DÜZENLENDİ
Timur
Sabah üzerimde oluşan bir ağırlık ile uyandım. Tutku karın kısmıma oturmuş vuruyordu.
" Baba uyansana ya bu gün benim doğum günüm ama sen hala uyuyorsun git hediye al bana. " diyerek bağırıyordu ama benim anlamadığım bu çocuk neden bu kadar çok bilmiş tavırlar sergiliyordu?
" Oğlum daha kargalar bokunu yemedi saat kaç ve Çimen ablan nerede ? " dediğim de kıkırdamaya başladı. Ben ona anlamadığımı belirten bakışlar yollarken.
"Baba bir sakin ol ya Allah Allah . İlk olarak baba kargalar bokunu yemez iğrenç, ikincisi saat bir iki bir beş ( 12:15 ) sonra biz yemek yedik ve Çimen aşkım, Demir ve güzel bir abla konuşuyorlar bahçede ve sende giyin ve içeriye gel ben Hamburger ' in yanına gidiyorum." diyerek elini beline koydu ve kıçını sallayarak odadan çıktı.
Tutku odadan çıkınca ben de üzerime lacivert bir takım elbisesi giyip hemen bahçeye indim. Çimen ve Demir hararetli hararetli konuşuyor arkadaşı da onları izliyor ve dinliyordu. Dün akşam o kızı da Demir benim evimde yemeğe davet etmişti. Beni fark etmemiş olacaklar ki Çimen hala konuşmaya devam ediyordu.
" Ben Tutku için büyük bir ayıcık almayı planlıyorum bu gün dışarıya çıkarız beraber hallederiz. " bu ses Çimen'den geliyordu. Ben ne alacaktım acaba? Hiç bilmiyorum ki böyle hediyeleri ne sever ne sevmez. Demir 'in sesini duyunca yine bütün dikkatimi onlara verdim.
" Ben herhalde bateri alırım ne kadar beceremese de çalmayı çok seviyor Tutku. " dediğinde Çime'nin arkadaşı Simay mı Sinay mı o kız konuşmaya başladı.
"Benim de bir şey almam gerekiyor ama ne alacağımı bilmiyorum. Büyük ihtimalle çikolata falan alırım 1 kutu." dediğinde kesinlikle bu kızın hiç çocuk bakmadığını anladım.
" Simay saçmalama tabi ki çikolata falan almayacaksın. Zararlı ona zaten bol bol pasta yiyecek yok, bir oyuncak alırsın. " dedi Çimen , haklıydı da zaten.
" Tamam haklısın dışarı beraber çıkarız hallederim." dedi. Onları dinlerken fark etmeden yanlarına varmıştım bile.
" Günaydın, doğum gününü mü konuşuluyordu, hediye falan duydum? " diye sorunca Çimen beni yeni fark etmiş olmalı ki hemen ayağa kalktı ve karşıma geçti.
" Timur bey ben Tutku ' yu bahçeye çıkarmıştım. Köpeği ile oynuyordu isterseniz ben bakayım. " dedi bir yandan konuşup bir yandan da etrafa telaş içinde bakarken. Onu kolundan tutarak durdurdum ve gülümsedim.
" Yok Çimen panik yapma hatta otur şu doğum günü olayını konuşalım. " dediğimde rahatlamış bir şekilde yerine geri oturdu. Ben de yanındaki sandalyeyi çekerek oturdum.
" Nerede kutlamayı planlıyorsun abi. " Harbi nerede yapmalıyız? Derin bir nefes alarak aklıma gelen ilk yeri söyledim.
" Burada, bahçede yapmayı düşünüyorum saat üç , dört gibi lunaparka gideriz siz de burayı hazırlarsınız Simay ile abi. Uygun mu sana da Simay? " diye söyleyince
"Tabi ki uygun " derken hepsi beni kafası ile onayladı.
Saat : 15 : 22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)
ChickLitAşk her zaman tesadüfler ile bizi bulur ve esareti altına alır sanırdım ama bu sefer öyle olmadığını hayat bana gösterdi. Aslında bu gerçeği bana hayat yerine sarı prensimin babası sandığım dergi kapaklarından fırlamış kadar mankenimsi bir adam göst...