2 HARI KEMUDIAN
"Anne dah bersiap??" Tanya unnie...
"Dah... " kataku lalu trun membuntuti unnie turun ke tingkat bawah...
Lupa nak bagitau....d.o dengan nayra dah ok... d.o pujuk masa nayra kat hospital.... kris?? nayra ni baik orangnya...dia dah maafkan kesalahan kris... kris masatu tak sedar...
BACK TO STORY
Kami sekeluarga pergi dinner kat hotel...ada reunion syarikat appa... SM ENTERTAINMENT..aku menaiki kereta dengan appa... begitu juga unnie...
Tak lama kemudian. Kami dah sampai hotel tersebut iaitu HOTEL RENAISSANCE. kami pon turun dan melangkah masuk ke dalam hotel tersebut....
"Mana rizz oppa.." tanyaku...
"Tu..." kata unnie memuncungkan mulut ke arah oppa yg sedang berbual dengan chorong apink (bayangkan apink dibawah sm)...
"Ohhh ok nak pergi kacau orang dating..." kataku lalu berjalan kearah oppa yg sedang jual minyak dagu cehh gurau je XDXD
"Wuuu dating tak ajak.." kataku sambil memeluk dari belakang oppa...
"Memandai je nayra ni..." kata oppa....
"Hai unnie chorong" kataku...
"Haii..." sahut chorong...
"Mana d.o?" Tanyaku..
"Dengan exo n apink kat hujung sana...." kata chorong...
"Okk... byee... sambung dating yaa ".usikku lalu meninggalkan mereka... bagi can kat oppa nak jual minyak XDXD
S
K
I
PSesi ucapan dan bla bla dah abis... aku malas nak bebel apa yang appa ckap....dan sekarang dah boleh makan... satu meja ada lima orang... oppa rizz chorong aku dan d.o satu meja... sebelah d.o kosong...semasa kami berbual - bual... tiba - tiba hanna datang duduk sebelah d.o... ~~~ aku naik menyampah...
D.o pon tak selesa....aku perhati je si hanna duk tergedik - gedik dengan d.o depan aku... oppa rizz dengan unnie chorong pon naik nyampah ~~~
"D.o ahhh tolong ambik kan saya air tu~~
"D.o ~~~ nak tisu... "
"D.o... layanlah saya...saya takda kawan ~~"
Macam macam dia buat... aku perhati je ~~~ tak guna kau hanna if i have knife dah lama aku bunuh kau kat sini...
"Chagiii tukar tempat dengan saya ~~~" ujar d.o padaku...
"Alahh awak... duduk jelaa sebelah saya..." kata hanna sambil memegang lengan d.o..
D.o menepis lalu bertukar tmpat duduk dengan aku...
"Kau apasal... semak jee.." kata hanna pada aku... tiba tiba baekhyun muncul dan menyapa suho...
"Heyyy broo... dating n chorong huh??" Tanya baek di belakang hanna...
"-,-" suho...manakala pipi chorong berwarna merah sudah... kami mengamburkan ketawa kecuali hanna terung tu..... semasa kami ketawa baekhyun sempat berbisik dengan hanna...
"Kau buat hal... kau akan malu" kata baekhyun lalu blah begitu sahaja... wajah hanna sudah keruh...
"D.o ada kat sebelah aku ni... nak kene maki ngan d.o sebb kau culik aku untuk beberapa bulan yang lepas?" Bisikku padanya lalu memberikan jelingan tajam padanya... Muka hanna makin keruh lalu blah dari situ....lantak dia sana aku peduli apa...
NAYRA POV END
BAEKHYUN POV
"wehh.. hanna pon nak ngurat." Usik chanyeol...
"Terung tu?? Pleaselaa dahla gedik ~~" kataku...
"Terung ~~~~ sapa ajarkau panggil dia terung bhahahaaaaa" kata kai...
"Nayra mel mel laa ajar ~~" kataku selamba...lalu meneguk segelas air...
"Baek mana suka hanna... dia suka taetaee..." kata Kai...
"Taetae mana? Tae bts? Sorry aku ni bkan gayboy..." kataku..
"Ala... taetaeyeon laaa" usik chen...
"Ehh mana ada..." aku menafikannya.....
"Takyah menipu.. dlam font kau gambar taeyeon paling banyak kau save.." kata chanyeol...
"Errrr... heheheee" sengihku...
"Aku dah kata dah ~~~" kata chen
"Yelah yelah aku suka taeyeon... puas??" Ujar baek
"Nanti aku cucukkan taeyeon untuk kau.... " kata chanyeol...
"-..-" aku..
BAEKHYUN POV END
HANNA POV
"Ergghhh tak guna kau nayra!!! Huh... you wait and see what i can do... " bebelku lalu menelefon seseorang....
"Heyy... aku gambar tu kau dah cuci blum???" Tanyaku..
"....."
"ok.. esok jumpa aku kat blablablaa... ok"
"...."
"Ok bye.." kataku lalu meletakkan fon dalam handbeg ...
"U will suffer nayra..." sinisku sendirian lalu bawa kereta dan pulang ke rumah...
HANNA POV END
Next chapter...vote please.. kesianlaa kat author ni hmm... hiatus karang baru tau...
By: Exroseth_nayra
YOU ARE READING
MY REAL IDENTITY[C]
General FictionAku Raihan... RAIHAN HANI.. Aku hanya seorang pelajar biasa...ye seorang pelajar biasa yang berumur 16 tahun Tapi.... Aku ada rahsia.. yepp rahsia.. Yang boleh membuatkan satu dunia terkejut. Tapi sampai bila rahsia ni akan tersimpan...adakah iaa a...