PART 41

126 12 1
                                    

Aku hanya mengangkat tangan tanda ok...

Aku masuk kedalam kereta lalu meluncur keluar dari perkarangan hospital dan balik ke hotel...

S
K
I
P

DALAM BILIK

Aku meletakkan kunci kereta di meja bersebelahan dengan katil... kemudian aku mengambil bathrobe dan tuala dan mandi...

Setelah mandi... aku mengeringkan rambut dan memakai baju. Aku keluar ke balkoni bilik... melihat bandaraya kuala lumpur...

Tak lama kemudian aku mengeluh dan masuk kedalam bilik semula....

Aku mengempas badanku ke atas katil.... melihat siling bilik tersebut.....

ON FLASHBACK

Aku terpempan lalu membuat cpr ke mulut nayra.... (eyuuuuu erk?)....tapi tak berjaya... kris membuat lagi... akhirnya air keluar banyak daripada mulut nayra...nayra tersedar...

~~~~~~~~

Aku tertidur beralaskan tangannya sambil memegangnya.... sebelum tidur.. aku mengucup dahinya dan tangannya terlebih dahulu tanpa pengetahuannya... baru aku tidur....

END FLASHBACK

Aku memegang bibirku... aku tersenyum....

"Aku dapat first kiss kau dulu sebelum khalif tanpa kau tahu..." ujarku tersenyum lalu tertidur...

Pada masa yang sama...

NAYRA POV

"Awakk... buka mulut... saya nak suapkan makanan ni...sedaptauu... " ujar d.o padaku...

"Saya tak ada selera..." kataku lemah...

"Jangan tipu... tadi kina kata awak lapar tadi..." katanya...

"Tu tadi sekrang tak..." ujarku selamba badak air sumbu malaysia.. (erk??  Adakee??)

"Saya tak kira awak kena makan jugak....macam mana awak nak sihat..." katanya....

"Taknak.." ujarku degil...

"Awak makan atau.... " katanya...

"Atau apa..." tanyaku...

"Atau saya cium awak kat sini..." ujarnya lalu mengenyitkan matanya...

"Byuntae... yelaa saya makan... bak sini saya makan sendiri.." kataku mengalah...

"Andwae...saya suapkan..." ujarnya mahu menang...

"Yelah....." kataku...lalu dia menyuapkan makanan ke dalam mulutku....

"Sedap?" Tanyanya...

"Sedap..." ujarku tak berapa nak ikhlas....

S
K
I
P

KEESOKAN PAGINYA

"Dah kemas kemas baju?" Tanya appa...

"Dahh..." ujarku...

"Jom..." kata appa lalu airis menolong memimpinkan aku sampai ke kereta manakala appa plak bawak beg aku..

"Anne... cuba bagitau appa... sapa tolak anne jatuh masuk kolam?" Tanya appa...

"Allaaa appa.. takpelaa.. anne ok je ni.." ujarku untuk pujuk appa..

"Appa nak tahu je.." kata appa...

"Yee.. appa nak tahu...lepas appa dah tahu..mesti appa cari budaktu...." kataku selamba...

"Biarlaa uncle cari... biar dia kenal sapa kau... sesuka dia je tolak kau smpai jatuh kolam... Kau hampir nak mati tau tak?" Ujar airis...

"apa!!!! Hampir nak mati!?? Appa tak kira... anne bagitau siapa budak tu...." kata appa tegas...

"Appa..." kataku...

"RAIHAN HANI TELL ME NOW.." kata appa keras.. appa dah marah.... bila sebut nama penuh aku tu maknanya dah nk ngamuk laa tu...

"Aqilah Dato' Iskandar the famouse model in malaysia..." ujar airis selamba...

Aku memandang airis tajam...

"What??" Tanya airis seperti takda perasaan... ye airis ni hati kering sikit...

"Appa akan cari budak tu... SAMPAI LUBANG CACING..." kata appa keras....

Aku hanya mengeluh...

"Aku dah kata dahh" ujarku...

"Mu tunggu aqilah yeahh !!" Ujar airis senang...

S
K
I
P

EXODIUM DAY-2

Kami duduk di kerusi vvip paling depan sekali... yee... exodium tertutup hanya 9000 orang sahaja boleh masuk... tiket pon agak mahal...paling biasa pon rm 500 lebih what the heck?

"Waaa hansemnya suho... "

"Oommo cute chanyeol..."

"wa ~~~~~"

"hahaahohoo ~~~~"

Pelbagai bunyi bising yang dibuat masa exo melakukan persembahan... lawak ntah apa apa.... aku??  Boring ~~~………

Nak tahu aku buat apa??  Aku tido hahahahaa dorang nyanyi aku tido....

"Ommo.... baby d.o kenyit mata kat aku lahh!!!!" Kata aqilah yang berada di belakangku...

Aku terbangun dari tidur ayam ayamku.....lalu memandangnya....

"Apa?? Jeles?" Katanya bangga....

"ehh sorry sikit...." kataku lalu memandang d.o dengan pandangan yang tajam...d.o melihatku... aku bangun... lalu keluar dari situ dan... balik hotel....

"Ehh kenapa dengan nayra.. tadi aku kenyit mata kat dia.. marah plak..." desis d.o lalu meneruskan persembahannya...

"Heyy pompuan... kau tau tak...bapak hani tngah cari kau??? hahahaaa nak aku telefon bapak dia suh datang sini debik kau... ke nak bapak dia bankrapkan syarikat bapak kau yang kecik tuh??" Jerit airis kuat pada aqilah kerana stadium tersebut bising dengan suara suara fans exol....

"Kau berani ke.... " jerit kayra pada airis....

"Aku tak main main sekarang ni... " kata airis seraya memegang fon huawei nya...lalu menekan contact list...

"Erghhhh!!!!!" Kata aqilah lalu blah dari situ...

"Yezza!!!  Padan muka dia..." kata kina....

Huhuhu.... vote?  Comment ?? Ok cau lu bhaiii...

By:Exroseth_nayra

MY REAL IDENTITY[C]Where stories live. Discover now