Arkadaşlar ilk olarak 'FİNALLE İLGİLİ BAKMAK !ZoRUndAsInıZ¡' adlı bölüme bakın önce. Bu bölümü öyle okuyun. Altını çizdiğim ya da koyu renkle yazdığım yerlere dikkat edin. Teşekkürler. İyi okumalar.
Wayzz büyük, pembe bir odaya ışınlanmıştı. Etrafına bir göz gezdirdi. Oda gerçekten baya genişti ve az önce de dediğim gibi, her şey pembeydi! Wayzz'ın ciyak ciyak bağıran bir kız sesi duymasıyla kutuyu yatağa bırakıp bir yere saklanması bir oldu.
"Ugh! Benim ceketim nerede!?" İçeri sarışın bir kız girdi. Bu Chloe olmalıydı. Arkasından da kızıl saçlı, gözlüklü bir kız.
"Umm... Sanırım alt katta unuttun Chloe."
"O zaman git ve getir."
"Peki Chloe." Kızıl saçlı kız odadan çıktı. Master Fu, arı mucizesini vermek için nasıl birini seçmişti böyle? Chloe odasına göz gezdirirken yatağının üzerindeki kutuyu fark etti.
"Bu şey de ne?" dedi yatağına doğru ilerlerken. Kutuyu eline aldı ve incelemeye başladı. Elini bir süre desenlerin üzerinde gezdirdikten sonra kutuyu açtı. İçindeki tarak tokayı eline aldı.
"Hmm? Bir tarak toka mı? Aslında güzel ve... parlakmış." dedi ve aynaya doğru ilerleyip tokayı at kuruğuna taktı. O sırada tokadan sarı bir ışık yayılmaya başladı. O sarı ışıkla beraber sevimli, ponçik bir arı kwamisi ortaya çıktı. Chloe tam çığlık atacakken arı kwamisi,
"Dur! Sakin ol! Sakın bağırma. Ben bir kwamiyim seni yemem herhalde."
"K-Kwami?"
"Ben arı mucizesinin kwamisiyim Chloe. Ben senin kahramana dönüşmeni sağlıyorum. Sen de arı mucizesi sahibisin, seçilmiş kişisin."
"Seçilmiş kişi? Kahraman? Kwami? Aaay beynim yandı!"
"Bak. Zamanımız yok. Ben Ladybug ve Chat Noir'ın dönüşmesini sağlayan kwamiler gibi senin kwaminim ve onlar gibi kahramana dönüşmeni sağlıyorum. Ha bu arada, adım da Beeva. Dönüşmek için söylemen gereken sözcükler, 'Beeva, çizgiler!' özel gücünü kullanmak için söylemen gereken sözcükler de 'Kristal iğne!'. Çabuk olmalısın. Ladybug, Chat Noir ve yeni gelen diğer mucize sahipleri Hawk Moth'la savaşıyor ve yardıma ihtiyaçları var."
"Madem öyle... Beeva, çizgiler!" Chloe'nin etrafı sarı, parlak ışıklarla çevrelendi. Işık gösterisi sona erdiğinde Chloe şaşkınlık ve heyecanla aynaya bakıyordu. Maskesinin altı sarı, üstü siyahtı. Başında antenleri vardı. Kostümünde de bir takım çizgiler, arkasında da kanatları vardı. Gözleri bir arınınkine benziyordu. Tamamen mavi Elinde de çekiç gibi bir şey vardı. Ancak çekiç kısmı balkovanı gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
With Or Without The Mask: The Mask Serisi 1
Fanfic06.05.2016 ~ 16.09.2016 Chat Noir leydisini kucağına alıp arkasında üç mucize sahibiyle çıkışa doğru ilerledi. -Kim olursan ol Hawk Moth, leydime yaptıklarını yanına bırakmayacağım. Seni kendi ellerimle mezara gömeceğim. Yaptıklarını sana ödeteceğim...