DUA BULAN KEMUDIAN
DI BUMI MALAYSIA
Author sengaja skip cepat sikit
Hahahaaaaaaaa!!!!!!!DI KANTIN
"Wehhh..." panggil yana..
"Ape...? " tanya airis..
"Hari ni kan patutnya keluar majalah pasal rangking sweet couple celebrity" tanya yana..
"Entah.. " kataku lalu menyanbung makan nasi ayam fav kat kantin nii..
"Aah...nanti balik nanti aku beli mahmahmahh.. " gelak kina
"Ceitt.. beli sekarang pon boleh -,-" kata yana..
"Suka hati I la..you menyibuk kenapa?? " ujar kina ala ala diva..
"Dahlaa bebel tu.. makan la " haaa bebel dahlia.."K -,-" ujar yana..
10 minit kemudian...
"Dah jom wehh.. jakgi masa Madam.. " ajak aku...
"Jom arrhh..aku malas nak dengar dia bebel bebel macam mak nenek you" kata yana..
Kami berjalan ke arah kelas 4 Aster..dari kantin.. panjang perjalan sangat lama.. dalam 3 jamm... ceh cehh tipu jee... nge ~~~ 5 minit je.. sebab high school ni sekolahnya berbukit.. so hari hari jumpa tangga.. macam jodoh plak XD.XD.XD.XD Gurau gurau... ecececehh hahahaa...
Semasa perjalanan dia koridor
"Wehh asal budaknya berbisik weh ??" Tanya dahlia..kerana ternampak semua murid berbisik bisik.. seperti mengumpat..
"Entah.. biarlahh" kata airis lalu kami masuk ke kelas..
KELAS 4ASTER
"Fuh nasib madam belum masuk you" kata dahlia.. dahlia sekarang makin gedik sikit..
Kami duduk di tempat masing - masing lalu membuat kerja sendiri..main hp laa hahahaa.. kina ngan yana duk berselfie je...pastu post kat ig ..dahlia baca buku bio.. yelahh dia lemah Bio..Airis sebok jadi pomen handphone dia..ntah pape laa minah ni..rosak kot hp nya..aku? Dok perati kawan aku ngan tengok sekeliling macam takde kerja....
"Wuit wuit... " panggil kina...
"Ape.. ".kataku...
"Ade berita terbaik!!! " jerit kina..
"Woi diam sikit " kata hadi ye RAJA HADI
"Yela ketua yang BERDEDIKASI sangst laa -..-" kata kina..
"Berita apa haa?? " tanya airis..
"Ranking sweet couple " kata yana..
"Ehh sape sape " tanya hayati..
"Sape wehh" tanya dayah..
"Sape sape.. " tanya azyan..
"Jakun betul.. -,-" kata Afif..
"Semakklaa kau " marah dayah..
"-..-" afif
"D.o ngan nayra number 1 sweet couple kat korea.. " ujar kina gembira..
"What!!!! " jarit aqilah lalu berdiri dengan statik selepas mendengar apa yang dikatakan oleh kina sebentar tadi..
"Tak habis habis.. " kataku lalu keluar dari klas... (eh eh suka mak nenek kau je nak kluar klas) madam tade...
YOU ARE READING
MY REAL IDENTITY[C]
General FictionAku Raihan... RAIHAN HANI.. Aku hanya seorang pelajar biasa...ye seorang pelajar biasa yang berumur 16 tahun Tapi.... Aku ada rahsia.. yepp rahsia.. Yang boleh membuatkan satu dunia terkejut. Tapi sampai bila rahsia ni akan tersimpan...adakah iaa a...