Obdivujte mě za mou trpělivost xD
,,Mm..." S jazykem jsem začal pomalu pohybovat. Jednu ruku jsem mu dal na krk a druhou se stále hrabal v jeho vlasech.
Spokojeností kterou už jsem nezvládal popsat jsem si stále hrál s jeho jazykem a vrněl.
Pořádně jsem se na něj natiskl a jemně oddechoval. Ani nevím, kdy jsem byl naposledy tak šťastný.
Rukama jsem mu začal jezdit po zádech a kousat ho do rtu než jsem se přesunul k jehou oušku které jsem olízl.
,,Hm..." po otevřel jsem jedno oko a stiskl rty. Pak jsem stiskl i jeho triko mezi prsty.
"Jsi sladký." Šeptl jsem a do ucha ho kousl. Mohl bych si s ním takhle hrát věčnost.
,,N-nejsem..." špitl jsem potichu a chytil se jeho ramen. Opět jsem zavřel obě oči.
Tiše jsem se uchechtl. "Ale jsi." Začal jsem se věnovat polibky jeho krku.
Trhaně jsem se nadechl a na sucho polkl. Tohle je příjemný..."Nevadí ti to?" Ujišťoval jsem se a lehce mu krk olízl.
,,Mmh...N-ne...vůbec ne," usmál jsem se a pak se nastavil tak, aby měl k mému krku lepší přístup.
"To jsem rád." Zavrněl jsem a začal ho kousat.
,,M-hmm..." začal jsem pravidelném vydechovat a jednu ruku dal vedle něj. Stiskl jsem trs trávy.
Chytil jsem si ho za pas a jeho krk už zdobilo pár pěkných cucfleků ale použil jsem mozek takže jsou na místě, kde je dobře zakryje.
Cítil jsem, jak se na některých mostech přistál...Takže můj krk bude hrát všema barvama.
Ještě jsem ho párkrát kousl a políbil ale rozhodl jsem se, že toho nechám dokud ještě zvládám myslel. Takže jsem mu nakonec prohrábl, vlasy, dal polibek a pevně ho objal.
Párkrát jsem zamrkal, pak se usmál a objetí mu opětoval. ,,Chceš tu ještě být, nebo zajdeme na to pivo?" Zeptal jsem se zvědavě.
Pořádně jsem se zamyslel. Sice bych byl rád tady ale chtěl jsem mu ukázat na oplátku co umím... a dát si pivo ještě před ovládáním by nebyl dobrý nápad. "A co ty? Chceš dnes vidět ovládání kamene nebo až zítra? případně jindy." Usmál jsem se.
,,Hmmm... dneska je středa, to znamená, že jsou lesáci v práci...Jako, ne že bych to nechtěl vidět, ale nechci, aby tě nachytali. V patek?" Podíval jsem se mu do očí a pousmál se.
Usmál jsem se a kývl. "Tak v pátek. A ty tady chceš ještě být nebo už máš chuť na pivko?" ,,Já se ptal tebe," zazubil jsem se a pak se uchechtl. Přivřel jsem oči a upřena se na něj díval.
"Tak... já bych se teda ještě chvilku s tebou válel na tomhle úžasném místě a pak šel na pivo. Hm?" Uchechtl jsem se.
,,Velice rád," zasmál jsem se a lehl si vedle něj. Chytil jsem ho za ruku, zavřel oči a nechal sluneční paprsky tančit na mé tváři.
Propletl jsem si s ním prsty a spokojeně vydechl. Prohlížel jsem si stále jezero a ty kytky kolem nás... pak se mému pohledu nevyhnul ani Aoi.
Po chvilce jsem otočil hlavu na stranu, otevřel oči a Juj pohled se setkal s jeho.,,Máš moc hezké oči," usmál jsem se mě.
Usmál jsem se a políbil ho. "Prosi tě, nepřeháněj. To ty tvoje jsou naprosto úžasné. Tak krásnou zelenou jsem nikde jinde neviděl."
Lehce jsem zčervenal a pak jeho ruku pevněji stiskl.,,Tak děkuju..."
Taky jsem mu stiskl ruku a přivřel oči. "Jsi. Můj. Poklad."
,,Nelichoť mi taaak~" Přetočil jsem se, objal jeho ruku a schoval hlavu k jeho rameni.
Zasmál jsem se a druhou rukou ho pohladil po hlavě. "Já jen říkám pravdu! Po tolika letech co jsem sám bloudil bůh ví kde jsem si našel tebe."
,,Nejsem zvyklý na lichotky od mužů...toť vše," víc jsem ho stiskl a zvedl jen oči. ,,Jak dlouho jsi byl...osamělý?"
Trochu jsem se zamyslel a i když nerad, myšlenkama jsem se vrátil do minulosti. Do doby, kdy jsem měl ještě rodinu. "Asi... Asi od šestnácti jsem na cestách takže... pět let... přibližně." Pokrčil jsem lehce rameny a zavřel oči aby nepoznal, že nemám moc daleko k slzám.
,,Goro?" Znejistěl jsem. Měl hlas, jako kdyby měl v krku knedlík. Ten hlas poznám lehce.
Hluboce jsem se nadechl."Hm?"
,,Je ti něco?" Hloupý to dotaz, samozřejmě, že mu něco je. Vydechl jsem a pevně ho objal.
Objetí jsem mu opětoval a víc ho stiskl, zároveň jsem vydechl. "Prostě... Necestoval jsem protože bych chtěl..."
,,Takže...co se stalo? To tě vyhnali nebo?" Dobře, možná mam špatně otázky, ale mně to zajímá.
Ten pocit, když máte náhodné přehrávání a do téhle dojemné části se vám pustí Benny Hill...Takový záchvat smíchu jsem dlouho neměla xD
Rozesmívají mě divné věci q.q
ČTEŠ
Válka Klanů |YAOI|
FantasyRPG s Dezzinou! Omaga, Arigato :3 :D Příběh se odehrává ve dvou klanech. Vody a země. Klany mezi sebou válčí už několik desítek let...Změní se to někdy? Mezi Gorem a Aoi se to jistě změnilo. Spřátelí se, možná si až moc padnou do oka. Jenže Aoi má t...