1.8

70 2 1
                                    


Nuvažiavom pas jį į namus, nes jis ten norėjo papasakoti istoriją, ir dar pasakė, kad turi tai, kas mane įtikins, kad jis sako tiesą.

Įėjom į didelį namą:
-Grįžau!-sušuko Niall. Jo balsas pasklido po visą namą.

-Virtuvėj!- kažkas sušuko.

Blondinas mane nusitempė už rankos balso link. Virtuvė buvo erdvi, su dideliu šaldytuvu. Prie baro sėdėjo vaikinas. Jis atsisuko į mus.

-Tai jūs pora?- pažvelgęs į mūsų rankas pasakė Harry

-neee,-pasakiau aš ir ištraukiau ranką iš jo gniaužtų.

-Ne,-pakartojo blondinas gūžtėldamas pečiais.

-Tai kodėl ją  čia atsitempei?

-Nes pažadėjau papasakot, apie Ją.

-Prašau pasakyk, kad juokauji.

-Nah, eik palauk į svetainę,-kreipėsi jis į mane.

pradėjau žingsniuoti link mano manymu svetainės, kurią mačiau eidama į virtuvę. Harry atsekė man iš paskos. Abu nejaukioje tyloje laukėme Niall.

Po kelių minučių jis nubildėjo rankoje laikydamas nuotrauką. Jis padavė ją man. Joje buvo du berniukai, ir mergaitė, kuri stovėjo viduryje laikydama berniukų rankutes. Vienas turėjo garbanas o kitas buvo blonde. Harry ir Niall.

-O kas šita mergaitė?- paklausiau

-Tai mes ir norim išsiaiškint. Nepažįsti šitos vietos?-paklausė Harry

-Lyg ir ne,-atidžiai apžiūrėjau fotografiją,-nors vieta man lyg ir matyta...

-Gali būti, kad tai tu,-sumurmėjo Niall

-Nežinau. Galbūt. Nepamenu jūsų. Jūs bent prisimenat jos vardą?-parodžiau į mergaitę. Jie abu papurtę galvas. Suskambo durų skambutis. Harry pakilo ir atidarė duris.

-Sveikas, norėjau pasakyt, kad vėl gavau siuntinį. Nenorit?-balsas atrodė pažystamas, atsisukau ir pamačiau kaip Harry paimė maišelį su baltais
milteliais. Pakėliau akis ir pamačiau, kad jie abu mane stebi.

-Kayla?

-Dean? Ką tu darai?-paklausiau, o mano balsas drebėjo iš pykčio. Pakilau iš vietos.

-Kayla, aš galiu paaiškint,-sumurmėjo jis. Kreipiaui į blonde:

-Tu prisidėjai prie jų?-jis papurtė galvą. Ant lapelio parašiau savo numerį ir padaviau jam.

-Parašyk, noriu išgirst visą istoriją. O tu...-kreipiausi į Dean.

-Visada smagu sužinot, kad tavo brolis...

-Kayla...

-Atsiknisk,Dean,-praeidama trenkiausi į jį pečiu. Nuėjau prie savo mažytės ir atrakinus įsėdau.

-Kayla Lockwod, nedrįsk išvažiuoti,-atsidariau langą ir parodžiau vidurinį pirštą:

-Tu man nebe brolis,-pasakiau.
-Niekada ir nebuvau,-Dean tyliai pasakė, o Harry akys sužvilgo, lyg pamačius stebuklą

-Nesveiki kažkokie,-sumurmėjau ir paspaudžiau akseleratorių.

Coming out strongWhere stories live. Discover now