Část 25

401 38 6
                                    

Jsem nemocná, tak jsem se na to včera vykašlala a šla jsem spát...Ale máte to tady vy úchyláci c:

,,Tak s-si mě vem..." zakňoural jsem bez rozmyslu a můj kamarád byl ihned jako kámen. Styděl jsem se, ale byl jsem příliš vzrušený...

Jen lehce jsem mu na rozkrok zatlačil. "To.. vezmu.." Takhle zaslepený touhou jsem ještě nikdy nebyl.. vzal jsem jeho ruku a přiložil mu jí na můj tvrdý rozkrok..

Začal jsem mu rozkrok mnout, hladit a ruzně na něj tlačit. Jo...Takhle nadržený jsem nikdy nebyl, je to zvláštní. Klepaly se mi ruce...

Přivíral jsem spokojeně oči a pak se sehl k jeho krku, kde jsem ho začal kousat a od něj pomalu putoval přes hruď až dooolůů...

,,Ahh...Goro..." zavzdychal jsem, skousnul si ret a pokračovat v hlazení jeho rozkroku.

"Ať se... stane cokoliv... vždycky tě budu milovat.." Šeptl jsem tu poslední normální myšlenku a stáhl mu boxerky, které přeletěli celou místnost.

,,Goro...já tebe taky," oddechoval jsem a zavřel jsem oči. Zase pod jim ležím...Vzrušený a nahý...Stydím se, ale chci ho...

Začal jsem se svlékat, ale šlo mi to špatně. Z toho vzrušení se mi klepaly ruce a tak jsem byl štěstím bez sebe když už jsem byl jen v boxerkách.

Pokrčil jsem jednu nohu a penis už mi sem tam i cuknul.
Otevřel jsem oči a všiml si, že už má jen boxerky. Polkl jsem a zase oči zavřel.

Sundal jsem si i boxerky a začal se o jeho erekci třít tou svou... ahh joo.

,,Mmmh...Goro~" zavzdychal jsem, dal ruce na jeho hruď a stiskl jeho bradavky.

Zasténal jsem. Takový pocit neznám... vlastně.. tohle je moje poprvé.

,,G-Goro..." váhal jsem, jestli mu mám říct, že jsem vlastně nikdy neměl sex...Ale pak jsem usoudil, že mu to řeknu až bude po všem..


"N-o..?" Usmál jsem se na něj a následně ho políbil.

,,Miluju tě," šeptl jsem mu nakonec do rtu a přitiskl ho k sobě.

"Já tebe taky..." Podebral jsem mu nohy a začal se erekcí otírat o jeho vstup.

Pevně jsem zavřel oči a mezi prsty stisknul deku. Dolní část těla jsem.kompletne uvolnil a připravoval se...

Ještě jsem ho několikrát políbil a pak se začal tlačit do něj.

,,Hh!" Zatnul jsem zuby a deku v ruchach doslova drtil. Bolelo to...docela dost...

Šlo to dost z tuha ale zvládl jsem se do něj dostat. Když jsem se na něj podíval, začal jsem se docela bát. "Aoi..?"

,,Hahh..." otevřel jsem zaslzené oči a podíval se na něj.
,,B-budu v pohodě..." pousmál jsem se.

"To.. hh.. promiň Aoi.." Pohladil jsem ho po tváři soucitně a políbil ho. "Kdykoliv... mě zastav." Začal jsem pomalu přirážet.


,,J-jo..hahh!" Zahekal jsem, když se ve mně začal pohybovat. S teklo mi pár slz, ale...po chvilce už to začalo byt příjemné.

Bylo mi líto že ho to bolí... a já si to užívám.. ale teď už jsem nemohl přestat. Tělem jsem se na něj natiskl, objal ho a začal pomalu zrychlovat..

Po chvíli jsem začal slastně sténat a víc zvedl nohy, aby měl lepší přístup.
,,Goroo~" Zaklonil jsem hlavu.


Tohle mi prohnalo horkou vlnu celým tělem.. byl úžasný. Tak úzký, horký a tak nádherně sténal.. mmh!!! Zrychlil jsem!!

Zblázním se...zblázním se!!! Pevně jsem ho objal okolo krku a vzdychal mu do ucha.

On mě snad úplně ovládne svými vzdechy. Začal jsem přirážet ještě hlouběji a tak jsem musel zesílit přírazy.

Lehce jsem mu ucho skousl a potichu hekal. Otíral se o moje citlivé místo...dohánělo mě do k šílenství!

Zavřel jsem oči a a nechal se omamovat jeho hlasem... ani jsem si neuvědomil že během chvilky budu.

Za chvilku jsem zaklonil hlavu, hlasitě zasténal a dosáhl svého vrcholu. Moje nadílka nám oběma ocákla břicha.

Udělal jsem se jen chvilku po něm a na rtech měl jeho jméno... oddechoval jsem a položil se na něj. "páni..."

Najednou moje nitro zalilo horko a Goro se svalil vedle mě.

,,Bože..." polknul jsem a hlasitě oddechoval


Zavřel jsem oči a vydechl. "Aoi, miláčku." Usmál jsem se a objal ho.

,,Goro..." usmál jsem se a přitulil se na jeho svalnatou hruď.

,,Teď si tak týden nesednu, " uchechtl jsem se a ještě lehce oddechoval.

Usmíval jsem se a hladil ho po hlavě. "Promiň..." Šeptl jsem trochu sklíčeně. Nechtěl jsem aby ho to bolelo...

,,Hm...počítal jsem s tím, že to bude trochu bolet... Příště to bude lepší..." usmál jsem se a pak mi došlo, co jsem řekl. Okamžitě jsem zrudl a schoval k němu obličej.

Lehce jsem se ušklíbl a zvedl mu tvář tak abych ho viděl. "Je hezký že myslíš i na příště a děkuju. Nečekal jsem že by to mohlo být tak skvělý." Začervenal jsem se trochu ale s úsměvem. Můj první sex byl úžasný...









Válka Klanů |YAOI|Kde žijí příběhy. Začni objevovat