2. Bölüm

19.7K 740 176
                                    

**** Timur ****

Bu sabah da her sabah olduğu gibi Tutku'nun üzerimde uyanmam için yaptığı o meşhur zıplaması ile uyandım. Benim gözlerimi açtığımı fark edince, sanki onun yiyecekmişim gibi yatakta kaçışmaya başladı. Onu yakalayarak kucağıma oturttum.

"Tutku bey artık bıkmadınız mı böyle uyandırmaktan? Hem baba böyle mi uyandırılır?"dedim ve onu belinden tutarak havada sanki uçuyor gibi yapmaya başladım.

" Babacım ama ben seninle oynamak istiyoyum. " dedi aşağıya inmeye çabalarken.

" Tutku kaç yaşına geldi babacım tek oynayabilirsin." ben bunları derken içeriye Hanife abla geldi.

" Ay bu bakıcı da bakmıyor bu çocuğa yazık ya. " dediğinde yeni bir bakıcı gerekeceğini anlamış oldum .

" Hanife abla sen Tutku ' yu al ben bir duş alıp yemeğe inerim . Söyle bakıcıya kovuldu yenisi gelsin. İlan falan versinler ama bu sefer düzgün bir şey olsun." dedim ve doğrularak Tutku ' yu Hanife Ablaya uzattım. " Tamam kuzum sen gir banyoya, al duşunu sen çıkmaya yemek hazır olur oğlum. " dedi. Ben de onu onaylayarak başımı salladığımda anlamış olacak ki odadan dışarıya çıktı.

Yaklaşık 1 saat 15 dakika 9 salise süre ile duş aldım ve belime havlu bağlayıp odama girdim .

Yaklaşık 1 saat 15 dakika 9 salise süre ile duş aldım ve belime havlu bağlayıp odama girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime siyah tişört ve siyah pantolon giyerek odadan çıktım. Mutfağa doğru gittiğimde mutfakta Tutku sandalyesin de yemek yiyor, Hanife abla ise kahvaltıyı hazırlıyordu.

" Hadi oğlum hazır yemek gel ye de sende dön işine gücüne. " dedi. Ben de Tutku'nun yanına geçerek tabağıma her şey den azar azar koymaya başladım, bu arada Hanife Abla da Tutku'nun yiyemediğini fark etmiş olacak ki ona yemek yediriyordu.

" Hanife Abla sen kendi yemeğini ye o kendisi yemeye çalışsın 4 yaşına girecek " dediğimde Hanife abla 'Tamam oğlum.' diyerek tabağı Tutku 'nun önüne koydu ve eline kaşığını verd .

Saat : 15 : 00

Tutku salondaki oyun alanında oyun oynuyordu ben de çalışma odamda yarınki toplantının konusunu inceliyordum . Yarın Soykan Yetiştirme Yurdu açılış partisi vardı. Bu partiyi Demir ve ben düzenliyorduk. Demir Şirketimizin ortağı ve en yakın arkadaşımdı. Ben çalışmama devam ederken, evin çalışanlarından Miray kapıyı hafif tıklatarak içeriye geldi.

" Timur beyciğimm bakıcılık için bir kız geldi sizi bekliyor. " dedi cilve yapmaya çalıştığı gayet aşikardı.
" Tamam Miray sen çık bir de bir daha bu kadar kısa giyinme. " deyince sırıttı .

" Yoksa atılırsın. " dediğimde morardı ve odadan çıktı. Ben de dosyaları bıraktım ve yeni bakıcıya bakmak için merdivenlerin başına gittim. Merdivenlerin oradayken Tutku'nun ağlama ve bağırış sesleri kulağıma ilişti, tam yanına gidecekken sesler bir anda kesildi. Ben telaşlandım ve bakıcıyı boş verip oğlumun yanına salona gittim. Oğlum Sarışın, uzun saçlı, yaklaşık 21 - 22 yaşlarında bir kızın omzunda yatıyordu.

