Sziasztok, drágáim! :) Kedves barátnőmmel nyitottunk egy új blogot, Dylan O'Brien fanficet! <3 Fel a kezeket, ki imádja? ;) Ha érdekel, itt olvashatjátok majd: www.naomiesnilla.blogspot.com
Egy sóhajtással tértem magamhoz, és kinyújtottam zsibbadó kezemet, ami hangos koppanással ütközött valami keménynek. Kipattant a szemem, és egyből magamhoz tértem: felültem a kocsi hátsó ülésén. A. Kocsi... Hol?!
Nevan az anyósülésen ült, talpát a műszerfalhoz nyomta, és békésen aludt. Kevésbé kényelmesen, de nyugodtan. Még mindig Karoláék háza előtt parkoltunk, és az óra negyed tízet mutatott.
– Mi a fene? – suttogtam magam elé, mialatt felmértem a terepet. Valaki megszabadított a topánkámtól, és betakart egy pléddel, ami csakis Karolához tartozhatott. Ezer közül is felismerném a csillagjait. De miért nem szóltak, hogy megérkeztünk? Fel kellett volna ébreszteniük!
Megpróbáltam csendesen kinyitni az ajtót, ám be volt zárva, a gombot pedig nem lehetett manuálisan feloldani. Ez ugye csak egy rossz vicc?
Az egyetlen módja a kijutásnak, ha felébresztem Nevant, és akkor meg is kérdezhetem, mi az ördögért töltöttük itt az éjszakát. Vagyis egy részét.
Előrehajoltam a két ülés között, de azzal a lendülettel hátra is hőköltem, mert iszonyatosan zavarba hozott a pár centis távolság, ami közöttünk állt. Vettem egy mély levegőt, és újra megpróbálkoztam a feladattal, hogy felkeltsem Nevant, és ezúttal legalább fél perccel tovább sikerült tartani a frontot. Odahajoltam, de hang nem jött ki a számon, csak néztem kisimult vonásait, kisfiús arcát, pólója alól előbukkanó bőrét.
Visszahanyatlottam hátulra. Előkotortam a mobilomat, és rácsörögtem Karolára.
– Hagyjaludniii – nyöszörögte. A tőlem telhető leghalkabban megszólaltam, és közben egész végig azt figyeltem, megrezzen-e Nevan. A Sikoly valamelyik részében láttunk egy ehhez hasonló jelenetet, nem?
– Mit keresek én itt?
– Az attól függ, hol vagy.
– A kocsijában.
– Ja, azért, mert ott aludtál. Vele.
– És mégis miért nem keltettél fel?! – sziszegtem.
– Próbáltalak, de nem reagáltál, teljesen ki voltál ütve. Mivel nem akartunk kiemelni onnan, otthagytunk.
– Úristen! – kis híján agyvérzést kaptam. – Köszönöm szépen, hogy ilyen csodás barát vagy!
– Sokkal rosszabb is történhetett volna.
– Például?
– Például, hogy elhajt valahová, egy ismeretlen terepre, és ott térsz magadhoz a kocsiban. Szerintem elég jól jártál.
– Mrrsggghhrrrg! – morogtam rá, majd kinyomtam a telefont. Egyszerre egy problémára tudtam koncentrálni, és a legfontosabb Nevan volt. A második az egyre növekedő klausztrofóbiás érzésem, és valahol a sor végén kullogott csak Karola.
Magamra öltöttem minden vitézségemet, és közelebb húzódtam. Óvatosan megérintettem Nevan karját, amitől összezsugorodott a gyomrom, de figyelmen kívül hagytam. Amikor nem reagált rá – fogalmam sincs, miért – végigsimítottam a vállán. Erre már mélyebben vette a levegőt, és lassan felém fordította a fejét. Amennyire csak lehetett, elhúzódtam, de meglehetősen nehéz dolgom akadt, mert a látómezejében próbáltam maradni.
– Szia.
– Jó reggelt.
– Ne haragudj, hogy ilyen kényelmetlen helyzetbe hoztalak – magyarázkodtam haladéktalanul. – El sem tudom hinni.
YOU ARE READING
A szentjánosbogarak éneke (befejezett)
RomanceSage élete a matematika. Mindent imád, ami egyenlet és megoldásra váró rejtvény. Anyukája és legjobb barátnője kivételével senki sem érdekli annyira, mint a számok. Köszöni szépen, jól elvan ő egyedül is. Karola élete leginkább abból áll, hogy baj...