PART 30

119 17 2
                                    


"Haiyyaaa!!!!" Kataku lalu menanggalkan earphonenya...

"Aishhh kenapa ni??" Tanya luhan kepadaku..

"Orang panggil dia buat bodo plak.... tu yang cabut earphone... nii..." kataku...

"Nak apa bdak comel...."

"Nak pinjam lappy hahahaaa... "

"Tak bolehh.. " katanya...

"Ohhhh...kedekut eaaa.... bagitau dahlia yg luhan suka dahlia..." bisikku pada luhan...air mukanya terus berubahh...

"Halaaa... yela yela... nak join sekali..." katanya...

"Yelaaa.... " kataku...

Kami pun pergi ke arah ruang tamu dimana tempat vicstar....

"Huhuiii..." kataku....

"Woooii lmbatnya... " kata yana...

"Relekss... " kataku...

"Korang buat apa ni?? " tanya luhan...

"Nak taip pasal keunikan prague kat lappy...nak masukkan dalam pendrive.. " kata airis...

"Prague?? Wawww saya yakin awak semua bleh menang... banyak benda unik kat sana... " kata luhan...

"Hahahaaa.... share laa sikit pasal prague dengan tempat yg unik... " tanya dahiaa...#dahliaxmalusudahmarii...

"Meh saya ceritakan..."

"Yeayy.....!!! Abang manly penyelamat again. " jerit vicstar ...

"Hehe.."

S
K
I
P

"Perghhh penat siak... nasib da siap... tinggal taruk gambar jerr.." adu airis...

"Aah dudd... dari pukul 9 pagi sampai 2 petang... penat laa jawapnya..." Kata kina...

"Jum solat... " ajak dahlia...

"Aku cuti.. " kata yana...

"Aku pun..." kata Kina...

"Jom... aku bleh... " kataku lalu aku dan dahlia masuk ke bilik untuk solat berjemaah berdua...

NAYRA POV END

KINA POV

"Wehhh... aku nak tengok sehun jap... karang menyenyehh aku tak layan dia... byee kinayana.." kata airis lalu bla...

"Sehun dia aje -..-" aku...

"Hahahaa biarlhh nanti sehun balik korea airis kememeh rindu sehun... " tawa yana.... kami menghamburkan tawa bersama......

"Amboii mood ceria nampakk... " kata baekhyun yang baru turun dari bilik dengan chanyeol... tak lama kemudian ahli exo lain datang.... chen umin kris tao kai lay d.o suho blablaaa semua exo berkumpul....

"Mana nayra dengan dahlia? " tanya suho...

"SOLAT..." Serentak kinayana...

"Dahtu.. korang tak solat ke?? " tanya d.o..

"ABC" serentak kinayana lagi...

"Abc???" Exo...

"Korang takyah tahu laa.. " Kata suho pada exo...

"Aku tau..." kata kris...

"Ape ape??" Tanya chen...

"Yang aku tau... ABC IS NOT MY STYLE.." Selamba Kris....

"Aje mintak penyepak budak nii... " kata chen...

"Aku dah hagakk... " kata chanyeol..

"Dapur jap...ambik baozi.." kata umin lalu bla masuk dapur.. taklama kemudian dtang sambil mulut ada baozi...

"Makan tak mengajak..." kata Tao... lalu dia mengeluarkan lolipop lalu buka dan ngap...

"X habis habis dengan lolipop...tak lolipop.. mr.panda... tak mr.panda... beg gucci... " kata kai..

"Aku nampak comel bila makan benda manis manis tau... " kata Tao...

"Perasan... " kata kai...

"Diamahh makhluk hitam..." kata Tao...

"Hey... janji seksi... kan yana..kina..." kata kai lalu pandang kinayana...

"Hahahahaa yaa!!! So damn sexy " kata yana...

"Haaa... tengok tuu... " kata kai...

"Cehh... -..-" tao...

"SEXY IS NOT MY STYLE.. " Kata kris..

"Aje mintak kena hempuk bdak ni... ".kata chen...

"Huhuiii... " kata nayra pada member exo kerana baru habis solat ngan dahlia..

"Huhuiui pendek..... " kata Tao...

"Diam ahhh TAOMATAO..." Kata nayra lalu duduk sebelah suho... abang sexy dia tu tadi...

"Gege.... dia panggil Tao taomataoo... " adu tao pada kris.

"TAOMATAO IS MY STYLE HAHAHAHAAAA!!!!! " tawa kris...

"Tomatao tomataoo hahahah..." tawa kris lagi...

"Wahhh ada bahan baru nak bahan si panda nii.. thanks nayra sebab bagi idea... " kata chen...

"Welcome.. " kata nayra selamba.
Semua menghamburkan ketawa.... yang otak tak gila pon bolehh jadi gila.... hahahaaa... Lalu baekhyun ternampak sesuatu...ye sesuatu...Lalu mencapai bende tersebut... yang lain masih ketawa...

"tak sangka aku ade eyeliner besar kat malaysia ..kat korea takde ponn... " kata baek lalu hendak mencuba bende yang dipanggil eyeliner besar itu... semua berhenti ketawa...

"WOI TU MARKER PEN LAA GILAA" kata chanyeol yang duduk kat sebelah baekhyun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"WOI TU MARKER PEN LAA GILAA" kata chanyeol yang duduk kat sebelah baekhyun..

"Laaa yekee..ingat eyeliner besar... " kata baek lalu meletakkan kembali marker tu di tempat dia ambik..

"Ntah apa apa..." nayra...

"korang nii kat korea ada guna bahasa malaysia tak??" Tanyaku pada exo...

"Ade... " kata baek...

"Yupp.. bila kitorang nak ngumpat orang tu... " kata chen lalu semua ketawa....

Tiba - tiba.... kedengaran bunyi telefon menandakan panggilan masuk...

Jap aku nak jawap panggilan ni... kata suho lalu keluar jauh sikit dari exo.... tak lama kemudian...

"Aku keluar kejap byee... " kata suho...lalu masuk ke bilik.. mengambil sweater dan mask... kemudian keluar dari rumah...

Heheheeee boring ann hahahaaa mianhae... byebyee...

By: Exroseth_nayra

MY REAL IDENTITY[C]Where stories live. Discover now