Ha akár egy pillanatra is azt hittem, megúszhatom a meccs utáni partizást, hát valamit nagyon félreértettem. Amikor a Savannah Hurricanes mámorosan viharzott le a pályáról, és a fiúk elhaladtak a páholyunk mellett, már mindenki tudta, hogy ott vagyok. A srácoktól eljutott a hír a lányokhoz is – halvány gőzöm nincs róla egyébként, hogyan adták le a drótot. Ahogy sejtettem, Karola a barátnőosztag gyűrűjében ült, és olyan boldognak tűnt, hogy láthat, mint még soha korábban. Nemhogy kedves köszöntésre, még egy mosolyra sem futotta tőlem. Úgy haragudtam rá, ahogy apámra is anno – végtelenül.
– Annyira jó, hogy te is itt vagy – karolta át Taylor a vállamat. Sophia mosolygott rám, Karola meg úgy tűnt, mondani szeretne valamit, úgyhogy igyekeztem még felé sem nézni.
– Igyekeztem. Bár a játék elejét lekéstem.
– Az legyen a legnagyobb gond – kuncogott a szőke lány.
Amíg a fiúkra vártunk, hogy izzadságuktól meg sportfelszerelésüktől megszabadulva visszatérjenek, kimentünk a parkolóba. Az ismerős autók egymás mellett álltak, felhuppantunk Lane és Harper kocsijának motorháztetejére. Ügyeskedtem, hogy a szélén üljek, és csak Taylor legyen mellettem.
– Na és, mit csináltok ma?
Sophia felcsillanó szemmel válaszolt.
– Randizunk!
Azt hittem, megüt a guta. Ekkor esett le, hogy valójában mindenki párral érkezett, kivéve engem. Én voltam a felesleges „plusz egy fő", akit általában mindenki magasról letoj. Éreztem, hogy elfehéredek, amilyen gázos helyzetbe kerültem.
– Jaj – nyögtem fel. – Akkor felhívom anyámat, hogy jöjjön el értem. Bocs, csajok, én nem tudtam...
Megütközve néztek rám. Egyedül Karola volt az, aki a háttérben lapított – az ő arcáról elég sokat le lehetett olvasni, de rajtam kívül senki sem foglalkozott vele abban a pillanatban. Sophia találta meg a hangját, és tért a lényegre.
– Miért, te nem Nevannel vagy?
Az előbbi elfehéredésnél is tudtam fehérebbet produkálni: a többiek úgy is néztek rám, mintha kriptaszökevény lennék. Ebből rájöttek, hogy én határozottan nem vagyok Nevanel, bármit is jelentsen ez. Karola továbbra is sunyizott, és a csend mélységét már függvénytáblázatban lehetett ábrázolni. Mindez történt kábé húsz másodperc alatt, amit határozottan rekordidőnek ítéltem.
– Óh – szisszent Sophia. – Hát, ne haragudj. Én a múltkori után azt hittem...
Egyszerre szólaltunk meg Taylorral, és ez csak tovább növelte a bizarrság faktorát.
– Milyen múltkori?
– Sophia, ez nem a mi dolgunk.
Mindenki furán nézett rám, amitől konkrétan ufónak éreztem magam. Miből hagytak ki? Vagy, ami még jobb: miről nem szabadott tudnom?
– Lányok – szedtem össze minden bátorságomat, és futólag még a kínban vergődő Karolára is ránéztem. – Mi folyik itt?
Hirtelen már senki sem figyelt engem. Nem tetszett ez nekem. Nyilvánvaló volt, hogy nem vagyok teljes egészében a társaság tagja, de ekkora mindenből kihagyásra azért nem számítottam. Borzasztóan esett. Fájt az a lüktető izom a mellkasom balfelében.
– Jól van, akkor...
– Na, végre! – nevetett fel Lane a hátam mögött, és elfutott mellettem, hogy elkapja a motorháztetőről éppen leugró Sophia derekát. Mintha semmi sem történt volna, a pár magától értetődően fonódott össze egy szerelmes csókra. Másfelé kellett fordítanom a fejemet, de amilyen peches vagyok, ezzel sem jártam jól. Harper és Taylor kézfogása, valamint Karola és Austin szemérmes puszija is a szemem láttára csattant el. Ekkor, hogy megkeressem a társaság utolsó tagját, megfordultam. Nevan kábé két méterrel állt mögöttem, szürke pulcsijának kapucnija a félig vizes haját takarta. Vetett rám egy pillantást, aztán odalépett az éppen felszabadult Austinhoz, és valamiről sutyorogni kezdtek. Hát, nyugodtan kijelenthettem, hogy sosem voltam még ennyire magányos egy társaságban.
YOU ARE READING
A szentjánosbogarak éneke (befejezett)
RomanceSage élete a matematika. Mindent imád, ami egyenlet és megoldásra váró rejtvény. Anyukája és legjobb barátnője kivételével senki sem érdekli annyira, mint a számok. Köszöni szépen, jól elvan ő egyedül is. Karola élete leginkább abból áll, hogy baj...