YAHOO!!! Dezzinou je zpátky a s nim I další část Války Klanů... Máte nás rádi? Já vím že jo xD Tak si kapitolu užijte c:
"Pak to není složitý, viď?" Usmál jsem se a nechal ho o sebe opírat. Stále jsem si prohlížel ten výhled před náma.
Tohle ticho bylo příjemné. Takové uklidňující. Ten výhled na krajinu mi vždy tak nějak pomůže zapomenout na to špatné. Usmál jsem se a přivřel oči.
Tiše jsem vydechl a nakonec si taky o něj opřel hlavu. Teď jsem spokojený. Mám kamaráda a pokud to klapne tak i... nový domov? Asi jo.
,,Přemýšlím nad tím jak je zvláštní že máš na sobě tyhle hadry," pousmál jsem se a pak zavřel oči úplně. I když je z klanu země, necítím se u něj vůbec ohrožen.
"Tak to nejsi jediný. Sám se tomu divím." Usmál jsem se a prohrábl si vlasy.
Jen jsem souhlasně zamručel. Pak jsem asi na chvilku usnul, protože jsem přestal všechno vnímat.
"Víš, jsi super. Jediný kdo nekouká na to, že jsem z jiného klanu... Už jen tímhle jsi mi přirostl k srdci." Rozpovídal jsem se. Asi jsem chytil nějakou slabší chvilku...
"Kdyby jsi cokoliv potřeboval, budu tady pro tebe. Jasný?" Koukl jsem na něj ale... On spal. Lehce jsem se uchechtl a po zpětném přehrání mých slov jsem byl spíš rád, že mě neslyšel takhle mluvit. Pomalu jsem se položil na záda a jeho jsem nechal hlavou ležet na mém břiše.Když jsem otevřel oči, tak jsem ležel. ,,Goro?" On je pryč? Pomalu jsem se posadil a promnul oči. Když jsem se rozkoukal, skoro jsem dostal infarkt. Fuj sakra, jak se o považuje mě děsit, aniž by něco dělal?
Mezitím, co si on dával dvacet, já se zavřenýma očima poslouchal okolní zvuky. Ne, že by jich bylo zrovna moc, ale ptáci zpívali a to mi stačilo. Později se náš ospalec asi probral. Tak jsem otevřel oči a uchechtnul se, když jsem viděl ten jeho překvapenej pohled. "Dobré ráno." Zatvářil jsem se nevinně.
Nafoukl jsem tváře a založil ruce. ,,Proč jsi mě neprobudil?" Zeptal jsem se natvrdle. Po chvilce jsem se lehce pousmál a nenápadně si vzal do parády pramínek vody, kterým jsem mu zajel pod triko.
"Protože bys slyšel moje vykecávání, a to nechceš."
Usmál jsem se ale náhle jsem se lekl něčeho ledového pod mým trikem
"Áh to studí!" Zanaříkal jsem a prudce vstal. Když mi došlo, co to bylo, střelil jsem pohledem na něj.,,A třeba jsem to slyšet chtěl," zasmál jsem se a ledovou vodu zpod jeho trika přesunul k jeho obličeji a těsně před ním jsem to rozprsknul. Vyplázl jsem jazyk a pak se zazubil.
"Mmh..." Utřel jsem si tvář do rukávu. "Ale já ne." Zabrblal jsem tiše pro sebe a jeho zezadu do hlavy cvrnkl kamínkem. "Neprovokuj modrovlásku." Oplatil jsem mu vypláznutí jazyka.
,,Au," promnul jsem si zátylek a pak se prostě musel usmát. ,,Chceš byt tady, nebo se ti chce jinam?"
"Jestli ti to nevadí, tak bych to tady chtěl poznat co nejvíc." Usmál jsem se a protáhl.
,,Pojď, vezmu tě na stavidlo," usmál jsem se, chytl ho za předloktí a pomohl mu na nohy.
"Tak jo." Kývl jsem a poslušně ho následoval. Ale brzy si budu muset odskočit...
,,Je to tam fakt super, snad se tam bude líbit i tobě," usmál jsem se s seskákal až dolů.
"Zatím se mi tady líbí všechno." Usmál jsem se a seskákal za ním.,,To je fajn. Jsou tady ale i místa, že kterých jde strach. Jedno je i poblíž stavidla...budeš se tam chtít podívat taky?" Kouknul jsem se na něj přes rameno a pousmál se."Jestli se nebojíš..." Prohodil jsem tiše, ale aby to slyšel a ušklíbl se.
,,Už ne...byli jsme tam, když jsme dosáhli patnácti let. Je to něco jsi zkouška dospělosti, když to tak řeknu. Pokud jsi dospělý a ne bábovka bude to fajn," zazubil jsem se.
"Tak to mě zajímá." Uchechtl jsem se a šťouchl ho přátelsky pěstím do ramene.
Usmál jsem se na něj. Upřímný úsměv nevěnuju jen tak někomu, mel by si toho vážit.,,Bude to fajn, uvidíš," seskočil jsem s malinkého srázu a šel do odlehlé části města.
Krásně se na mě usmál a já se v tu chvilku musel usmát taky.
"Tak jo."Ukázal jsem na jezero a pak se podíval na něj.,,Stavidlo je na druhým konci." Hned po tom jsem se zhluboka nadechl a zavřel oči. Teď se musím soustředit, protože se mi to sakra nechce obcházet.
-Snad jsem vás po delší době potěšila c: Dezzinou je zpátky, a tak budou kapitoly vycházet častěji ♥ Hvězdička a komentář potěší :3 A já se loučím a u další kapitoly Yoo-
ČTEŠ
Válka Klanů |YAOI|
FantasyRPG s Dezzinou! Omaga, Arigato :3 :D Příběh se odehrává ve dvou klanech. Vody a země. Klany mezi sebou válčí už několik desítek let...Změní se to někdy? Mezi Gorem a Aoi se to jistě změnilo. Spřátelí se, možná si až moc padnou do oka. Jenže Aoi má t...