*Kayla pov*
Guliu lovoje stebėdama lubas bei mąstydama apie visai netoli miegantį vaikiną.
Tyliai nutipenau link sofos.
-Louis? Pasakyk, kad nemiegi,-tyliai paprašiau. Girdėjau jo netolygų kvėpavimą, kuris išdavė, kad vaikinas dar nemiega, tačiau neištardamas nei žodžio aiškiai parodė, kad nenori su manimi kalbėtis.
-Aš apgailestauju. Nevertėjo man tiek prisigert, o tuo labiau be tavęs ar tau nepranešusi. Aš bijau tave prarasti, žinau, kad nevertinu tavęs tiek kiek esi vertas. Galiausiai esu savanaudė, tačiau...
-Ko tu nori iš manęs?-gana šiurkščiai pertraukė mane.
-Kad tu suprastum mane, nesu tobula mergina ar sužadėtinė. Bet aš stengiuosi...
-Tai stenkis labiau,-tarė jis pakildamas nuo sofos. Jo pusnuogį kūną apšvietė brėkštantys saulės spinduliai ir jis savo grožiu bei sudėjimu galėjo prilygti graikų dievui.
-Visa savo esybe bei menkiausiomis ląstelėmis jaučiu, kad šitas jausmų ir dramų pilnas gyvenimas ne man. Visas mano kūnas, kiekvienas sąnarėlis ar kaulas liepia palikti visa tai. Nebejausti nieko.
-Nusižudyti?-su siaubu balse paklausiau.
-Įšjungti emocijas. Pamiršti,-tarė Louis.
-Tu to nepadarytum, esi geras,-sušnibždėjau prieidama prie jo bei suimdama rankas.
-Čia ir visa problema. Tu tiki, kad aš geras, tad tikiesi herojiško ir malonaus elgesio. O aš nenoriu gyventi tavo ar kitų žmonių lūkesčiais, aš noriu elgtis savaip, noriu, kad žmonės tai žinotų, nes dėl jų nuomonės nepakeisiu savo sprendimų ar veiksmų,-pasakė vaikinas ištraukdamas savo delnus iš mano rankų ir atsitraukdamas kelis žingsnius.
-Palieki mane?-su skausmu paklausiau.
-Pati to nesuvokdama palikai mane,-pasakė jis ramiai, nesinervindamas su kartėliu balse.
-Kada?
*prieš kelis mėnesius*
Mergina stovėjo prie durų ir kuprinėje bandė rasti raktų ryšulį. Galiausiai pajutus šaltą metalą jį ištraukė ir kikendama bandė rakinti duris.
-Ups, ne tas raktas,-nusijuokė ji toliau bandydama įveikti spyną skiriančią ją nuo namų.
Staiga durys atsivėrė ir iš merginos rankų iškrito raktai.
-Žinai kiek valandų?-su priekaištu, tačiau nepiktai paklausė vaikinas stovėdamas ant slenksčio.
-Nagi, Tomlinson, negi negaliu pasilinksmint?-paklausė ji nerūpestingai numesdama kuprinę bei batus kur papuolė.
-Man nepatinka, kad tu geri klubuose ir be mūsų draugų,-papriekaištavo jis.
-Aš buvau su Jessy, žinai gaujos narė...
-Rengiasi kaip kekšė,-užbaigė jos mintį vaikinas.
-Bet supažindina su labai simpatiškais vaikinais,-kiek per daug užsisvajojusi taria.
-Kayla, mes susižadėję,-Louis primena merginai.
-Eh, būna dienų, kai noriu, kad tai tebūtų išsigalvojimas.
-Manai, visa šitai yra klaida?- paklausia mosteldamas į namą bei jų dviejų nuotraukas puošiančias sieną.
Mergina tik trūktelėjo pečiais neatsakydama nei taip, nei ne.
-Galbūt ir mums atėjo pabaiga?-tyliai teištaria Kayla ir kiek svyruodama nueina link kambario.
Ryte visi prisiminimai išsitrina ir vakarykščio pokalbio mergina nebeprisimena. Atrodo, lyg jo net nebūtų buvę.
Vos pažvelgus į savo sužadėtinę Louis sugrįžta visos smulkmenos apie naktinę diskusiją, ir kiek vienas žodis lyg juodu ant balto iškyla atmintyje.
"Ji tebuvo girta"- bandydamas pateisinti ją ir rasti priežasčių šiems santykiams toliau gyvuoti pagalvoja vaikinas.
YOU ARE READING
Coming out strong
FanfictionVisi žmonės su laiku ateina ir išeina. To nepakeisi, nes žmonės keičiasi , o su jais ir tu pats. Vienus praradai, kitur atradai, bet galiausiai su tavim vis tiek liks ištikimiausi. Tie, kurie jei ir išėjo-sugrįžo supratę netektį. Tačiau kaip reagu...