prabėgdama pro svetainę link garažo.

-Kur bėgi?-paklausė manęs Dean.

-Negaliu kalbėt, veluoju!-sušukau jau būdama prie motociklo. Greit atsisėdau ir išvažiavau, nes kažkas ačiū dievui buvo pamiršęs uždaryt vartus.

Atvažiavau 16:58
Greit nubėgau į stadioną. Dar nebuvo prasidėjus treniruotė, bet kitos merginos jau apšilinėjo. Girdėjau kaip jos apkalbinėja mane. Nejauku.

-Kayla!-pašaukė mane kažkas. Apsisukau.

-Treneri,sveiki,-pasisveikinau pribėgus.

-Galvojau nepasirodysi,-nusišypsojo jis.

-Turėjau tokią galimybę,-palenkiau galvą į šoną vaidindama, kad vis dar galvoju, gal pabėgt iš treniruotės.

-Turėjai, bet nepasinaudojai. Būtų gaila švaistyti tokį talentą kaip tavo vėjais.

-Dėkui,-šyptelėjau nejaukiai pasijausdama.

-Gerai mergaitės ateikit,-surėkė treneris, ir visos merginos vos po kelių akimirkų buvo čia.

-Sveikos, kurių dar nemačiau. Norėjau pristatyti jums naują komandos narę Kayla. Elkitės su ja mandagiai, o dabar, penki ratai aplink stadioną!-paragino mus treneris.

Bėgau viena iš pirmųjų. Nebuvo labai sunku, nes kartais bėgioju. bet žvilgsniai man pavymui kiek erzino.

-Sveika aš Ema,-prisistatė prie manęs pribėgusi mergina.

-Kayla,-prisistačiau.

-Kodėl jos manęs nemėgsta?-paklausiau jos. 

-Joms nepatinka merginos, žaidžiančios geriau nei jos. Dalis jų čia tik todėl, nes nori pamatyti vaikinus be marškinėlių arba Harry su Niall. Matai, šeštadienį merginų ir vaikinų treniruotė bendra.

-Pala pala, čia žaidžia Niall ir Harry?-paklausiau pagreitindama bėgimą.

-Jo. Tu juos pažysti?-paklausė pakėlusi antakius prisiderindama prie mano tempo.

Nusikeikiau.

Ema mano keiksmažodžius priėmė kaip teigiamą atsakymą. Likusią kelio dalį prabėgome tylėdamos. Kai visos subėgo darėm visokius pratimus. Likusi treniruotės dalis praėjo be staigmenų. Po visko apsikeitėm numeriais su Ema ir atsisveikinom. Grižus namo jau visi buvo išsiskirstę. Pavargus nuėjau miegot.

Trečiadienį nieko nenuveikiau. Dean buvo išvažiavęs, tad truputį pabazarinau su Lou ir Niall telefonu.  Ir šiaip žiūrėjau filmą.

Ketvirtadienį atsikeliau per pietus. Pas mane atėjo Ema, o pas Dean vėl vaikinai. mes šiaip žiūrėjom filmus. Pažiūrėjau į laikrodį. Buvo 14:30. Pats laikas užkandžiams.

Nusileidom į apačią.

-Gerk, gerk, gerk, gerk,-rėkė vaikinai, o David gerė. Jie buvo gana girti. Susižvalgėm su Ema.

-MES GRIŽOM IŠ NARNIJOS,-surėkėm vienu metu su mergina.

Visi atsisuko į mus.

-Na pijokai ką čia darot?-paklausiau ir jie biški susigėdo. Bet tik biški.

-Na, švenčiam,-pasakė Cody pakreipdamas galvą į šoną laukdamas kitų pritarimo.

-Ir ką gi švenčiat?-paklausė šalia manęs stovėjusi mergina.

-Ketvirtadienį,-sumurmėjo Lou.

-Lu,-kreipiausi į jį ir atsisėdau jam ant kelių,-tau jau užteks. Gi abu žinom koks tu nevaldomas girtas.

Žvilgtelėjau į blondiną, kurio akyse lyg ir akimirką pamačiau pavydą. Bet nesu įsitikinus, nes tai truko vos  sekundę.

Louis rankos kilo man link liemens ir bandė apkabinti, bet aš pašokau.

-Eime valgyt, o jūs nueikit į svetainę. Dabar rodo vežliukus nindzes,-pasakiau aš įsijungdama virtuvėje ęsančią kolonėlę. O vaikinai kaip maži vaikai pradėjo spygauti ir pasišokinėdami nustriksėjo prie TV.

-Tiks pyragas?-paklausiau atsisukus į draugę, kuri jau sėdėjo prie baro.

-Žinoma.

Pavalgėm ir pradėjom ruoštis į treniruotę.

*treniruotėje*
Ta pati rutina. Penki ratai, pratimai. ir pagaliau futbolas. Iš esmės niekas nemokėjo puikiai žaisti. Jei prieš kiekvieną eitumėm viens ant vieno tikrai apsivaryčiau beveik visas.

Pasibaigus žaidimui, kurį mes laimėjom 4:0 (mano talento dėka) treneris visas sukvietė ir paskelbė mane nauja kapitone. Tai buvo suknistai gerai. Nes mylėjau futbolą kaip picą ar oreo. Aš kapitonė. TAI. YRA. SUKNISTAI. TOBULA.

Gavau kelis pasveikinumus ir piktus žvilgsnius. Atsisveikinau su Ema ir kitom merginom. Grįžau namo. Ši diena buvo suknistai gera.

Coming out strongOnde histórias criam vida. Descubra agora