/ 14 / Sevgilim

4.9K 253 77
                                    

Herkese tekrardan merhaba arkadaşlar . yeni bir bölüm ile karşınızdayım .

whatsapp gurubuna katılmak isteyen adını ve numarasını mesaj olarak atsın lütfen . Bölüm ve kitap bilgileri orada paylaşılacak .

iyi okumalar hepinize benim Soykan Ailem 

%%%%%%%%&%%%%%%%%

Ben " Ben her zaman alışverişe gelince arabanın içine binerdim . Sen niye binmiyorsun bakıyım ? " dedim

Tutku " Babam hiç bindirmedi ki " dedi Timur ' a bakarak

Ben " Ama Şimdi ben bindirmek istiyorum hadi bakalım "dedim ve onu kucağıma alıp Arabanın içine koydum .

Tutku " Yaşasın sonunda alışverişe başlıyoruz . Baba Oyuncak alabilir miyiz ? " diye sordu Timur ' a bakarak

Timur " Alırız oğlum hangisinden istersen alırız " dedi hafifçe gülümseyerek

Hadi bakalım başlayalım şu alış verişe Bakalım neler alacağız

%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%%

Ben " ona ne gerek var "

Timur " o da nimet alalım bence "

Ben " Ya nimet diye yemeyeceğimiz şeyi mi alacağız ? "

Timur " Belki ben yerim nereden biliyorsun küçük bakıcı ? ",

Ben " Bir : ben küçük değilim . İki : Sen ne zamandan beri Durian yiyorsun ? "

Timur "  Tabi küçüksün daha sevgilin bile yok küçük bakıcı . Hem denemek istiyorum o meyveyi"

Ben " Sen nereden biliyorsun sevgilim olmadığını "  ve doğru tahmin yok ama ona diyecek göt olmadığı için .

Timur " Ya adı neymiş bakalım küçük bakıcı ? "

Ben " benim bildiğim patronlar işçilerinin özel hayatına girmezler " dedi onu göt etmeye çalışarak ama

Timur " Sen benim oğlumun bakıcısısın . Senin nasıl tipler ile takıldığını bilmem gerekiyor . "  ve göt olan kişi ben olurum .

Ben " tamam istersen bu akşamki yemeğe davet edeyim hem siz de tanışırsınız ? "  dedim hangi cesaret ile dedim ben  bunu . Allah beni alsın . Lan ben niye olmayan sevgilimi akşam yemeğe çağırıyorum ki . Of aptal ben aptal ben .

Timur " Tamam olur istersen alış - veriş bitti gidelim saat 20 : 00 gibi gelsin . saat 17 : 00 zaten " dedi .  

Ben " Tabi işi yoksa gelir " dedim ben 2 saat de kimi bulucağım ya .

%%%%%%%%%1 saat sonra ( eve gelince )%%%%%%%%%%

Eve daha yeni geldim. Tutku Arabada uyuya kaldığı için Timur onu odasına çıkardı . Ve kendisi de işim var  20 : 00 da gelirim diyerek evden gitti . Ben  şu anda  nasıl sevgili bulacağımı düşünüyorum .  biraz telefondaki numaralara bakıyım .

Mehmet =  lan bu çok tipsiz bu olmaz 

Sarp = bu kimdi ya ? ben niye hatırlamıyom .

Ege = lan ege geçen sene bizim İrem ile evlendi o olmaz .

Tekin = Tekin ile kavgalı ayrıldı o da olmaz .

Tunç = Sen ? Sen hiç olmasın . O tip ne lan

Selim =  of sen niye Ankara da oturuyorsun ki ?

Araf = Aha ben o kadar kişiyi aradım kardeşimi unuttum bu kesin yardım eder . 

Ve Çimen arar ...

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin