3.Bölüm

19.8K 626 147
                                    

--Çimen --

İşe alınmıştım bunun yanında annem hemen hastaneye kaldırılacak ve tedaviye başlanacaktı . Patronum bana maaşımdan keserek bu tedaviyi hemen yapabileceğini söylediğinde çok mutlu olmuştum .

Akşam anneme bunu söyleyince o da çok sevinmişti ama Onunla kalamayacağımı duyunca üzülse de belli etmemeye çabaladı .

Sabah yeni iş odamın camından giren güneş amcanın ışıkları ile açtım gözlerimi . Bu gün ilk iş günüm olduğu için erken kalkıp kendimi belli etmem lazım dimi ?

" di canım di de sence de Timur çok tatlı değil mi ya " lan ne oluyor

" sen kimsin ya "

" mal ben senin iç sesin akıllı "

" Ay Ay yaşasın artık benim de bir iç sesim var eskiden çok kıskanıyordum böyle kitaplarda okuyordum benim iç sesim olarak artık sen varsın . Ben senin adını Abizittin koyuyorum artık "

" Lan ben kızım akılsız "

" Bana ne beni oyalama işim var tanıştığımız iyi oldu Abizittin "

Ben bunları konuşurken yan odadan yani Tutku ' nun odasından biraz gürültü geldi . Ben de hemen odam dan çıkıp yan odaya girdim . Tutku yatağında oturmuş elindeki oyuncak maymunu parçalamaya çabalıyordu .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( Tutku Tarçın Soykan )

Sarı saçları terden yapışmış galiba biraz fazla uğraşmış o oyuncakla

" Ne oldu bakalım ne istiyorsun oyuncaktan " dedim elinden alırken .

" Buna bana babamın arkadaşı aldı hiç sevmiyorum . Bu oyuncak da onun gibi aynı çirkin oyuncak . " dedi ve elimden almaya çabaladı .

" Tamam o zaman şöyle yapıyoruz önce bi güzel yemek yiyoruz sonra ise gelip şu oyuncağı parçalıyoruz . Anlaştık mı ? " dedim yere çömelerek .

"Anlaştık " dedi ve gelip elimden tutarak beni odadan dışarıya çıkardı . Mutfağa gideceğimizi anlayınca Onu kucağıma alarak Mutfağa doğru ilerledim . Timur beyde oradaydı .

" Ben acıktım bakıcı bu gün diğer işçiler izinli sen hazırlayacaksın sofrayı . Bu arada akşama doğru arkadaşım Tutku ' yu görmeye gelecek sen de bir arkadaşını çağıra bilirsin ama tutkuyu ihmal etmeyeceksin" dedi ve salona geçti .

Ben de Tutku' yu çocuk sandalyesine koydum ve eline telefonumu verdim . Ben de yemek yapmaya başladım . Acaba ne yapmalıyım ??? Buldum . Krep , patates ve limonata yapmaya karar verdim .

🍥🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍥

Kahvaltı yaptıktan sonra Timur Bey ve Tutku maç izliyorlardı ben de bunu fırsat bilip akşam için Simay ' ı aradım ne de olsa Patron izin vermişti ...

" Günaydın Simay "
"Günaydın canım "
" Ne yapıyorsun ?"
"İyiyim ben de seni arayacaktım akşam babam yine birilerini davet etmiş eve akşam için bir planın yoksa gezelim mi ? " dedi görmesem de eminim ki gözlerini kapatıp dudaklarını büzmüştür .
" Ben de onu söyleyecektim . Şimdi bize gelsene Timur bey bir arkadaşın gelebilir dedi ..
"O nasıl patron acaba ? Tamam neyse sen adresi mesaj at ben gelirim " dedi
" Boş boş konuşma kız , tamam yollarım "
"Bay bay kuşum " dedi ve kjapattı

Aşağıya indim salona girdim de Timur Beyin arkadaşı olduğunu düşündüğüm genç yeni gelmiş gibi gözüküyordu çünkü daha ceketi üzerindeydi . 💃

" Hoş geldiniz " dediğimde bana döndü biraz sakallı ve çok gençti belli ki .

" Demir bu Tutku' nun yeni bakıcı Çimen "

Demir " Selam ... Selam da bu kız baya bir afet be abi ...😎 "

" Abi kız mosmor oldu ayıp oluyor " dedi sırtına vurarak .

" Timur Bey siz içeriye geçin ben size içecek bir şeyler getireyim ." dedim .

" Tamam arkadaşın gelince siz de gelin de bir şeyler yaparız " dedi ve içeriye geçtiler .

👯 Simay Derin 👯

Kimseyi kırmamak için verdiğin ...
Onca mücadeleden sonra bile ...
Hala vefasızlık ve nankörlük görüyorsan ...
Yanlış insanlara değer veriyorsun demektir ...
Unutma ......
Fazla değer , başını yere eğer ...

Ne güzel de anlatmış değil mi ? Kimseye fazla değer verme , elbet bu değer sana ceza olarak geri döner ... benim de hayatım da böyle kime değer verirsem bir kazık atıyor , ama bir tek verdiğim değeri bana sevgi olarak Çimen oluyor ...

Şu anda Çimen ' in verdiği adrese geldim . Ev saray mübarek bu ne be aslanım ?

= ona ev veya saray denmez
= Ne denir ?
= Ona saray BEY denir ...
= Bu espriden sonra intihar etmeye karar verdim .

Artık bu akıllı iç sesi dövmek istemediğimi için hemen evin kapısının önüne geldim . Zili çaldım , yanlış anlamayın zili yerinden sökmedim sadece bastım . Kapıyı Çimen açtı .

" Selamlar kuşum " dedim
" Selamlar çırpı bacak hadi içeriye geçelim Timur Beyin arkadaşı da geldi çoktan " dedi
" tamam " dedim ve içeriye yani salona geçtik .

Ben " yine mi sen ? "

Demir " yine mi sen ? "

-Geçmiş-

Çimen aradıktan hemen sonra üstümü giyindim ve çıktım . Arabama binerek Hemen Çimen ' in verdiği adrese doğru sürmeye başladım .

Yolda kırmızı ışık yandı ben durunca yanımda siyah üstü açık bir araba durdu . Yalnız iki oğlan da taş yani biri siyah saç siyah göz .😍 diğeri ise mavi sarı bir şey işte ama siyahlı iyiymiş .


" Yavrum sen ne kadar güzelsin bu gece gelesne be güzellik " Seslenen sarışın olandı Allah Allah kimse beni tutamaz .
" Sen bekle ben geliyorum " dedim bir dakika işareti yaparak .

Hemen arabanın yan koltuktaki levyeyi aldım ve arabadan indim . Oğlanın arabasının yanına gittim ve oğlanın boğazını tuttum sarışın olan şöför koltuğunun yanındaydı . Levyeyi boğazına yaklaştırdım , siyah saçlı olan hafiften gülüyordu .

" Lan sen kimsin lan ? Sen kimsin de bana bu gece gel diyorsun ? Bu gece senin cenazenin çıkmasını istemiyorsan defol . " dedim . Bıraktığımda öksürmeye başladı ve siyah saçlı olan hemen arabayı sürdü .

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin