6.Bölüm

12K 465 56
                                    

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

Sabah güneş amcanın bana ışığı ile selam vermesi ile uyandım gün ışıklarının o güzel eşsiz ışıkları penceremden içeriye sızıyordu . Hemen yatağımdan kalktım ve banyoya giyerek rutin işlerimi hallettim . 

Üzerimi giyindim ve hızlı bir şekilde aşağıya indim . Aşağıya inince daha kimse yoktu ben de yemek hazırlamaya karar verdim . Patates , krep ve melemen yapmaya karar verdim . Eve ilk geldiğim gün Tutku' nun sevdiği yemekler olarak bunları öğrenmiştim . 

Dolapta hazır dilimlenmiş patates vardı . Geçen gün meyve alacağım zaman görmüştüm . Dolabı açıp patetesi aldım . ve yapmaya başladım ( şimdi hem anlatmaya üşendim hem de yazsam okumazsın di mi ? ) yemek yerken şarkı söylemeye başladım ..

Ben şarkıyı söylerken tatlı ve yumuşak bir ses bana eşlik etmeye başladım

arkama bakınca bana eşlik eden kişinin Tutku olduğunu gördüm ... ( siz akıllılar Timur bekliyordunuz de mi sizi gidi sizi . )

" O o bizim beyaz atlı prens uyanmış koş yüzünü yıka ve babanı uyandır bakalım " dedim zaten yemekler bitmek üzereydi . Sadece menemenin  olması kalmıştı . Krepleri de masaya koyduktan sonra Tutku ' ya döndüm .

" Ben elimi yüzümü yıkayım çimen abla sen uyandır babamı ben uyandırırsam sonrada bana çok kızıyorlar ya .  " dedi dudağını sarkıtarak ben  dayanamadım " tamam hadi koş banyo ya ben kaldırırım babanı. " dedim ve menemeni kenardaki kaşıkla devam ettim .

-------------------

Yemek hazırlamam bitince geri geri gittim ve yaptığım esere baktım , abi kesin aşçı olmalıyım böyle güzellik olamaz ya . Ya da buldum  kesin yarışmalara girmeliyim kesin .

lan abartma altı üstü bir yemek yaptın egoist

Tamam ya of ben şunları uyandırayım

İç sesim ile konuşmam bitince Timur Beyi uyandırmaya gitmeye karar verdim . Yavaşça yukarıya çıkıp Timur Beyin odasının önüne geldim ve kapıyı tık tıklamaya başladım . Ama içeriden hiç ses gelmedi ben de kapıyı yavaşça aralayıp kafamı sokarak içeriye baktım .

Timur Bey  yatakta yüz üstü uzanmış ve üstü çıplak belinin oraya kadar da yorgan ile kapalıydı . Odanın içine girdim ve yatağa doğru ilerlemeye başladım . Saçları dağılmış şekilde uyuyordu .

' insan uyurken biraz sert olur ya bunun surat çok ponçik ya ... '

' iç ses bir tanem ses kes lan . Ya bir rahat ver ' dedim tabi ki içimden diyorum

' tamam be '

Biz işimize dönelim değil mi ? Uyandıralım bakalım Allah yardımcımız olsun . 

" Timur bey  yemek hazır . " dedim seslenerek .

" Timur bey yemek . " dedim bu sefer daha sert olan sesimle .

" Timur bey " dedim ve bir iki dakika dürtükledim ama hala ses seda yoktu . Tam vazgeçtim gidiyordum  nasılsa uyanınca yer o da . Bir anda kolumdan çekti ve altına aldı . Göz göze gelince bir anda şaşırdı ve gözlerini kapatıp açtı . Yine inanmadığını göstererek bu sefer tek eliyle gözlerini ovuşturdu .

 " Senin burada ne işin var ? " diye sorunca biraz şaşırdım . Keyif çatıyorum lan sanki .

" Şey ... Ben ... Yemek ... Evet ben seni yemek için çağıracaktım . O yüzden buraya yani odana geldim .  " dedim lan ben kekeledim mi ? geri sar sar ... evet ke - ke - le - dim .

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin