/ 11 / Demir & Simay

6K 271 74
                                    

Herkese merhaba yeni bölümde karşınızdayım 

Başlamadan sen bir oy ver bakıyım .... Sağol canım :*

WhatsApp gurubuna alım devam ediyor isteyenler hemen atsın sonra alım kapanabilir .

Güzel kapak yapabilen , yada bir tanıdığı yapan mesaj atsın çok lazım ben de yapmaya çalışıcam sizde iyi kötü demeden yapın ve yollayın eğlence olsun  .

Hadi bölüme geçelim 

%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%%

Oha Abi bu adam nasıl bu kadar yakışıklı , karizmatik , meteor , ... Lan ben yine kafayı yedim ya Yine neler düşünüyorum

Timur " Hadi gidelim annenin yanına " dedi bizde beraber hastaneye doğru ilerledik . Beraber asansöre bindik sadece ikimiz vardık . Timur bana doğru yaklaşmaya başladı . Yaklaştı , yaklaştı ve yaklaştı artık aramızda milimler vardı .

Timur " Hala beni tanıyamadın mı fındık kurdu ? "

%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%%

++++++++++ Demir ++++++++++

Timur ve Çimen gitmişlerdi . Aslında  ben Çimen için çok üzülüyorum aile durumu hiç iç açıcı değil çünkü :( .  Ben Çimen ve ailesini düşünürken  yanıma Simay ve Tarçın ( Tutkunun diğer adı) yanıma geldi . 

Simay " Ya hadi biraz eğlenelim demir kalk " dedi

Tarçın " Evet Simaşkım "

Ben " siz gidin ben oturacağım " dedim onlarda pek memnun olmasa da piste çıkıp şarkı söylemeye başladılar .

İşte bir de hayatımda Simay vardı .

sanki onu olmayan kardeşim yerine koyuyorum ya da bu duyguyu çözemiyorum .

/ Sen daha çözemedin ama ben çözdüm /

/ Bulduysan söylesene saf /

/ oğlum aşık olmuşun bunun neyini çözemedin sen /

/ Bende sana soruyom oğlum sen önüne gelene aşık oluyon /

/ ya onlar yaz aşkı /

/ bu ne aşkı aptal /

 / Bu bir ömürlük aşk /

Belki de iç sesi doğru söylüyordur ben o deniz mavisi gözlere aşık olmuşumdur . Ben iç sesimle konuşurken  Simay Yanıma geldi

Simay " Demir ne oldu aşıkı gibi bir halin var "

Ben " evet aşık oldum . Hem de deli gibi " dedim anlamayacağını bile bile 

Simay " Ya kim bu şanslı kız " dedi yüzünü biraz asarak . Ya da bana öyle geldi . Evet evet kesin bana öyle geldi yoksa neden yüzünü assın ki ?

Ben " çok güzel bir kız .  Deniz mavisi gözleri , kahvenin en güzel tonu olan saçları , o beyaz teni  , beni benden alan dudakları ve en önemlisi o eşsiz sesi . " dedim onu anlattığımı belli etmeye çalışarak 

Simay  " Çok güzel bir kızmış " dedi 

Ben " ne yani anlamadın mı hala ne demek istediğimi " dedi gözlerimde son yanan umut mumuyla .

Simay " Neyi anlamam gerekiyordu ben orayı da anlamadım ama " dedi ya cidden anlamadı ya da SEVMİYOR BENİ

Ben " boş ver " dedim bitkince 

Simay " Ya neyse ben bi Tarçın a bakıp geleyim " dedi ve hızlıca yanımdan gitti  .

/ // /%%%%%%%%%% SİMAY %%%%%%%%%%/ // /

Tarçın arkadaşları ile oynuyordu . Ben de o sıkkınlık ile sevdiğim adamın yanına gittim . Evet sevdiğim adam çünkü artık ona aşık olduğumu biliyorum ve kabulleniyorum . 

Ben " Demir ne oldu aşıkı gibi bir halin var "

Demir " evet aşık oldum . Hem de deli gibi " dedi

Ben " Ya kim bu şanslı kız " dedi. yüzümü biraz asarak . 

Demir " çok güzel bir kız . Deniz mavisi gözleri , kahvenin en güzel tonu olan saçları , o beyaz teni , beni benden alan dudakları ve en önemlisi o eşsiz sesi . " dedim onu anlattığımı belli etmeye çalışarak

Simay " Çok güzel bir kızmış " dedi

Demir " ne yani anlamadın mı hala ne demek istediğimi " dedi ve umut dolu gözlerle bana baktı yoksa ÇİMENE Mİ AŞIK 

Simay " Neyi anlamam gerekiyordu ben orayı da anlamadım ama " dedim

Demir  " boş ver " dedi bitkince 

Ben" Ya neyse ben bi Tarçın a bakıp geleyim " dedim ve hızlıca tuvalete gittim  .

Ben onu deliler gibi severken o başka bir kızı deliler gibi seviyor . Beni sevmiyor işte . ben onun için sıradan bir insandan başka hiçbir şey değilim . Ve ben onu çok seviyorum Benim neyim eksik o şıllıktan ?

 Deniz mavisi gözlerim , kahvenin en güzel tonu olan saçlarım , bem  beyaz tenim  ve  en önemlisi o herkesin övdüğü   sesim .  

Bir dakika bir dakika yazar az biraz geri gidelim .

Git .........Git .........Git .........Git ......... DUR 

Demir " çok güzel bir kız . Deniz mavisi gözleri , kahvenin en güzel tonu olan saçları , o beyaz teni , beni benden alan dudakları ve en önemlisi o eşsiz sesi . "

  Demir " ne yani anlamadın mı hala ne demek istediğimi  " 

VE

Deniz mavisi gözlerim , kahvenin en güzel tonu olan saçlarım , bem beyaz tenim ve en önemlisi o herkesin övdüğü sesim .

Oha Demir bana aşık  

Bunlu anlayınca hemen koşarak tuvaletten çıktım . Demir duvara yaslanmış ve üzgünce yere bakıyordu . Hızlıca yanına gittim ve önüne geçtim . Kafasını kaldırıp bana baktı .

Ben " galiba ne demek istediğini şimdi anladım " 

Demir " beni anladığını hiç sanmıyorum " dedi . Ama ben emindim .

Ben " Anlat o zaman "

Demir " anlatacağım vereceğin cevabı duymaktan korkuyorum . "

Ben " sen anlat ben cevabıma karar veriyim " dedim . O da derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı .

Demir " ben senin o deniz gözlerine , kahvenin en eşsiz rengi olan saçlarıne ve o kalbindeki masumluğa kısacası ben sana aşık oldum Simay " dedi bu durumda .

 / Ben Şok .... Sen Bim .... O da A 101 /

Ben " Ben de sana aşık oldum Demir " dedim ve kafamı önüme eydim . Bir dakika bile olmadı ve bir el çenemden çekti . Dudağıma olan baskı ile gözümü açtım . Demir beni öpüyordu . Ben de o şaşkınlıktan çıktım ve ona aynı tutku ile karşılık verdim . Nefesim kesilince geri çekildim . Demir alnını alnıma daya dı .

Demir " Seni seviyorum masum güzelim . " 

Ben "  Seni seviyorum Romantik yakışıklım " 

%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%%

Evet bu bölüm bu kadar . 

Yorum ve oy bekliyorum . Sınır koymayı sevmem ama en azında 20 yorum ve 30 oy gelir bence 

DEMSİM hakkında neler düşünüyorsunuz .

DEMSİM aşkı TİMÇİM aşkını başlatabilir mi ? 

Kapak yapan ve yaptırabilecek olan ?

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin