2.19

31 4 0
                                    

*Kayla pov*

*po pusės metų*

Ramiai gulėjau svetainėje ant sofos vartydama rankose plačiaekranio televizoriaus pultelį.

-Mieloji, aš namie,-sušuko Louis vos įžengęs į namus.

Nieko nerasdama tiesiog išjungiau tą spalvotą dėžę ir žiūrėjau priešais save.

-Tau viskas gerai?-vaikinas paklausė manęs atsisėsdamas šalia.

-Turbūt,-tyliai sumurmėjau kiek sudrebėdama.

-Tau šalta?-pasiteiravo manęs nužvelgdamas nuo galvos iki kojų galiukų.

Lengvai papurčiau galvą.

-Tai kas buvo?

-Pameni tą vaizdo įrašą? Tą, kurį atsiuntė tavo mama?

Jis švelniai palenkė galvą.

-Tu nori to? Mieloji, aš nežinau ką pasakyt...-sumurmėjo jis paimdamas į savo šiltus delnus mano gležną ranką.

-Tai nesakyk. Tiesiog, gal mums reikia ko nors daugiau?-pasvarsčiau galiausiai nukreipdama žvilgsnį į šalia sėdintį vyrą.

-Vaikų?-švelniai suraukė kaktą.

-Na, mes susižadėję, ar blogai galvoti apie vaikus?-ramiai paklausiau.

-Mieloji, mes turime stipriausią gaują Manchestery. Visi trokšta matyti galvas lekiančias mums juo pečių. Manai mums patiems, o ypač vaikui būtų ar net yra saugu?

-Ne,-tariau nusukdama savo bereikšmį žvilgsnį į tolį ir nebetęsdama ginčo.

-Šaunuolė,-pasakė jis ir pabučiavo taip užbaigdamas diskusiją.

-Eisi šiandien sportuoti?-paklausiau kai jis pakilęs pradėjo eiti link miegamojo.

-Kaip visad!-atrėkė jis prieš užtrenkdamas duris.

Pasiėmus savo telefoną suieškojau reikiamo numerio ir paspaudžiau žalią mygtuką.

-Alio,-atsiliepė seniai girdėtas balsas.

-Man reikia prisigerti,-sumurmėjau atsiguldama ant sofos.

-Kayla? Seniai girdėta,-nusijuokė Dani,-gerai būsiu už 15 minučių.

Per tas penkioliką minučių nepajudėjau iš vietos neskaitant atsisveikinimo su Louis.

-Ką tu?-galiausiai į namus atsibeldė Danielle.

-Guliu ir mąstau kur varyt prisigert. Tu?

-Atėjau pasiimti šitą pijokę įvykdyt jos norų. Kur tavo sužadėtinis?

-Nuėjo į sporto salę,-sumurmėjau pakildama nuo sofos ir eidama link durų.

-Taip ir eisi?-paklausė mergina manęs.

Nužvelgiau save veidrodyje.

Tie patys tamsūs, garbanoti plaukai kiek susivėlę, žalios, smaragdinės akys atrodo prarado pirminį blizgesį, o treningai patvirtino faktą, kad man jau neberūpi.

-Taip,-palinksėjau ir užrakinusi duris sėdau į draugės mašiną.

Coming out strongOù les histoires vivent. Découvrez maintenant