Část 26

314 26 1
                                    

,,S-samozřejmě, že myslím i na příště...však tohle nebylo naposled ne?" Pousmál jsem se a políbil ho na krk. ,,A tohle...pro mě bylo poprvé..." přiznal jsem.

On byl tak úžasný. Objal jsem ho ještě pevněji a políbil ho do vlasů. "Jsi ta nejdůležitější osoba mého života a... po pravdě, i pro mě to bylo poprvé." Zavřel jsem oči. Bylo.. mi to trochu trapný o tom mluvit ale jsem rád že je můj první.

,,Byl jsem tvůj první...a doufám, že i poslední..." Možná to zní, jako sladké kecy, ale tohle bylo spíše mé upřímné přání. Po chvilce jsem zívnul a pomalu zavřel oči. ,,Miluju tě, Goro..."

Zas jsem ho pohladil a koukal na něj jak na zázrak. "Taky tě miluju, Aoi." Zavrněl jsem.

Chvíli jsem mu prsty jezdil po hrudi a břiše a pak jsem pomalu usnul. Nevím proč, ale najednou na mě padla opravdu šílená únava...

Stále jsem se nemohl přestat usmívat jak mi prstem na hrudi i břiše tvořil imaginární cestičky. Na oplátku jsem ho jemně drbal ve vlasech a chvilku na to mi usnul. Ještě jsem mu dal polibek na čelo, přikryl nás a během chvíle jsem spal taky...

Ráno jsem zamžoural a trochu zakňoural. Asi jsem se v noci musel nějak převalit, protože jsem ležel ke Gorovi zády.

Spokojeně jsem spal celou noc a ani ráno jsem se neměl k tomu, abych se vzbudil.

Otočil jsem se na něj a zase se přitulil. Dneska má vlastně první den práce...A já dneska...Trénink! Úplně jsem zapomněl...

Pomalu jsem se probudil když jsem ucítil teplo, které mě předtím nehřálo. "Dobré ráno." Šeptl jsem a objal ho.

,,Dobré..." zamumlal jsem a víc ho stiskl.,,Tešíš se do práce?"

Pohladil jsem ho po zádech až na zadek kde jsem ruku nechal. "Těším to neboj.. ale víc na tebe."

Usmál jsem se a dlouze ho políbil. ,,Já mám dneska trénink s Takeruem, tak mi to snad rychle uteče."

"Taky doufám že mi to uteče rychle." Polibek jsem mu oplatil.

,,Vím, že je to asi samozřejmost, ale Prosím...neprozraď se," řekl jsem s lehkou obavou v hlase.

"Už kvůli tobě svou moc nepoužiju. Neboj." Usmál jsem se a přitulil víc k němu.

,,Mmh...Věřim ti," uculil jsem se a dal okolo něj i nohu. Ts...au.

"Aoi, dobrý?" všiml jsem si, jak zatl na chvilku svaly.

,,Jo...jsem v pohodě, " zvedl jsme k němu oči a usmál se. Nebudu ho stresovat když vím, že to přestane

"Tak jo. A ještě jednou promiň.. byl jsem tak nedočkavý že jsem přestal přemýšlet.." Pousmál jsem se.

,,Vůbec se neomlouvej...užil jsem si to," políbil jsem ho a pak se protáhl

,,Já taky, jen jsem mohl být opatrnější... ale příště ti to vynahradím!" Zazubil jsem se a zívl si.

,,No...tak v to doufám," zasmál jsem se a křupnul si klouby.

,,Doufání je zbytečnéé." Zavrněl jsem a na chvilku se mu přicucl ke krku.

Jen jsem vzdychnul a pak se uchechtl ,,Rád provokuješ, že?"

"Moc rád." Olízne se.

Skousnul jsem si ret a pak s červenými tvářemi odvrátil pohled.

"Ale ale... copak?" Skousl jsem si ret a otočil jeho tvář na sebe. Je tak rozkošný.

,,Vůbec nic," zazubil jsem se a pak se jen lehce uchechtl. Má fakt... ne. On je celý úžasný.

"Ale já mám něco.." ušklíbl jsem se.

,,Hm? A co?" Zeptal jsem se a naklonil hlavu lehce do strany.

"Chuť na tvé rty." Šeptl jsem a začal ho líbat. Hezky jemně.

,,Mmh..." zavřel jsem oči, dal mu ruku na tvář a zapojil se.

Spokojeně jsem se usmál a zavřel do toho oči. Byl úžasný.

Kousnul jsem ho do rtu a pak spokojeně pokračoval. Na tohle bych si zvykl.

Zavrněl jsem a vkradl se do jeho pusy jazykem. Je tak úžasnýý!

Začal jsem se svým jazykem otírat o ten jeho a rukama mu zajel do vlasů.

Chytil jsem si ho pevně za zadek a přitiskl ho na sebe

Natiskl mě na sebe celým tělem a já lehounce oddechoval.

Trochu jsem mu zadek zmáčkl ale abych moc neprovokoval, přesunul jsem ruce na jeho záda.

Líbání...to jsem si opravdu zamiloval. Nejradši bych nikdy nepřestal.

Lehce jsem ho začal kousat a jezdit rukama po jeho zádech i bocích.

Oddechoval jsem a do toho se usmíval. Lehce jsem mu stiskl trs vlasů.

Zamručel jsem a taky mu jednou rukou zajel do vlasů. Mmm mazlenííí.

Natiskl jsem se na něj, co to šlo. Bože...

Tohle bylo úplně úžasný... a ještě jak jsme byly nazííí. Mhhh!! krása!!

Vnímal jsem všechno jeho teplo...Kůže na kůži...Bylo mi nepopsatelně úžasně

"Aoi.. Ty mě tak vzrušuješ.." šeptl jsem mu do ouška a olízl ho.

,,Mmh...Goro..." přejel jsem.mu nehty po zádech a mně naběhla husí kůže

"Mhhh..." Usmál jsem se a tělem se prohl proti němu. "Mám takovou chuť.." Šeptl jsem.

,,Já ti...hm...nebráním," vydechl jsem a udělal to samé, co on před chvilkou.

"Mmmm.. ranní sexíík~" zavrněl jsem a začal si pohrávat s jeho bradavkama.







Válka Klanů |YAOI|Kde žijí příběhy. Začni objevovat