"Hui..." kataku...
"Yoew!!! Dah abis dating??" Tanya chenn... macam sindir jee gayanya...
"Perli laa tu.." kata d.o lalu kami duduk di tempat kosong... d.o duduk sebelah luhan.. manakala aku duduk sebelah dahlia...
Kami berbual bualll...
"Chanyeol.. penat tak jadi k.idol??? " tanya yana...
"Ofkoss laaa penat.. takde rehat... ni rehat sebab boss bagi cuti 2 minggu je pastu bussy balik. " kata chanyeol
"Yup... Nanti kitorang ada exodium kat rusia..." kata baek... (bleh eaa ??XD)
"wahh daebak...." kata yana...
Tiba tiba kina dan suho datang... dan yang bakar daging tu tadi... join kami berbual...aku duk perati jee si abang manly kita sorang ni....asyik duk tenung anak dara orangg...
"Luhann...ikut aku kejap..." kataku lalu pakai selipar dan berjalan menjauhi mereka semua...semua memandangku dengan bingung manakala luhan hanya membuntuti aku sahaja.. lalu kami duduk di kerusi yang ada disitu...
Suasana antara kami sunyi seketika...kemudian aku memulakan perbualan
"Luhan...." panggilku..
"Ye??"
"Luhan suka kat dahlia ea??"
"Ermmm... mana ada.." nafinya
"Dahtu.."
"dahtu apa?"
"Kenapa luhan asyik tenung dia jee..."
"Hmmmm..."
"Waeyo??"
"dahlia tu.. macam luhan pernah nampak..."
"Katt mana??"
KYUNGSOO POV
Sepanjang aku duduk berbual dengan member exo.. aku tak bleh fokus sebab nayra duk perhatikan si luhan je... pastu ajk luhan date ngan dia plak..eyyy ni yang jeles ni...
"Woii... jeless eaaa..." kata author..
"Yelaahh sayang aku tu..." kata d.o..
"Cehh... aku tukarkan luhan yang kawen ngan nayra kang padan muka..." kata author
"Ehh mne blehh.. aku hero dlam cerita ni..."
"Elehh dlam book 2 kau jadi kejam sangat dengan nayra.." kata author..
"kau yang taip ff ni bkan aku... klau aku yang taip dah bercucu aku tau.." kata d.o
"What ever.. " kata author lalu blaa dari situ..
KYUNGSOO POV END
LUHAN POV
"Kejap " kata nayra lalu pergi ke arah dahlia dan menarik dahlia duduk sebelah aku.. aku terkejut... aduhh nak cakap apa nii..
"Luhan... kau tanya dahlia sendiri... " kata nayra lalu blaahh join exo berbual... rancak betul berbual...
Suasana jadi sunyi sekejap..tak tahu nak cakap ape... nayra laa nii aduh...tiba-tiba..
"Ade apa panggil saya..." tanya dahlia sopan..
"Awak pernah datang korea ke?? " tanyaku...
"Ade... kenapa??"
"Saya macam pernah nampak awak..." kataku..
"Kat mana??" Tanyanya..
"Sungai han... awak Lia kan..?? " tanyaku..
Muka dia dah merah...
"Eh kenapa muka tu.. pipi warna merah... hahahaaa..." gelakku...
"Btul laa kan maknanya..." tanyaku...
"Yaa.." katanya malu..
"Alalaa melnya..." kataku... jodoh sudah mari...
"Ermm..."
"Awak... nak number fon....ig? " pintaku. Lalu dia berikan nombor telefon dan i.g... segera aku follow dia hihihi.. klau satu dunia tahu.. aku follow fans ni meroyan diorang... lantak ahh..
Lalu kami berbual bual berdua... huhuhu... dikira dating berdua ahakk ahakk!!...
S
K
I
PKEESOKAN PAGI
RUANG TAMU
"Korangg... lappy aku buat hall... " kataku lalu...yeayy nanti boleh mintak lappy baru daripada appa ...
"Dahtuu....cana nak taip masuk pendrive??" Tanya airis..
"Jap aku tanya riz oppa.." kataku lalu menjerit...
"Rizz oppaa!!!!!!!!"
"ada apaa!!!!!"
"ada lappy tak!!!!"
"takde!! tinggal kat korea!!!!
"Takpalaa!!!"
"k!!!!!"
"oppa rizz tada..." kataku..
"Luhan ade tu.. pinjam dia laa... " kata yana..
"Hahahaa yeayy!! Abng manly kita... penyelamat!!!" Kataku lalu pergi kearahnya yg sedang main laptop sambil pakai earphone..
"Luhann..." kataku..
"..." dia buat bodohh ...
"Haiyyaaa!!!!" Kataku lalu menanggalkan earphonenya...
Mian pendek ...memalam buta nie idea banyak tapi penat nak taip tu... hahahaa wait next chap...
By: Exroseth_nayra
YOU ARE READING
MY REAL IDENTITY[C]
General FictionAku Raihan... RAIHAN HANI.. Aku hanya seorang pelajar biasa...ye seorang pelajar biasa yang berumur 16 tahun Tapi.... Aku ada rahsia.. yepp rahsia.. Yang boleh membuatkan satu dunia terkejut. Tapi sampai bila rahsia ni akan tersimpan...adakah iaa a...