PART 2

500 40 9
                                    

"Fuhh penatnyaa huhuhuuu T_T " bebel hani sorang² sambil kakinya melangkah masuk ke dalam rumahh...

"Anne...nnti lepas mandi trun makan yaa..." kata ibu...itulah rutin sehariannya...sentiasa mengingatkan untuk mandi dahulu..sebelum.. makan..kalau tak balik sekolahh...dengan tak mandi Anne terus terejal lauk tengah hari itu.

S
K
I
P

Setelah habis mkan tengah hari. Hani terus masuk ke dalam bilik untuk menyiapkan kerja rumah yang diberikan oleh...MRS.BLUSHER......(mrs.blusher tu sebenarnya Cikgu math ) nak tahu sebab apa? Sebab cikgu tu suka mekap hahahahahaaaa XD.....satu high school gelarkan dia mrs.blusher...tanpa pengetahuan Cikgu tu...

Tik....tokk....tik....tok....bunyi jam berdetik...

"Yeayyyyy siap pon.!!!!!" Jeritku...

"Ade hw lagi T_T BM...SN..." Bebelku...

Aku menyambung menyiapkan homework aku. Tepat pkul 4 petang...dah siap...!!! Main fon luuu!!!!!

Aku berwhattsap dengan gengku selaku members Vicstar..

Vicstar Group..

"Guyss korang dah siap homework?" Tanya dahlia...

"Blom..tingga sains je ni" yana..

"Dahh guyss.. bosan plakkk nii!!!" Adu kina..

"Dah siapp da lerr aku ponn..." airis..

"Hello guyss...dtang umah aku yuk..lepak kee... nak yukk ahhh " aku...

"Wowww ade makan mkan x? " Yana..

"Ok pkul 5 petang kitorang sampai..." dahlia..

"Kau ni mkan mkan mkan mkan.." airis..

"Biole alaa hikhokk..." yana...

"Ok sett!!!" Kina...

"Ok guyss!!! Byee... assalamualaikumm.."

"Waalaikumsalam ".dahlia..

"Wasalam dearr.." kina..

"Err okayy!!" Airis (airis ni cina tauu hahahaaa korean+china..)

"Wasalam hani... " yana...

Aku menutup aplikasi whattsap lalu turun ke bawah ...

"Ibuu!!!!" Jeritku bila ternampak ibu sedang menonton televisyen di ruang tamu...Lalu memeluknya..

"Ehh ehh kebabom pop pop...ehh ehh " melatah sambil buat gaya..

"Hahahahahaaaaa!!!!" Tawaku...

"Anne!!! Knape buat ibu mcm ni? Nk kena report dengan omma, appa,oppa & unnie ke?? " ugut ibu...

"Plishh takmo takmo!" Rayuku sambil buat gaya nonono!!

"Ade ape ni anne?" Tanya ibu.

"Anne nk masak nnti kawan nak datang XD Boleh tak ibu?"

"Bolehh...jom masakk!!" Jerit ibu...ehh exited nya ibu!!

"Exited nya ibu ni.. haa. Ayah mana? "

"biasalahh... kedai kopi apalagi.."

S
K
I
P

MEMBER VICSTAR IN THE HOUSE.

"Wehh sedapnya nyum nyum.." yana..

"Tau takpe..." kataku dengan bangga.

"Beriak pulak minah sekor ni.. " kina..

"Aku masak kira bersyukur le tuu.."

"Yelah -.-" kina..

Tiba-tiba Airis mengajak ku keluar..

"Teman aku jap.." airis..

"Ok" kataku.

Kami pon ke kolam yang terletak sebelah gazebo kecil..

"Wehh... manager dah marah sebab kau dah lama tak photoshot dengan aku pun kena sekali..camne wehh.." Kata Airis..

"Penting ke alaaaa.." keluhku..

"Pentinglahh jugak untuk kepopularian kita kat dunia..dan korea....nak tahu tak? Kim Hana dah nak potong kauu jadi ulzzang paling terkenal kat sana? "

"Ckap dengan manager kita photoshoot 2 minggu akan datang..arraseo?"

"Nae!! "

Kami masuk ke rumah...dan join mereka makan dan bergelak ketawa dengan aksi kina & yana yang agak gila gila tu....

"Wehh exo nak keluarkan mv baru ann?" Kata kina well dia suka abang aku kan....aku rasa ada peluang kina nk dapatkan abang aku tapi aku tak restu sebb tannak kina jadi akk ipar aku yerkk tannak aku.. XD... dahlah perangai gila gila macam yana..

"Ohh dah tahu..lirik dah keluar.." kata dahlia..

Dan kami pon bercerita tentang exo.. sampai jam berganjak ke angka 6:30 petang....

"Wehh esok sekolah hahahaa tannak balik ke?" Tnyaku..

"Ayat mcm menghalau nampak?" Perli manja yana.

"Ok jom balik dah lewat petang nii." Dahlia..

Aku melambai lambai member vicstar..kemudian masuk ke dalam rumah... untuk mandi.. (Dah nak malam mandi ar hahahaaa XD)

MIANHAE GUYS SEBAB CERITA AGAK MENGHAMBARKAN...KORANG KOMEN AND VOTE KLAU X AKU TANNAK POST HAHAHAHAAA (KEJAM PUNYA AUTHOR...) LEPAS HABIS CERITA NI SAYA ADE FF LAIN... HAHAHAHAA.. BYE GUYS LOVE YOU READERS.. MY READERS OWHSEM...HAHAHAAA...

MY REAL IDENTITY[C]Where stories live. Discover now