Luanapark

2.2K 126 69
                                    

Yeni bölüm sonunda geldi . Sizlere iyi okumalar . . . .

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

Kuzularım Soykan ailesinde o kadar kişi varken neden whatsap gurubuna katılım bu kadar az . Ben sizinle tanışmak ve kaynaşmak isterken siz niye guruba gelmiyorsunuz . Gurupta kitap harici konuşmalar da var . Eminim ki çok kişi olursak en iyi arkadaşlıklar bile çıka bilir aramızdan . Sizde gelin ve sizinle de tanışalım .Arkadaşlar WhatsApp grubumuz sahur da da tam gaz konuşmaya devam edecek . Sizleri de tanışmaya konuşmaya ve kaynaşmaya davet ediyorum . Sizi çok seviyorum ve sizinle tanışmak istiyorum .

Eğer 30 kişiyi geçerse grup da çekiliş yapacağım . Kazanan kişi OTB ve Egk da yani hangisini okuyorsa istediği kitabımda bir bölümü o yazacak . Ben neredeyse hiç bir değişiklik yapmayacağım tamamen onun fikirleri olacak

inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuz dur . . .

İntagram hesabımızı takip etmeyi unutmayın : Adı : catlak_tayfam

Arkadaşlar bundan sonra her bölümün altına " Diğer Bölümde Ne Olacak " diye bir soru soracağım ve benim kurguma en yakın kurguyu yapana bölüm ithafı ve istediği bir şeyi yapacağım .

% % % % & % % % 

Ben bu oğlanı döverim . Etini kemiğini bulamazlar . Piç herif ya . İdil bununla nasıl sevgili oldu ona inanamıyorum . Birisi 2 kere kapıyı tık tıklayınca dosyaları kapattım ve

Ben " Gel . " dedim . Hamit içeriye girince

Hamit " Abi bir kız geldi seninle konuşmak istiyorlar . Holding ile ilgili . "

Ben " kim miş kimlerden miş oğlum taksit taksit söyleme sene . "

Hamit " Arsel Holdingin varisleri abi 1 kız 2 erkek "

Neeeee ARSEL mi dedi o ? ? ? ?

% % % Hadi Başlayalım % % %

Timur " Bekle o zaman . " dedi ve kafasının dünkü gibi tekrar boynuma koydu ve derin derin nefesler almaya başladı .

Ben " Timur ne yapıyorsun ya çekilsene üstümden " dedim onu itmeye çalışarak .

Timur " Biraz dur da nefes alıyım be kızım " dedi daha derin nefes alırken

Ben " Timur . Ben senin çalışanın ım ve sen de benim patronum sun " dedim biraz daha nefes aldıktan sonra

Timur " Doğru ama . Unutma sen benim KÜÇÜKLÜK .......................... "  tam sonunu getirecekti ki içeriye Tutku girdi . Ben de hemen Timur ' u  üzerim den itip ayağa kalktım . 

Tutku " Baba ya ..... söz vermiştin bu gün beni lunaparka götürecektin . " dcedi yanımıza gelip yatağa atlayarak . 

Timur " Götüreceğim paşam da önce yemek yiyelim de mi ? " diye sordu . 

Tutku " O zaman ne bekliyorsunuz baba ya hemen gidip yiyelim " dedi 

Timur gülümsedikten sonra " Siz inin paşam ben hemen geliyorum " dedi . Timur benim elimi tuttu ve beni sürükleyerek 

" Hadi sene Çimen Aşkım biz yemeğimize inelim " dedi ben de gülümseyerek onu takip etmeye başladım . 

% % % Luanaparka varınca % % %

Tutku " Baba çarpışan arabalar da binecek miyiz ? "  diye bir soru yöneltti . 

Timur " Bineceğiz oğlum " diyerek Tutku ' yu onayladı . 

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin