Sevgili 40 yıl sonraki ben

2.8K 135 48
                                    

Yeni bölüm sonunda geldi . Sizlere iyi okumalar . . .

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuzdur .

Bundan sonra bölümlere yapılan ilk 5 yorumu yapana bölüm itafı olacak <3

Arkadaşlar bakın bölüm istediğinizi biliyorum ve bu beni çok mutlu ediyor ama benim de sınavlarım ve ailevi sorunlarım var kendi hastalıklarım . Annem babam falan yani bazen bölüm gelmiyor evet bu konuda hepinizden çok çok özür diliyorum . İnşallah beni anlıyorsunuzdur . Bir de bu aralar internet sorunu falan oldu o yüzden gelmedi . Şimdi yorumlara kaç kelime istiyorsanız yazın en çok ne istenirse söz o kadar yazacağım hatta ekran görüntüsü atacağım . Bu da benden özür hediyesi gibi bir şey olsun . Sizi seviyorum ve bundan sonra 1500 kelimeden az bölüm olmayacak .

Evet bölüm bu hafta gelmesi çünkü baya sınavın var dı . Neyse merak etmeyin Yarın da bölüm gelecek . Sizi seviyorum bay bay .

% % % % % % % % % % & % % % % % % % % % %

Umarım sana beni hatırlatır, boynunda izi kalan o yabancı­ların bıraktığı her öpüş. Sana bir ihanet borcum var şimdi. Sen onu alacaklarımdan düş.

Solundan geri döndüm katilim! Ve iyiyim. Gürültülerine sessizliğimi bırakarak yeni aşklara yelken açıyorum. Her yeni başlangıç biraz daha kolay, biraz daha eksiktir bir öncekinden, biliyorum. Sensiz yaşayabildiğime inciniyorum... Bir de...

Aşka...
Sevmeye...
Yenilmeye...
Müsaitim, gelme!

% % % % % % % % % % & % % % % % % % % % %

Ben " Hadi gelecek de ki kendimize mektup yazalım . " dedim içimdeki heyecanla 

Timur " Saçmalama Bakıcı çocuk muyuz biz ? " 

Demir " Bana uyar abi . " dedi Demir 

Simay " Evet ya çok iyi fikir bence " 

Tutku " Evet ya baba şen de gel . Cok güşel fikiy " dedi ellerini çırparak . 

Timur " Tamam tamam . Hadi kalem kağıt getirin de yazalım " dedi bana bakarak 

Ben " Tamam dır ben hemen getiriyorum . " dedim ve minderden kalkarak çadırım dan 4 tane kağıt 3 kalem ve 1 de boya seti alarak onların yanına gittim . Siz şimdi bilmiyorsunuz de mi . Timur ve Demir beni ve Simay ' ı kampa getirdiler. Ben de Tutku da gelsin diyip onu da getirdim . 

Ben " Bu kağıtlar . Kimse kimseye bakmayacak ve saklayacak . " dedim ve kağıtları dağıtarak yerime oturdum ve ben de diğerleri gibi yazmaya başladım . 

KAĞITLAR 

TİMUR

Öncelikle bu mektubu bu yılda bulabildiysen ve şu an sapasağam bir şekilde okuyabiliyorsan çok akıllıca saklamışsın demektir . Şimdi sana söyleyeceklerimi dikkatle oku . Senin hayalin şu an burada olmak mıydı ? .hayat nasıl gidiyor ?

Sana benden ilk soru . Küçüklük aşkın ile evlene bildin mi ? Peki o sana aşık oldu mu ? Eğer sana aşık olduysa şuanda senden mutlusu yok bu hayatta . O hala kısa giyiniyor mu ? vallaha ağzını burnunu kır ona bakan itlerin . Benden sana destek tam .

Biraz da iş hayatına bakalım istersen . Şirketin , Hastanelerin , rastorantların ya da barların hala elinde sapa sağlam duruyor mu ? hala o herkesin imrendiği Soykan holdingin aynı durumda mı ? yoksa gelişti mi ?

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin