PART 10

242 21 3
                                    

Arghhhhhhhh.....!!!!!!!

"Ahhhhhhh!!!!!" Jerit unnie hana..

"Ahhhh!!!!!" Jeritku...

Lalu kami berpegangan tangan dan melompat sambil menjerit...sebab ecxited gila... lama tak jumpa.. lepak lepak sama sama...kami macam orang gila kat depan rumah orang...ni kalau satu dunia tahu ulzzang paling famouse kat korea ni gila duk jerit lompat lompat kompem takde yang sudi nak ambik kitorang jadi ulzzang...ape aku pedulikk..appa aku orang terpengaruh kat korea ni... well...sm entertainment tu pon appa yang punya.. hahahhahaa

Rasa kelakar pulak bila teringatkan oppa riz duk merayu rayu kat oppa nak jadi artis smtown mase tu hahaahaa malas aku nak flashback sebab ade benda yang lagi penting dari ingatkan kisah kelakor abang kesayangan aku yang seksi tu..

"Ape yang duk bising kat luar tu..tak malu ke?" Tegur ommaku..

"Hehehee" kami dua beradik hanya menayangkan sengih paling lawa di dunia..

"Sorry sengih is not my style" ujar omma lalu ke dapur dengan selamba..

Kami tercengang...

"Unnie " kataku sambil menepuk nepuk lengannya.. maklumlahh tercengang dengar ayat omma tadi.

"A..aape?? " tanya unnie sambil memandangku..tetapi mukanya masih agak tercenggang..

"Omma tiru ayat oppa kris" kataku.

"Yalaa kan? "

"Hahahahaaaa" kami berdua menghamburkan tawa dalam 2 minitt...

"Unnie!!! You must help me!!!" Jeritku lalu menggoyangkan badan kakakku..

"Ye...ye...ye..ii...w...ill...he...lpp..you.." kata kakakku

"Tolong teman shopping jap.."

"Buat apa?"

"Cari baju..."

..................................................

SHOPPING MALL

Aku dan kakakku masuk ke sebuah kedai..sedang aku memilih baju tiba-tiba..

"Haii nayra..." ujar kim hanna (musuh nayra)

"Hyee... " kataku malas... ye! Malas nak layan minah otak senget ni menyemak!!!! jee..

"Baru nampak batang hidung kau...well ulzzang tak berapa nak popular kann hahahaha..." kata sinis + gelak diva...

"Kalau dia tak popular kenapa esok dia ada photoshoot dengan 3 buah syarikat majalah..huh!??" Celah kim ae ruth..

Hanna tercengang....

"Aku malas nak layan kau laa minah... jom unnie..nayra dah pilih baju yang cantik untuk dinner dengan DO KYUNG SOO mlam ni.."

Saje aku nak tekankan nama khalif.. biar dia jeless.. yeahh? Sebb dia minat dyo..satu dunia tahu..dia dok terhegeh-hegeh kat dyo..pikir dyo nak layan?.. hahahaa pleasee... kalau dia nak dengan oppa riz pon aku tak restu sebb? Minah senget ni kuajor gila...dia sengaja bagi aku jatuh mase championship ulzzang tercantik korea..

Kami keluar daripada shopping mall lalu masuk kedalam kereta...

Semasa perjalanan balik ke rumah...

"Unnie.." kataku..

"Ape?"

"Unnie tade namja chingu ka? Oppa riz dahlahh takde yeochin... jangan unnie ikut jejak langkah oppa riz" usikku..

"Ermm..tade...lagipun susah nak cari lelaki yang sama agama dengan kita kat korea ni laa my dongsaeng yang cumill.." kata unnie..

"Hahahahaa nanti adalah jodohku.." kataku..

"Hahahahaa iyelahh..tahulahh dia ada namja chingu yang hot + pandai masak..nanti kawen tak payah masak..biar dia yang masakk..." usikk unnie padaku..

"Hahahaa.." ketawaku..

" hmmm..rindu masakan khalif.." gumam hatiku..

......................................

8:40 MALAM

Selesai aku sembahnyang isyak..(author tak tahu waktu isyak kat korea pukul bape tapi authir rase mase ni sempat lagi nak solat isyak..) kedengaran bunyi kereta masuk ke perkarangan rumah...aku memakai baju yang baru dibeli dah pakai bedak baby johnson (author terejal je) dan oleskan sedikit lip balm di bibir..aku pon selfie laa jugakk iyarkk hahahahaa...

EXO POV

Setelah sampai ke perkarangan rumah appa suho...kami pon melangkah masuk..

Kelihatan ada 2 biji kereta... iaitu kereta appa airis dan appa khalif...kami masuk ke dalam rumah...

END EXO POV

"Omma!!!.hanaa!! " Suho menyalam tngan omma dan memeluk hana...(anne takde kat situ... airis pon tade..diorang menyorok..)

"Oppa!! " jerit hana lalu memeluk oppa yang baby face ni..

Mereka semua pon berbual - bual... sampai pkul 9:30 malam...(korang bayangkan si nayra dengan airis menyorok dalam bilik nayra selama 40 minit.. diorang buat apa? Diorang duk selfie selfie..tapi tak post dulu dlam i.g kang kantoi dengan ot12... gitu??)

Setelah airis dan nayra turun ke ruang tamu utama.

"Huhuii nayris here!!!" Jerit kami serentak..

Apalagi....ot12 dan unnie datang kepada kitorang...

"Naynay!!! Airith!!" Jerit sehun pelat..perangai terencat dia dah datangg..

"Adikk!!! " jerit oppa riz lalu memeluk aku... aku? Balas pelukan oppa la...

"Dah dah...makan dulu...nnti sambung duk berbuall.." kata appa..

Huhuii...my readers.... please vote and comment about this "MENGARUT" ff yang tercetus daripada kepala otak + berangan author..hahaha.. support my ff tu penting!!!

Oh kat part 9 tu author kata nak bagitau readers kan nama islam suho...nama dia.....





















































MUHAMMAD RIZWAN HAFIZ...

Hahahaahaa ok lahh malas nak bebel bebel...vote sampai 15 author post part 11 hikhok!!! Saranghae my readerss..!!

MY REAL IDENTITY[C]Where stories live. Discover now