Setelah kami habis dinner..dalam pukul 10:30 malam...keluarga khalif dan Airis telah pulang je rumah mereka...yelaa..mana taknya..dah nak pukul 11 malam...time to sleep laa kan?
Airis tak balik...sebab dah kena hasut dengan devil comel ni suh tido kat rumah kami...kami pon ke ruang tamu tingkat 2 ...dengan Habang-habang EXO...unnie and oppa pon join jugak...omma appa..? Dating kot XD....
"Airiss......" kata sehun untuk memujuk airis yang dari tadi tannak cakap dengan dia...
"......."
"Hmm huwaa!!!! Naynay!!!!! Airis tannak kawan dengan sehun..." adu sehun....
"Padan muka!!" Kataku lalu duduk di sebelah Airis....
"Anne... asam pedas omma kim terbaik!!!" Kata chanyeol...
"Mane taknya...asam pedas masuk mulut dia je semua...sampai pergi dapur nak ambik ikan asam pedas tu..tak malu betul.." kata kai selamba...
"Tak cakap ngan kau eyy semak betul makhluk hitam nii" usik chanyeol..
"kau cakap ngan aku buat apa? Ckap dengan omma aku.." kataku selamba
"Ape kau kate PARK YODA!!!" jerit kai lalu mengejar chanyeol mengelilingi ruang tamu tersebut..
"Anne... " kata luhann
"Ye??" Tanyaku..
"Selfie jom!! " kata luhan ceria...
"Wehh!!! Selfie tak ajak.." kata chanyeol..lalu pergi ke arah kami...(sebok tul)
"Yahhh sebok laa kauu" kata kris
"Biolee eleleleee..." kata chanyeol..
"Yahhh tepii...aku nak sebelah hana.." kata baek...
"Aku lahh alaahh" bentak chenn..
"Eyyy korang ni!!! " jeritku lalu masuk dalam bilik di tingkat 3...khalif? Aku tak layann dia...merajuk..Dia pon buat donnoww jee...dari tadi diam main fon...
"Tengok!! Dia dah merajuk.." bentak luhann...
Mereka bergaduh sesama sendiri...d.o pergi senyap senyap ke tingkat 3...
Aku baru sahaja buka pintu bilik dann...
"Awakk?" kataku terkejut
Khalif mendiamkan diri lalu dia menarik tanganku sampai ke kolam renang di tingkat bawah...
"Lepaskann lahh!!" Kataku kasar..
Dia tidak melepaskan pegangan tanganku lalu dia dekatkan diri dia kepadaku lalu membisikkan sesuatu..
"I miss you Tengku Raihan Hani" katanya kepadaku..
Aku terdiam kaku...kemudian aku duduk berdekatan dengan kolam renang.. lalu meletakkan kaki aku ke dalam kolam renang..dia juga turut ikut buat macam tu di sebelahku..
"Awakk" dia memanggilku
"Apa? " tanyaku..
"Awak x rindu saya ke? " tanyanya kepadaku..
"Tak" jawabku..
"Saya tau awak rindu saya" tembak diaa.
Aku merollingkan eyes..
"Airis bagitau..tadi saya pegang phone..saya chat dengan dia.."
What ?? Airis bagitau.. eyy!!! Geram plak aku dengan dia...takpe ko...nak tidur tu nanti aku akan laksanakan rancanganku...whahahahaa nayra yang nakal telah kembali...
"Dia kata.. dlam kapal terbang awak ngigau pasal saya.." ujarnya lagi..
"Hmm...selfie jomm!! Nk jeleskan musuh saya.. aqilah and hanna.." ujarku ceria..
"tannak.." katanya..
"Ok takpe..ajak kris oppa and tao panda selfie laa bye.." kataku seraya bangun dan nak blah dari situ..
Tiba tiba aku merasakan tanganku dipegang oleh seseorangg..yee khalif yang pegang...
"Nak apa?" Tanyaku dalam mood merajuk..Dia bangun mengahadap aku..kemudian..
"Jeogmal saraghae..i miss you so much..boleh kita spent time sama sama" bisiknya kepadaku..
"Tommorow..but tak janji..bussy photoshoot.." kataku..
"Ermm esok pon saya ada photoshoot..dengan majalah Exoclusive.." katanya...
"Ooo" kataku..
"Kyeopta nya awakk!!" Katanya seraya mencubit pipiku..
"Sakitlahh T_T" Kataku lalu membalas serangan ketam pada perutnyaa..
"Oi oi nak bersawitt plak bdak dua ekor ni.." kata oppa riz
"Penat cari korang tadi...ishh " kata kai..
"Dating berdua plak kat sini" kata chenn..
"Dating is not my style.." kata kriss selamba badak..
"Wee bila nak selfie.." kata chanbaek serentakk..
"Kau x abis abis selfie.." kata kai..
"No comment.." kata umin sambil mkan baozi...
"Diamlahh hitam.." kata chanyeol.
"Aku x peduli... " kata kai...
"Janji aku sexy.." kata kai lagi..
"Korang ni bebel je dari tadi.." kata lay..
"jom jom selfie.." kata luhann..
"Jom.. " ot11 kecuali d.o..
"Unnie jom join..airisss.." kataku..
"Jap ambik monoport.." kata airis..
Setelah airis bagi monoport kat chanyeol..kami pon selfie..banyak gambar kitorang ambil...buat muka annoyying..muka cute..muka selamba badak..hoyeahh!!! Pastu aku berselfie dengan khalif pakai fon khalif..kemudian post di ig nya..bagi kim hanna and aqilah sentap namateyy hahahaa..
"Buat video yuk!! Buat gwiyomi ramai ramai.." kata chanyeol..
"Wuu..gwiyomi is not my style.." kata kris..sambil main fon..
"Tak ajak ko pon" balas chanyeol..
"Whatever.." kata kris...
"Luhan jom selfie!!" Kataku..
"Naee!!" Kata luhan..
"Ehhh nak join!!" Kata baek..
"Kejapp laa nk berdua dengan luhan jap.." kataku..
Aku dah luhan berselfie..kemudian kriss join..tao? Dengan unnie hana... Airis ? Most sehun laa..
"Nanti bagi pic kat gp ws eaa korang.. " kataku..
"Ok" kata mereka..
"Rara!! Jom selfie.." kata kriss...
"Nae..." kataku..
Aku dan kris selfie..siap buat vid masuk ig kris..aku perasan yang khalif asyik tenung aku x lyan dia..x kesahh hahahaa..
Huhuii my readers..hmm ff mcm tak best je..tak dapat sambutan hmm..plishh vote..recoment ff ni kat kawan korang..vote dan komen yee!! Vote ya ya ya. I want to say..ff ni maybe dihiatus untuk 2 blan huhii...tngoklaa mcm mnee..bz nk blajo laa hahahahaaaa..ok mian yaa my readerss ku sekalian..bye byee
By:EXROSETH_NAYRA
YOU ARE READING
MY REAL IDENTITY[C]
Aktuelle LiteraturAku Raihan... RAIHAN HANI.. Aku hanya seorang pelajar biasa...ye seorang pelajar biasa yang berumur 16 tahun Tapi.... Aku ada rahsia.. yepp rahsia.. Yang boleh membuatkan satu dunia terkejut. Tapi sampai bila rahsia ni akan tersimpan...adakah iaa a...