Teď je půlnoc :D
Tahle reakce mě překvapila. "Ehm.. Aoi. To je dobrý...." Pohladil jsem ho po zádech a vydechl. "To se prostě stává no. Mám ti pomoct?" Až pak mi došlo jak to vyznělo, a tak jsem rychle přemýšlel, jak to zakecat. "Teda.. Ne že bych ti nechtěl pomoct... můžeš si v klidu na záchodě ulevit.
Zase jsem k němu zvedl hlavu a polknul.,,Nejdu..."
"Proč ne? Takhle to pro tebe bude hodně nepříjemný." Převrátil jsem se a klekl si nad něj. "Nebo chceš abych ti pomohl já?"
,,M-Možná..." uhnul jsem pohledem a polknul.
Vydechl jsem a usmál se. "S tebou ještě bude srandy." Prohodil jsem pobaveně a začal ho přes boxerky hladit.
,,Mhh..." Zaklonil jsem hlavu a pevně zavřel oči. Je to zvláštní...Ne, že by mi to vadilo.
Lehce jsem ho přes látku stiskl a skousl si ret. Je dost velký. Ještě jsem ho hladil a pak už jsem mu začal stahovat boxerky.
Pevně jsem k sobě tiskl rty a spokojeně mručel. Bylo to tak...příjemné, nechci, aby přestal.
"Mmm... Ty nejsi žádná malá rybka." Zalichotil jsem mu, když už byli boxerky dole a mě se naskytl snad ten nejúžasnější pohled. Vzrušený, nádherný a nahý Aoi. Je tak těžké zůstat v klidu. Uchopil jsem jeho erekci a začal mu honit.
,,Ahh...Goro," zavzdychal jsem a zachvěl se. Tak úžasné...
Líbilo se mi jak vzdychal mé jnéno. Mohl bych to poslouchat pořád... a tak jsem ještě zrychlil.
,,Mmmh...ah," nezmohl jsem se na slova. Cítil jsem se ...nepopsatelně úžasně. Je to jiné, než když to dělám sám...Ne, že bych si stěžoval.
Ještě stále jsem mu honil ale teď jsem si poposedl o něco dál a sehl se tak, abych jazykem opečovával jeho vrchol.
,,A -Hah!" Lehce jsem se prohnul a začal si kousat ret. Oh bože, to je úžasný.
Dával jsem si na své prácičce záležet. S přivřenýma očima jsem si vzal do pusy jeho žalud a lehce sál, zatím co o zbytek jeho délky se stále, se střídáním rychlosti, starala má ruka.
Já se zblázním. Já se prostě zblázním! Hlasitě jsem heknul a kousl se do zápěstí. Tohle...nevydržím dlouho.
"Aoi... podívej." Vydechl jsem s pohledem upřeným na ně,j a když se koukl, olízl jsem ho po celé délce a na vrcholu jazykem jemně zakroutil. Při tom jsem mu stále hleděl do očí.
Takhle rudý jsem snad nikdy nebyl. Chvíli jsem ho pozoroval a pak se se slastným stenem udělal. Bože... bože bože bože
Je úplně jako rak. To se mi líbilo a aniž bych to čekal, už mě ocáklo jeho sperma.
"Mm.. to bylo docela rychlý." Usmál jsem se a slízl si vše co jsem měl kolem rtů a na ruce.Proboha... Zavřel jsem oči a hlasitě oddechoval. ,,Goro..."
"Ano?" Zazubil jsem se a lehl si k němu. Takhle bych ho chtěl vidět častěji.
Zabořil jsem k němu obličej a trochu se schoulil. ,,Promiň..." zamumla jsem
Pejně jsem ho objal a pohladil po hlavě. "Neomlouvej se."
,,Je mi trapně," přitulil jsem se k němu a zavřel oči.
Tiše jsem se zasmál a začal ho hladit na zádech. "To vůbec nemusí. Hlavně v klidu Aoi. Jsem tady pro tebe."
,,Děkuju," usmál jsem se a políbil ho na klíční kosti. Je úžasný.
"Za nic." Broukl jsem a už se zavřenýma očima ho začal drbat.
,,Za chvíly musíme vstát...Ne, že by se mi chtělo," zavrněl jsem a zvedl k němu oči.
"Když musíme, tak holt musíme." Broukl jsem a prohrábl mu vlasy. Tak jemný.. na rozdíl od mých zanedbaných.
Sladce jsem se usmál a pak se posadil.,,Tak...já se asi obleču," podrbal jsem se za krkem a vydechl.
"To nemusíš." Uchechtl jsem se a taky se posadil.
,,Nooo budu muset," zachechtal jsem se a natáhl boxerky. Vstal jsem a ještě se protáhl.
"Tak joo." Usmál jsem se a natáhl ruku pro své oblečení. Oblékl jsem se a křupl si krk.
,,Au?" Zasmál jsem se a pak si odešel pro svoje oblečení. Dneska má být vedro, takže na kabát se vykašlu.
Jen jsem se lehce uchechtl a křupl si i na druhou stranu. Takovej zlozvyk. "Joooo teď se cítím uvolněně.... jdu se napít!" Broukl jsem a odběhl do kuchyně.
Oblékl jsem se a ještě jednou si převázal šátek na ruce. Zoufale jsem si povzdechl a šel do kuchyně. ,,Taky by ses měl oblict," zazubil jsem se.
"Však mi zbývá jen tričko." Koukl jsem na něj lehce ublíženě, ale stejně jsem se pak usmál a kopl do sebe sklenici vody na ex.
,,Všechno se počítá," zasmál jsem se a opřel se o futra. Kdybych byl svině, tak z něj tu vodu zase vytáhnu...Ale na tenhle druh žertu nejsem.
"A co za to dostanu? Já jsem rád bez trička, aspoň mě neškrtí u krku." Usmál jsem se a jak panenka na něj zamrkal.
,,Si řekni," pokrčil jsem rameny a zvedl obočí. Tomhle tempem se odsud nehnem
"Pusu!" Usmál jsem se jak malej, šel si obléct tričko a pak se vrátil. Nahnul jsem se hezky k němu a počkal si na pusiknu.
Zagebil jsem se vtiskl mu pořádný polibek. Odtáhl jsem se, usmál a odtáhl ho.,,Tak jdem."
Úchyláci! Hehe, no, měla jsem dilema, kde to utnout...Ale to nevadí, snad jste si kapitolu užili c:♥
ČTEŠ
Válka Klanů |YAOI|
FantasyRPG s Dezzinou! Omaga, Arigato :3 :D Příběh se odehrává ve dvou klanech. Vody a země. Klany mezi sebou válčí už několik desítek let...Změní se to někdy? Mezi Gorem a Aoi se to jistě změnilo. Spřátelí se, možná si až moc padnou do oka. Jenže Aoi má t...