Her şey dahil 4553 kelime.
"Sizden tavus kuşu mucizesini bulmanızı istiyorum."
"N-Ne? Nasıl?"
"Chat Noir'ın kimliğini biliyorsun değil mi?"
"Evet."
"Onun evinde."
"Onun evinde mi? İyi de Chat neden bir mucizeyi- Hawk Moth sakladı... İçeri nasıl gireceğim?"
"Bir yolunu bulmak zorundasın. Onlara her şeyi anlat. Chat Noir ve Hawk Moth'un kimlikleri de dahil. Mucizeyi bulduktan sonra onları buraya getir. Öğrendikleri önemli bilgileri zihinlerinden silerim."
"Peki- Bir dakika, benimkini de mi sileceksiniz?" Master cevap vermedi. "Peki." dedi ve oradan ayrıldı Ayka. Bütün yeni kızlara mesaj attı ve Alya'yla Nino'ya yaptığı gibi Eiffel Kulesi'nin önüne gelmelerini söyledi. Kısa bir süre sonra kızlar Eiffel Kulesi'ne varmıştı.
"Ne oldu Ayka? Bu kadar acil olan şey nedir?" diye sordu Hilal.
"Beni dikkatli dinleyin ve sakın aşırı tepki vermeyin. Ve bunları bir tek kişiye bile söyleyemezsiniz. Anlaştık mı?" Herkes başıyla onay verdi.
"Güzel. Şimdi, Chat Noir ve Hawk Moth'un gerçek kimliklerini biliyorum ve-"
"Oha! Nasıl ya?" dedi Lily.
"Boşver nasıl öğrendiğimi. Chat Noir Adrien, Hawk Moth da Gabriel Agreste."
"Ne?!" diye bağırdı hepsi bir ağızdan.
"İyi ki aşırı tepk, vermeyin dedim. Her neyse. Uğurböceği ve Karakedi mucizeleri gibi diğer mucizeler de dağıtıldı. Ancak iki tanesi Hawk Moth'un elinde. Kelebek broşu ve tavus kuşu broşu." Buse,
"Kaç mucize var ki?"
"Bana soru sormayın, sadece dinleyin.Hawk Moth şu anda kelebek broşunu kullanıyor. Tavus kuşu broşunu ise evde bir yerde saklıyor. Bizim o tavus kuşu broşunu almamız lazım."
"İyi de nasıl alacağız?" diye sordu Özge.
"Korumalar var. Onlara öpücük verip geçecek değiliz herhalde." dedi Rumeysanur. Kumsal,
"Birkaçımızın dikkat dağıtması gerek." Hayat,
"Daha sonra evi basacağız, oldu. Kameralar var, kameralar."
"Mucize sahiplerinden birinden yardım mı istesek?" diye ortaya bir fikir yürüttü Buse.
"Hayır. Onlar Hawk Moth'la savaşıyorlar. Yeterince problemleri var." diye cevap verdi Ayka. Daha sonra devam etti, "Pekala, plan şu..."
***
"Leydim, arkanda!" diye bağırdı Chat Noir. Ladybug hemen yere çömelip arkasındakine çelme attı. Akumalının yere kapaklanmasıyla elindeki megafonun yere düşüp kırılması bir oldu. Ladybug, megafonun içinden çıkan üç akumayı yakalayıp, iyileştirip, özgür bıraktı. O sırada duvardan bazı tıkırtılar geldi. Daha sonra duvarın küçük bir kısmı havaya uçtu. Ladybug, Chat Noir ve Hawk Moth neye uğradıklarını şaşırdı. Dumanların arasından iki silüet belirdi. Biri uçuyordu, diğeri ise yerdeydi.
"Fazla gecikmemişizdir uma- Oha..." Foxalia'nın yüzlerce akumalanmış insan görmesiyle donup kalması bir olmuştu. Ladybug yeni mucize sahiplerini görünce sevinçle el çırptı.
"Sonunda, destek geldi." dedi Chat Noir'a dönüp. Tekrar mucize sahiplerine baktığında gülen suratı asıldı. Çünkü onu görmüştü. Volpina'yı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
With Or Without The Mask: The Mask Serisi 1
Fanfiction06.05.2016 ~ 16.09.2016 Chat Noir leydisini kucağına alıp arkasında üç mucize sahibiyle çıkışa doğru ilerledi. -Kim olursan ol Hawk Moth, leydime yaptıklarını yanına bırakmayacağım. Seni kendi ellerimle mezara gömeceğim. Yaptıklarını sana ödeteceğim...