PART 6

280 27 3
                                    

Aku berjalan naik ke atas bilik balik...kene kejutkan lagi 9 ekor SERIGALA yang sedang enak beradu dibuai mimpi...

Aku ke bilik sudyo... kelihatan seperti suho sudah bangun... aku terdengar bunyi air di dalam bilik air sudyo..

"Mandi agakknya..." aku tersenyum..

"Mission 1 complete" lalu aku ke bilik taoris...

Setelah aku sampai ke bilik mereka aku membuka pintu bilik mereka...

"Aigooo apaa nii??  Tidur pon nk berpeluk kee diorang ni?  Sehati sejiwa btul.." aku memukul sedikit badan kris untuk menyuruh  bangun untuk mandi dan makann...

"Krisss oii ireoonaaa palli!!  Tannak makan ke? " kata chen sambil membayangkan apa yang dimasak oleh dyo dan lay sebentar tadi...

"Naa...naeee..." kata kris lalu hendak bangun ke tampat pembaringanngyaa...

"Krisss gegee!!! Nak tinggalkan tao ke? " kata tao dalam keadaan mamaii...

"Kriss nak mandi dulu.. nah pegang patung panda nii" kata kriss lalu memberikan patung panda kepada tao lalu ambil tuala dan masuk dalam bilik air...

"Mission 2&3 complete heheheee" kata chen lalu menuju ke bilik kailayy...

Apabila bukak pintu...

"Aigoo!!!! " chen tutup mata sebb nampak kai tengah pakai tuala jee..

"Okok mission 4 complete tersendiri" kata chen lalu ke bilik Chanbaek...

"Fuhh sedapnya dok tidur bertonggeng mcm tu" kata chen lalu naik ke atas katil untuk menyepak bontot chanyeol dengan baekk....

"Adoiiiii!!!!!!" Jerit chen...

"Kepala atok banananaa dia oii sakittt!!!! " kata baekk lalu menendang chen jatuh ke bawah katil...

"Aduiii" kata chen lalu mengusap badannya kerana ditendang oleh baekk...

"Uittt baek ganasnyaaa" kata authorr. 

"Baru nak muncul author..?? "

"Huhi biolee... aku tannak buat ff ni baru tau.." kata author..

"Eh ehh jangan!!! Part aku tak banyak lagi" jerit baekk..

"Ok ok " kata author lalu terbang menghilang dari pandangan baekk...

BACK TO THE STORY

"Irreonaa palliii!!!!" Kata chen..

"Nae!!! " jerit chanbaek serentak..

"Mission 5&6 complete!! Tasshabar nak makann... " kata girang chen lalu ternampak umin hendak trun ke bawah...

"Mission 7 complete!! " jerit chen...

Aku terus ke bilik hunhan!!!  Ni payah sikit.. lagi lagi si luhan tu... aduii...

"Ohhsehunn ireonna nak breakfast ni"

"Kejut luhan tu.." kata chen..

"Hyungg!!  Thehun tannak kena tendang dengan luhan lagi T_T "

"yelahh pergi lah mandi dulu... "

"Ini masanya untuk test high not aku hek hek!!!" Kata chen

Chen pergi ke arah luhan yang sedang dibuai mimpi and then.........

"LUHAN!!!!!! IREEONNNAA!!!!! PALIWOOO!!!!!!!!" 

Namun Luhan still same... TIDUR lagi... haihh..

"Aku dah kata dahh susah nak kejutkan dia nii!!!  Tidur mati ke mati terus budak ni" kata chen lalu idea datang tanpa diundang...

"Kalau aku buat bende ni aku yakin 100% budak akan bangun" kata chen lalu mengambil senjata untuk membangunkan si luhan ..












SPLASHHHHH!!!!!!!!

"yahhhhhh!!!!!!!!!!" Jerit luhan

"Aku dah kata cara ni je senang nk bangunkan dia!!  Hahahahaa " jerit chen lalu ketawa terbahak bahak...

"Aiiigooo apasal kau simbah air nii" kata luhan yang sedang duduk di birai katilnya yang basah...

"Abiss aku jerit suruh bangun kau tannak bangun bangun.."

"Kejut jela aku cara elok elok... goyangkan badan aku kee" kata luhann...

"Ahhh tannakk akuu karang tak pasal pasal kena flying kick kau tuu..dah aku nak turun...kau gi mandi makan...lepas makan jemur katil kau tu" kata chen seraya keluar daripada bilik hunhan..untuk turun kedapur...

"Mission 9 complete!!!" Jerit Chen..

"Kau ni pahal duk mission complete complete dari tadi aku dengar... " kata ?????

"Mission pergi kejutkan 9 ekor serigala dalam rumah ni tadi umin" kata chen

"Ooo" kata umin lalu mereka sama sama turun ke dapur....

END CHEN POV

Mian my readerss.. sebab pendek huhiii... sel sel otak tak bersambung kot...ok my readerss kesayanganku..  klau vote sampai 10 nnti author post part 7 yeee... hihi lavv you guyss muah muahh kitt bubyee!!!!!!

MY REAL IDENTITY[C]Where stories live. Discover now