2.21

33 5 0
                                    

*Louis pov*

Kayla nuėjus susitvarkyti dar girdėjosi jos juokas. Staiga viskas nurimo ir kelias minutes buvo ramu.

-Ką ji taip ilgai ten daro?-paklausiau šalia savęs stovinčios merginos.

-Nežinau, pamenu, kažkada nenorėjau važiuoti niekur, tai nuėjau į tualetą ir išlindau pro langą. Uoj, prisijuokėm su Kayla,-nusijuokė ir po to staiga surimtėjo.

-O velnias,-nusikeikiau ir įvirtau į moterų WC kuris buvo tuščias.

-Protinga panelė,-nusijuokė Dani sekdama man iš paskos į stovėjimo aikštelę.

-Tu su mašina?-paklausė ji manęs.

-Ne, savo motociklą buvau palikęs čia...

-O vaikine, tu jo nebeatgausi,-šyptelėjo mergina paplekšnodama man per petį.

Staiga į mus pradėjo lėkti motociklas.

Likus keletai metrų uždriftino ir pasisukęs ratą sustojo per keletą metrų.

-Šaunūs ratai, Tomlison. Nepyksi jei pasiskolinsiu? Bučkis!-sušuko girta mergina ir paspaudusi akseleratorių nurūko.

-STYLES!-užrėkiau ant visos gatvės tačiau mergina net nepakreipė galvos į mane.

-Po galais,-nusikeikiau ir spyriau į šalia besimėtantį butelį.

-Tai vysies?-paklausė Danielle manęs.

-Važiuosiu su savo mašina jei pamatėsi iki namų,-šyptelėjau Kaylos draugei.

~po kiek laiko~

Važiuoju link namo prie ežero.

Nėra labai tamsu, tad iš tolo pamatau netoli posūkio šalikelėje pastytą motociklą ir šalia gulintį žmogų.

Netoliese sustabdau automobilį ir tekinas pasileidu prie šių, atrodo nelaime ištiktų, objektų.

-O dieve, Kayla? Mažute?-priklumpu prie merginos kurios plaukuose pilna smėlio bei kitų atliekų.

-Prašau, papasakok kas buvo? Kodėl tu čia?-pradėjau klausinėti.

Ji sunkiai atmerkė akis ir pažvelgė į mane.

-Aš pavargau.

-Kaip visa tai įvyko?-vos nerėkiau aš. Mano rankos drebėjo, o su jomis ir gležas, tačiau ištvermingas merginos kūnelis.

-Leisk man pamiegot,-sušnibždėjo ji ir prisiglaudė prie manęs.

Apglėbęs stipriai ją suspaudžiau, tarsi nenorėdamas paleisti.

Ir nepaleisiu.

Niekada.

-Baik drebėti, tai erzina,-sumurmėjo mergina pasimuistydama.

-Baigsiu kai pasakysi kas buvo,-užprotesavau, nors ir nebuvau įsitikinęs, kad tai greitu metu nustos.

Su ja ant rankų pakilau ir patraukiau link mašinos.

-Kas kas, užsinorėjau miego, žiūriu-minkštai visai atrodo-sustojau ir atsiguliau numigt.

-Durnių laivas,-sumurmėjau.

-Tai gerai, kad neskęstam, ar ne?-nusijuokė ji atsisėsdama į mašiną ir atsiremdama į automobilio dureles.

-Tiesiog nuostabu,-sumurmėjau užvesdamas variklį.

-Prisisek,-tariau pastebėjęs, kad Kayla sėdi be diržo.

-Užsek,-šyptelėjo ji užmerkus akis.

Pasilenkiau ir šiaip ne taip sutvarkiau šį nelemtą saugos mechanizmą.

-Man karšta,-sumurmėjo mergina nusiimdama marškinėlius.

-Pasiilgau tavęs tokios,-šypsodamasis stebėjau kelią.

-Prisigėrusios?-nusijuokė jį pažvelgdama į mane.

-Laimingos, nerūpestingos...-atsakiau jausdamas, kaip mano kiekvienas raumuo atsipalaiduoja tarsi suvokęs, kad merginai sėdinčiai šalia manęs viskas gerai.

-Tu mane darai laimingą,-nusišypsojo ji sunerdama mūsų pirštus.

-Ir alkoholis,-kikendama pridėjo.

-Myliu tave,-tariau pakeldamas mūsų supintus pirštus ir priglausdamas prie lūpų jos ranką.

Ji mielai šypsodamasi pasilenkė ir savo lūpas priglaudė prie savo rankos.

-Aš irgi save, mielasis.

Coming out strongWhere stories live. Discover now