( 21 ) Sa - na - ne ?

3.2K 123 50
                                    

Yeni bölüm sonunda geldi . Sizlere iyi okumalar . . .

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuzdur .

Bundan sonra bölümlere yapılan ilk 5 yorumu yapana bölüm itafı olacak <3

Arkadaşlar bakın bölüm istediğinizi biliyorum ve bu beni çok mutlu ediyor ama benim de sınavlarım ve ailevi sorunlarım var kendi hastalıklarım . Annem babam falan yani bazen bölüm gelmiyor evet bu konuda hepinizden çok çok özür diliyorum . İnşallah beni anlıyorsunuzdur . Bir de bu aralar internet sorunu falan oldu o yüzden gelmedi . Şimdi yorumlara kaç kelime istiyorsanız yazın en çok ne istenirse söz o kadar yazacağım hatta ekran görüntüsü atacağım . Bu da benden özür hediyesi gibi bir şey olsun . Sizi seviyorum ve bundan sonra 2000 kelimeden az bölüm olmayacak .

Evet bölüm bu hafta gelmesi çünkü baya sınavın var dı . Neyse merak etmeyin Yarın da bölüm gelecek . Sizi seviyorum bay bay .

% % % % % % % % % % & % % % % % % % % % %

bir bitmedi be şarkı Timur çoktan bitirmiş bana bakıyordu .

Oturdum ellerimle sana kek yaptım
Üzüldüğün belli çok beni görünce
Elimde kekimle sana gelince
Bir de ağlayıp itiraf edince
Abarttın; beni melek yaptın

Bitti hem şarkı da bitti . 10 dakikalık ( ki bu kadar kısa sürmez bence ) pişirme macerasından sonra kek de pişmişti ve masaya 2 tabak ve 2 tanede bardak koydum . Yanlarına da çatal ve bıçakları koydum .

Ben " Yemek . Yani kek hazır Timur gel de yiyelim . " dedim ve ben de masaya oturarak kekimi yemeye ve limonatamı içmeye başladım .

% % % % % % % % % % Bu Bölüm de SARPIK dan olsun  % % % % % % % % % %

Ne demiş Kahraman Tazeoğlu :

Aşk çay,

karşılığı şeker,

tiryakiler çayı şekersiz içer.

Ve kıyısızlar karşılıksız sever.

Karşılıksız sevmek, sahip olunmadan sahip olmaktır bir ha­yale. Karşılıklı olmalıdır bu karşılıksızlık. Karşılıksız sevmek, yanında olmasına gerek duymamaktır. Yanında olmadan, yanındalığıyla senin sevgine karşılık vermesini istemeden sev­mektir. Seni seviyorum cümlesine karşılık beklememektir. Bu bir soru cümlesi değildir çünkü. Karşılıksız sevmişsen, bu sorunun cevabı da seni ilgilendirmiyor demektir. O karşılık, bir kelime israfıdır o zaman. Aşk kelimeleri israf için değil, hediye etmek içindir. Ne olmak, ne de ölmektir.

Kendini hiçe saymaktır. "Benim ol" diye başlayan cüm­lelerini öbek öbek yutmaktır. Karşılıksız sevmekten hasret­ler çıkartmaktır. Ve hasret aşkın anadilidir. Hep karşı kıyıda kalmak, yine de kadere isyan etmemektir karşılıksız sevmek. Sevdiğinin gözlerine her sabah sandalla açılmak, dümeni unutmak, kürekleri denize atmak, o gözlerin başkasına baktı­ğını bilmek, yine de o gözler için her sabah yeniden ummana açılmaktır... Zaten zaman denen dalga, vuracaktır seni kendi kıyısızlığına.

Beklentisizliktir karşılıksız sevmek. Yenilmektir bile bile... Ve keyfini sürmektir bu yenilginin. Hiçbir zaman karşılıksız sevdiğini söylemeyeceksin ona... Susacaksın... Söylediğin an karşdık beklemek olur, bu bilesin... Yoksa seninle gurur duyar ama başkasını sever. Böyle bir aşkın karşılığı acı değil, hüzün olmalıdır. Çünkü acı geçer, hüzün kalır. Karşılığını kendi ru­hunla ödediğin bir şarkıdır o.

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin