2.14

39 4 0
                                    

*Danielle pov*

Man prieš akis susmuko mergina, kuri prieš pat prarandant sąmonę pasakė savo vardą.

Surinkau savo viršininko numerį.

-Sveiki, negaliu grįžti į darbą, nes man nuvežus picą man prieš akis suklupo mergina. Negaliu jos palikti vienos, tad šiandien negrįšiu.

-Gerai. Jei už 20 min negrįši į kavinę lėksi iš darbo. Nereikia, kad vaidintum supermeną, gali iškviesti greitąją ir viskas,-pasakė jis ir padėjo telefoną.

Kas jam negerai? Kelia kažkokius ultimatumus, o šiai merginai tikrai negerai.

Šiaip ne taip nunešiau merginą ir paguldžiau ant sofos.

Paliečiau kaktą norėdama patikrinti temperatūrą.

-O dieve,-sumurmėjau pirštų galais pajausdama karštį.

Nubėgau link virtuvės ir iš šaldytuvo kameros ištraukiau ledukų.

Bėgdama link merginos pagriebiau kažkokį rankšluostį ir į jį įviniojau ledą.

Pridėjau jau prie kaktos ir laikiau keletą minučių.

Po kiek laiko mergina atsimerkė ir į mane žvelgė smaragdinės merginos akys.

-Ką tu čia darai?-susiraukė jis.

Tik dabar supratau, kaip kvailai tai turėjo atrodyti. Sėdžiu, slaugau visiškai nepažįstamą merginą per kurią netekau darbo.

-Ilga istorija, tačiau tau reikia į ligoninę.

-Papasakosi kol važiuosime?-pakėlė antakius mergina.

Palinkčiojau galva.

Kayla atsistojo, ir pasiremdama į mane nuėjo link savo mašinos.

-Man tave palydėti?

-Taip,-sumurmėjo galvą vistiek eidama link savo mašinos.

Klausiamai pažiūrėjau į ją.

-Mano greitesnė,-atsakė į mano garsiai neužduota klausimą.

Įsėdome į mašiną, ir pradėjome važiuoti.

-Taigi,-nutęsė ji.

-Gerai, trumpai. Atvažiavau čia, pristatyti picą, tačiau tau pasiimant grąžą tu atsijungei. Manau dėl šilumos smūgio ar panašiai,-mano rankos stipriai suspaudė vairą prisiminus, kad išlėkiau iš darbo.

-Ir?-paklausė mergina.

-Ir mane išspyrė iš darbo, nes norėjau tau padėti. Dabar likau be namų ir be darbo.

-Oh mergyt, užjaučiu. Gali likt pas mane jei nori, vistiek gyvenu viena,vis dėl to padėjai man, kas ten žino, gal būčiau mirus,-šyptelėjo.

-Tikrai? Tu manęs nepažįsti ir panašiai,-trumpam žvilgtelėjau į ją. Ji buvo kiek susiraukusi.

-Nenoriu pridaryti problemų,-pridūriau.

-Ai, tu jų nepridarysi, manau tikrai turėtum likti jei gali, ir žinoma nori,- sumurmėjo mergina atsiremdama į mašinos langą.

-Tau viskas gerai?-paklausiau ir pasukau vairą link ligoninės stovėjimo aikštelės.

-Taip, tiesiog... Man šiandien sukanka 20 ir ryte paprašiau visų draugų, kad išeitų, paliktų mane "mažam vakarėliui".

Coming out strongWhere stories live. Discover now