" Tamam yakışıklım sen ne zaman istersen o zaman yersin, hem ne istersen de onu yersin kimse seni zorlayamaz." oğlum ilk defa bir kadının kucağında yatıyor hemde huzurlu bir şekilde. Beni görünce biraz korksa da istifini bozmadan Tutku'yu *Hanife Ablanın kucağına bıraktı. Hanife abla göz ucuyla beni işaret ederek ağzının kenarı ile 'Babası'dedi. Kız üzerini düzelterek bana doğru yaklaştı ve elini uzatarak;

" Merhaba ben ilan için gelmiştim" dedi. Ben de elini sıkarak ona karşılık verdim ve arkamı dönerek " Çalışma odama çıkalım " dedim.

" Tabi " dediğinde, merdivenleri çıkarken kızın arkamdan geldiğini anladım. Ona döndüğümde Tutku ' ya dil çıkararak güldüğünü fark ettiğimde bu kızın diğer bakıcılar gibi olmadığını düşündüm. Etek ve gömlek yerine, bir kot ve tişört giymişti. Odama çıkınca kapıyı arkamdan açık bırakarak yerime geçtim.

" Buyur otur ve kendini tanıt bakalım, Hangi şirket? " dediğim de gösterdiğim yere oturdu ve üzerini düzelterek anlatmaya başladı.
" Adım Çimen , Çimen Çetiner. 22 yaşında hukuk öğrencisiyim , daha doğrusu öğrencisiydim. İşe ihtiyacım olduğu için okulumu dondurdum. Herhangi bir şirket ile çalışmıyorum, ilanı gazetede gördüm ve şansımı denek istedim. " dedi aslında tecrübesiz bakıcıları almıyordum ama Tutku ile iyi anlaştıkları için onu işe alacaktım.
" Evet fazla genç duruyorsun, Neden işe ihtiyacın var?" diye sordum.
" Bu işe annemin rahatsızlığı için ihtiyacım var. " dedi kafasını olabildiğince önüne eğerek.
" Ne rahatsızlığı var annenin? " diye sorduğumda kafasını kaldırarak bana baktı.
" Aslında bir an önce tedaviye başlaması gereken Meme Kanseri rahatsızlığı var." dedi yüzü asılmıştı bunu derken.
" Ne kadar gerekiyor bu tedavi için?"
" 30 bin gerekli " dedi hatırlamaya çalıştığını belli eden sesi ile.
" İlk olarak işe alındığını söyleyeyim, annenin hastalığına gelirsek Şirkete ait özel hastanemiz var orada annene yardımcı olabiliriz siz de isterseniz. Maaşından keserek bu ücreti ödeyebilirsin. Burada yatılı kalacağın ilanda yazıyordu zaten. " dedim.
" Çok teşekkür ederim patron ama annem evde tek başına kalamaz . İlaç saatlerini unutur. Ben yatılı olduğunu bilmiyordum. " dedi üzgün olduğu anlaşılan hali ile.

" İlk olarak bana patron değil Timur Bey diyebilirsin. İkincisi Hanife Ablanın kardeşi bakar ona zaten iş arıyordu. Ücret konusunu da ben hallederim sen anneni merak etme sen oğlumun yani Tutku Tarçın 'nın başından ayrılmayacaksın ona bir şey olursa neler olacağını inan bilmek bile istemezsin." dedim
" Tamam Timur bey ben çok teşekkür ederim her şey için . Ben eşyalarımı almak ve anneme haber vermek için evime gidebilir miyim peki? " dedi ayağa kalkarak.

" Gidebilirsin ama çabuk gelmen gerekiyor Tutku'nun uyku saati yaklaşıyor. Çıkarken Hanife Ablaya numaranı ve adresini verirsen konuştuğumuz olay ile ilgili yardımcı olmuş oluruz." dediğimde kafasını salladı ve odadan çıktı.

Oyun şimdi başlıyordu. Ben asla oyun kaybetmem ve kuralları kendim koyarım. Ben Timur Soykan bu oyun bir çift çimen göz ile başladı yıllar önce. Şimdi ise bu oyunun finali başlıyor .

Sizce nasıldı ?

WhatsApp grubu açmaya karar verdim(tekrardan). Daha önceden açıldı ve gerçekten sıkı dostluklar ortaya çıktı. Şu evlerimizde tıkılı kaldığımız süreçte bir arada ve yeni dostluklar kurmayı hedefleyen herkesi bekliyorum.Yaş yada cinsiyet ayrımı yok.

Gelmek isteyen özelden isim ve telefon numarası yollasın!!!!!


Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin