PART 4

327 38 0
                                    

HIGH SCHOOL STARLIGHT

KELAS 4ASTER

"Wehh wehh qilahh" kata kayra sedang melihat akaun instagramnya..

"Ape?"soal aqilah malas sambil menyolek mukanya di dalam kelas sebab Cikgu Khairil tak ada.. gi meeting...

"Tngok ni!!!!" Kata kayra dengan menepuk nepuk bahu Aqilah..

Aqilah...kristine...dan Ria.. melihat gambar yang ditunjukkan..

"Whatttt!!!!" Jerit Aqilah...

"No wayy!!!!!!! " bentak gedik aqilahh

"Ape mende ko sia...memekak pulakk!!!nk baca buku pun tak senang.." kata yana..

"Bising ahh kau!!!" Kata riaa..

"Ape pasal kau menjerit aqilah? " kata kina..

"Ni hahh tngok ig d.o nii.." kata kristine..

"Apasal kau bagitau dia..." bentak kayra..

"Dah dia tanya aku jawap laa.."

Mendengar sahaja pergaduhan kecil pasal akaun ig d.o..aku terus buka laman i.g aku sebagai Raihan...

"Tengok ig d.o lerr tu...." tembak Airis kepadaku...

"Hehehee.." kataku..

Aku melihat update terbarunya...aku tersenyum sendiri sebab dia post gambar perempuan bersamanya di pulau jeju..dengan caption 'I MISS YOU NAYRA T_T BOGOSHIPO-AHHH.. BILA NAK BALIK KOREA..JEOGMALL SARANGHAEE.!!! '

"I miss you too khalif.." gumam hatiku.. lalu aku comment sebagai fansnya..'WAUUU SO SWEET DYODORY!!! ' Lalu aku follow sebab baru buat ig acc ke -2 sebab minggu lepas dah nak kantoi dengan kina sebb dia tengok fon aku..nasib dia tak bukak gallery..huhuhuuu..

ON FLASHBACK

"Pinjam fon jap nk wefie.." kina..

Aku memberikan fonku..kami pun berwefie bersama-sama sampai puas - puas... tak lama kemudiann..

"Ko kate blom buat akaun insta hani..? Ni apa dia nii??" Kata kina sambil menunjukkan ke muka aku and nak bukak... dengan pantas aku merampasnya...

"Aku baru download lahh gila" aku menutup telefon ku..dan letak dalam handbagg

END FLASHBACK

"Weee pinjam jap fon kau nk tngok..aku x bawak telefon laa... cas kat rumah.." Yana..

Memberikan iphone 6s ku padanya..Lalu aku meneruskan ulangkaji pelajaran..

Tidak lama kemudian..

"Wehhh!!! Hani!!!! D.o follow kau lahh weiii!!!" Jerit yana menggegarkan satu kelas..

Semua pelajar perempuan berkerumun di meja ku..tidak terkecuali Aqilah and the geng..
Kenapa lah aku bagi fon aku tadi...

"Wauu untungnyaa..!!!"

"Daebekk daebak..!!!"

"Eyy jelesnya..!!!"

"Asal dia nak follow kau sedangkan aku ni model kau tu orang biasa je!! " bentak Aqilah...

"Sebab kau tu beriak sangat.." sinis yana.

"Kau ni x habis habis dengan model kau tu.!!!" Sinis kina...

"Kau tu model malaysia je ok MALAYSIA!! BUKAN ULZZANG KAT KOREA PON ALAHHMAKK AIII MEMEKAKK JEE..!!!" Sinis Airis pedas..

"Ntah menyalak jee keje " kina..

"Ulzzang Nayra pon tak sombong dengan public siap follow aku lagi ..spam like gambar aku. " kata dahlia..

"Aahh wehh dia ada follow aku" yana..

"ahh kau bising!! " Ria..

"Aah wehh dia ada fllow aku."

"Siap main komen dengan fans dia!! "

"pernah pm dia.. best jugak aku mesej ig dengan dia.."

"Walaupun dia tu berjuta juta followers tapi dia tak sombong!! Kau tu baru followers berpuluh ribu nak berlagak ..bla ahh kauu.." bentak airiss aku diam buat donnoww jee malas nk ambik tahu...

"Wehh!!! sehun baby aku.. T_T " Bentak ria yang sedang melihat akaun ig nya..

"Asal?" Tanya kristine..

"Die post gambar Airis dengan Nayra!!!! "

"Mane mane? " kata Airis sambil membuka ig fake nya.. (dia pon ada 2 acc)

"Wah untungnyaa!! " kina..

Aku membuka laman sosial ohhsehun..kelihatan...dipost baru 10 minit lepas.. sudah mencecah jutaan like dan komenn...diorang yang like ni tukang ngadap ig ke setiap hari?..aku melihat gambar kami berlima di kedai bubble tea.. iaitu dari kiri Sehun..Airis.. Nayra... dan d.o.. chanyeol dia belakang sambil membuat gaya peace comelnya tu.. kami buat muka annoyy dalam gmbar tu.. paling gila annoy si sehun sebb ade ke patut dia letak jari hantu kat hidung pastu tarik ke atas ntah pape la sehun ni... Aku melihat captionnya.. 'MISS OUR MOMENTS IN BUBBLE TEA SHOP..'

Aku melihat Airis sedang tersenyum menghadap hp nya..mungkin bechatting dengan Sehun. Bilalahh Khalif nak telefon aku..minggu depan dah nak pergi korea..

Please vote for support my ff guyss... because i have idea to create book my real identity 2 please vote and some comment... ok byee love you all muahhh...!!!!

Guyss sebelum terlupa...cover book to nayra dengan dyo tau... nayra mase tu dah pakai tudung... tapi masa ni dia free hair.. faham kan?? Author tahu ayat keling hahahaa...bye byee..

MY REAL IDENTITY[C]Where stories live. Discover now