Evet uzun bir aradan sonra yeni bir bölüm ile karşınızdayım
WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .
inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuz dur . . .
" DÜN BU ÇEKİLİŞİ GERÇEKLEŞTİRDİM . SAAT 15 : 36 GİBİ WhatsApp grubunda yaptım . katılanlar arasında 2 kişi seçildi . BU İKİ KİŞİDEN 1 . SUDENAZ EGK YI BENİMLE YAZACAKTI 2 . ELİF OTB Yİ YAZACAKTIK . OTB NIN ÖZEL OLAN BU BÖLÜMÜNÜ ELİF İLE YAZDIM . KENDİSİ GERÇEKTEN ÇOK MUTLU OLDU VE BANA ÇOK YARDIM EDEREK ÇOK ÇABA SARF ETTİ . HEPİNİZİ BEKLİYORUM GURUBA VE ÇATLAK TAYFAM GURUBU SİZLERİ TANIŞMAYA ÇAĞIRIYOR . "
% % % GEÇEN BÖLÜM % % %
Can " Çimen ; İster güneyden gelen karayel, ister kuzeyden gelen poyraz ol, dilersen beni tümden ıslatan sağanaklar ol, güneşinle yanıp, serinliğine bırakayım kendimi, denizinde. Umut ol bana, her şey çok güzel olacak de. Sımsıkı sar üşütmem seni de, çocuklarımız olacak bize benzeyecekler de. Evlen benimle. " dedi . Oha ben şimdi evlenme teklifi mi adlım ?
Lan 1 saat önce evleneceksin deseler polisi arar ihbar ederdim deli var diye ( Evet ben yazarınız olarak bunu yapardım . :D ) .
Ben " Evet ... Evet ölüm bile olsa ucunda EVET " dedim ona sarılarak sevinçten ağlamaya başladım .
Can " Seni sevi güzelim " dedi .
Ben " Seni seviyorum yakışıklım . " dedim .
% % % YAZARDAN % % %
İnişleri çıkışları var hayatımın . İnsan bir ömre neler sığdırabiliyor böyle ! Aldatılmak , kandırılmak ve terk edilmek ne ağır şeylerdir şu hayatta . Kalbine ağır gelen ne yükler omuzluyormuşum güçsüzlüğüme inat. Kimse bilmiyor yanında yürüdüğüm yoldaşım dediğim , dostum dediğim , kardeşim dediğim insanların küçük yüreğine neler biriktirdiğini , neyle mücadele ettiğimi...
Sadece yan yanalar o kadar . İnsan... İşte... Hepi topu bu kadar masum sandığımız o canlılar. İnsan... İşte... Hepi topu bu kadar vefalı sandığımız o salak canlılar . Aynıyız. Koca bir ömür geçiyor ve bizler, evet bizler birbirimizi anlamadan veda ediyoruz sevdiklerimize . Tıpkı bizim Can ' ın Çimen ' e atttığı o son kazık .
Sizler şu an ne ayrılığı diyorsunuz ? Evlenme teklifi etmişti Can .... Birazdan size kendi ellerimle o anı da yazacağım ama biraz şu inanların çilesinden bahsedeyim . Sen kaç kere aldatıldın . Evet yaşın küçük belki de benim gibi hiç sevgilin olmadı . Arkadaşından da bir kazık yedin elbet . Bunu bize anlatmak rahatlamak ister misin ? Söz aramızda kalacak ben sizin derlerinizi dinlerim ?
Lakin izi kalıyor her uğurladığımızın . Gerek yürekte , gerekse zihinde . Unutmak kolay değil . Sadece içimizdeki sesi susturmada ustalaştık o kadar be . Ve bir de yaşadıklarımızın üstünü örtmek için sırası geldiğinde ağlayarak da olsa bir kürek toprak da biz atıveriyoruz hemen . Evet ömür dediğin böyle bir saçmalıktan ibaret . Yazı ayrı kışı ayrı dert şu hayatın . Acılar sevinçler iç içe ...
İnsana bir kendi kalıyor , tek başına . İnsan bir tek kendini uğurlayamıyor. Düşe kalka devam ediyor yoluna , vakit gelene dek . Çocukken düştüğü yerden annesi kaldırıyordu onları ; şimdi kendi kalkıyor . Belki bir dostu var düştüğü yerden onu kaldıracak . Ama işte ona da veda ediyoruz elbet bir gün .
Gelelim ki Can ve Çimen olayına , meğer hepsi bir yalan uğrunaymış . Meğer Can beyin pilanları varmış .
Çimen evlenme teklifini kabul ettikten sonra bir kahkaha tufanı koptu . Çimen daha ne olduğunu anlamadan can konuşmaya başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)
Romanzi rosa / ChickLitAşk her zaman tesadüfler ile bizi bulur ve esareti altına alır sanırdım ama bu sefer öyle olmadığını hayat bana gösterdi. Aslında bu gerçeği bana hayat yerine sarı prensimin babası sandığım dergi kapaklarından fırlamış kadar mankenimsi bir adam göst...