Yeni bir bölüm ile karşınızdayım.
Sizlere iyi okumalar dilerim
bu bölümü internet ile okuyun çok medya var
****************
Ben " onu biraz daha gitir, getir tam oraya "
Nurullah " buraya mı abla.? "
Ben "Evet evet tam oraya koy" Nurullah " Abla sahne böyle oldumu ?"
Ben "Oldu, oldu çok güzel oldu. Sen şimdi git masaları düzelt " dedim o da kafasıyla onaylayarak masalara doğru ilerledi.Siz şu anda ne yaptığımı düşünüyorsunuz demi? Ulaş'ın gelişini kutlamak için bir parti düzenliyorum. Pardon düzenlemeye çalışıyorum ama Simay hanım Ulaş'ı görür görmez üzerine atladı ve parti için kıyafet almaya giderken onu da yanında sürükledi. Birde benim bu gün annemin ameliyatı var. Ben nasıl gideceğim ya? Ben bunları düşünürken arkadan bir korna sesi geldi. Arkadan Simay
"B iş z Cennet sultan'ın ameliyatını unutacak kadar bitmedik"
ben "Ne yani siz alışveriş için gitmediniz mi? "
Ulaş " Simay dayanır mı? Tabii gitti ama erken bitirdik"
Ben" Hadi o zaman geç kalmayalım yolda annemi de alalım
Ulaş "Atla bebek "dedi ve piç smayl yaptı. Ben de arabaya binince annemi almaya gittik.Simay Bu parti hem Ulaş'ın gelişini Hem de annemin hastalığından kurtulmasını kutlayacağız
2 saat 58 dakika 59 saniye sonraAnnem Ameliyattan çıkalı 3 dakika falan oldu. Annemin Ameliyatı başarılı geçmişte bir hafta daha hastanede kalacak yanında da teyzem kalacak. Allah sizi bildiği için beklememi istedi beni yolladı.
Eve geldiğimde Tutkun odasına çıkıp Onun için kıyafet bakmaya başladım. Dolanında bir takım elbise vardı Siyah mavi ve beyaz vardı benim Dikkatimi en çok beyaz ve sarı düğmeleri olan çekti. hem dikkat çekici hemde çok tatlıydı .
tutkunun takımını yatağına koydum ve kendi odama giderek kıyafet bakmaya başladım .
simay ve deniz ile aldığım kıyafetlerden birini giyecektim .
1 . elbise : toz peembe bir elbiseydi . Önü kısa arkası uzun ve arkasındaki uzunlukta elbisesi ile aynı renkte olan çok hafif tüyler vardı . Bu onun daha güzel ve dikkat çekici olmasını sağlıyordu .
2 . elbise : siyah önü uzun arkası kısa olan bir elbiseydi . Uzun kısmının içi kar beyazı gibi ve yuvarlak tarzı bir model di . Çok asil ve hoş duruyor .
3 . elbise : Beyaz renkte üst tarafı dantel gibi tül ile kaplıydı . Etek kısmı da düz bir şekilde bileklere kadardı ve diz kapağının üzerine kadar da yırtmaçı vardı . bu onu daha güzel hale getiriyordu .
4 . elbise : Siyah ve ten renginden oluşuyordu . Dize kadar eteği var ve üst kısmı ten renginin üzerine siyah süs şeklinde işlemeler vardı . Çok güzel duruyordu .
5 . elbise : siyah ve çok açık bir pembenin birleşimi ile çok asil duran bir elbiseydi . dizlere kadar gelen elbisenin üzerine dantel gibi pembeler ile doluydu bu pembeler onun daha güzel ve asil durduruyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)
ChickLitAşk her zaman tesadüfler ile bizi bulur ve esareti altına alır sanırdım ama bu sefer öyle olmadığını hayat bana gösterdi. Aslında bu gerçeği bana hayat yerine sarı prensimin babası sandığım dergi kapaklarından fırlamış kadar mankenimsi bir adam göst...