1.18

69 2 0
                                    

*Harry pov*

Atsisėdau ant sofos galo ir Kayla pasodinau sau ant kelių. Pradėjom žiūrėt kažkokį filmą.

-Harry,-kreipėsi į mane mergina vedžiodama kažkokias figūras man ant krūtinės.

-Galėtum iš virtuvės man atnešti oreo?-tęsė ji.

-Žinoma,-palinksėjau galva ir pabučiavęs jai į kaktą nuėjau sausainių.

-O pati negali atsinešt?-paklausė piktai Niall.

-Nee,-švelniai papurtė galvą mergina.

-Kodėl? Juk turi kojas!-vos nerėkė blondinas.

-Hey aš grįžau,-pasakiau ir vėl pasodinau merginą sau ant kelių. O sausainius padėjau ant stalo.  Ji pasisuko, apkabino mane ir susigūžė.

Karts nuo karto ji krūpteldavo. Tik nesupratau, ar dėl garso efektų, ar dėl verkimo. Pradėjau glostyt jos nugarą ir ramint. Po kiek laiko jos kvėpavimas sulėtėjo ir ji užmigo.

-Tu gal juokauji?-piktai, bet tyliai pasakiau atsisukęs į Niall.

-Aš nieko nepadariau.

-Tu ant jos rėkei,-pasakiau piktai.

Kartais jis gali būti tikras šunsnukis.

-Mane pykina nuo jūsų meilybių.

-Kurgi ne. Pats su ja elgeisi gražiai tik todėl, kad galėtum papildyti savo "permiegojau, ir palikau" sąrašą,-pakėliau balsą.

-Taip, bet tai jau nebepavyks,-irgi pakėlė balsą vaikinas. Kayla krūptelėjo, bet aš nekreipiau dėmesio.

-Sveikinu, užsidirbai didžiausio fuckboy apdovanojimą,-sarkastiškai paplojau.

Mergina dar stipriau apkabino mano liemenį.

-Man bus nesvarbu, kad tu geriausias mano draugas, jei mes susimuštumėm. Aptalžyčiau tave kaip reikiant,-pamačiau pykį Niall akyse. Bet nelabai supratau, kodėl jis supyko.

-Kodėl jūs pykstatės?-paklausė mergina pakėlus galvą ir pažvelgdama į mudu. Pažiūrėjau į blondiną, kuris vos per kelias akimirkas tapo visiškai ramus. Jo pyktis tiesiog išgaravo.

-Jis norėjo tavim pasinaudoti,-parodžiau pirštu į Niall.

-Nebūtų pirmas kartas,-truktelėjo pečiais mergina.

Visi pažiūrėjom į ją.

-Oh, tiksliau. O ne, tikiuosi neleisit jam taip pasielgt,-vaidino išsigandusią.

-Kayla,-rimai pasakiau, o ji tik papurtė galvą.

-Aš nieko nežinau,- Dean iškėlė rankas į viršų, nes mes visi žiūrėjom į jį laukdami paaiškinimo.

-Kaylaaa,-papurčiau ją už peties.

-Aš noriu miego, netrukdyk,-sumurmėjo mergina ir atsirėmus į mane užsimerkė.

-Tai pasakyk kas taip padarė, kad galėtumėm jį užmušt,-piktai pasakiau žvelgdamas į ją.

-Aš per tave nebenoriu miego,-pasakė Kayla atsisėsdama ir pasiimdama oreo, kurį visai neseniai buvau atnešęs.

-Kayla,-pradėjau baksnot ją pirštu.

-Pasakyk,-pridėjo Dean.

-O kam?-mergina pradėjo kiek isteriškai juoktis.

-Kad galėtumėm jį užmušt,-pakartojo blondinas.

-Bet tu pats norėjai ja pasinaudot. O dabar jau iniciatorius istorijos "užmuškim jį, nes jis pasinaudojo mergina",-piktai pažiūrėjau į Niall, o jis tik gūžtelėjo pečiais.

-Tai buvo Luke.

Visi pažiūrėjom į ją nesupratę.

-Luke?-vos neužrėkė Louis.

-Jis buvo mano geriausias draugas,-keikdamasis tęsė.

-Staigmena,-Kayla sumurmėjo trukteldama pečiais.

-Kodėl tu anksčiau nesakei?

Ir tada ji pradėjo juoktis.

-Aš... aš viską su... suvaidinau,- vos neverkdama iš juoko pasakė.

-Holy fuck, aš jau išsigandau, kad mano geriausias draugas prievartautojas,- atsipūtė Louis ir lengviau atsikvėpė.

-Tu nori pasakyti visa tai buvo spektaklis?-piktai pažiūrėjau į ją.

-Naaa, jo,-šyptelėjo Kayla.

-Tai tau kojos neskauda?-paklausiau jos.

-Skauda,-kiek susiraukė ji pažiūrėdama į savo sutvarstytą koją.

-Ar tikrai?-paklausė Niall ir pasilenkęs trinktelėjo merginai į kelį.

Suinkšdama dėl skausmo mergina griebėsi už kelio ir pradėjo jį masažuoti.

-Debilas, nesveikas, idiotas, asilas, kvailys,-visaip blondiną vadindama keikėsi Kayla.

Coming out strongWhere stories live. Discover now